Név
Becenév donkihóte
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

az lemaradt, hogy Uff, én beszéltem.
Mi a f@szaról beszélsz te?? Ki a f@sz mondta, hogy van neki? Ki a f@sz mondta, hogy nincs neki? Elméleti síkon vetettem fel, hogy ő is kaphat, miután a minap egy fehér rendszámos Eurámás kisbusz pakolta a Kempinél a nagy bőröndöket. Erre írta hiénakutya, hogy egy Eurama kaliberű cég valószínűleg rendelkezik engedélyekkel. De mi a f@sznak magyarázkodok én neked egyáltalán?
Nem kérdőjeleztem meg az engedélyét egy szóval sem. De ezek szerint nem vót nekije.
GYIK: "- Cégünk nem taxivállalat /fuvarszervező iroda/ és nem gyűjtő illetve terítő minibuszjárat. Szervezeti formánk a törvény megfogalmazása szerint: "személygépjármű bérbeadása vezetővel együtt - a taxi kivételével - bármilyen helyre, általában idő alapon, korlátozott számú utas részére, gyakran több úti céllal.” (Nem taxiszolgáltatás, nem kell taxaméter.)" A fentiekből adódóan tudunk továbbra is transzfert hirdetni és teljesíteni, ellentétben a hatósági áras taxival . Nincs szabadjelzőnk, sárga rendszámunk és taxióránk. Weboldalunk célzottan a reptérre illetve a reptérről jelentkező fuvarigény kiszolgálására jött létre, de emellett Bérautó-szolgálatunk bármilyen kiállási pontról bármilyen célállomásra felvesz rendeléseket. " Az egész lapnak olyan original zóna szaga van, és, mint fentiekből kiderül, jogilag is próbál lavírozni a legális-illegális határán. Ha így lehet ténylegesen szolgáltatni, már váltok is.
Mi a baj vele? Ha az Eurama kaphat engedélyt fehér rendszámos kisbusszal reptéri transzferre, akkor kaphat más is. Biztos minden rendben van vele. De ez a jövő, csinálsz egy weblapot tele szemét árakkal, itt a hallón meg ingyen reklámot csapunk neki. Jó nem? Apropó, mennyi lehet egy egyszerű oldalt összedobatni?
Miért, a metál bkk ellenőr lett? Szerdán még taxizott, az tuti, a tetőtér induláson láttam citysként.
Bizony, bizony, nagy a csend. Ahogy nagy a csend a per társaságokról is. Érdekes, hogy a legutóbbi, titkosított fővárosi egyeztetés óta van ekkora hallgatás minderől. Tomajer románul tanul, a tgfsz nagyágyúit pedig leköti a hatékonyság képletének bizonyítása. Ki érti ezt, ki érti ezt? Én nem.

Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?

Hozzáadva: 2013.09.13 06:18

Gondolom nem tudja használni a gps-t egyszerre egynél több alkalmazás. Persze nem biztos. A címkiadóba kéne integrálni valamelyik ingyenes - vagy akár fizetős - navit a fejlesztőknek térképekkel együtt, nem nekik létrehozni egy újat, ami használhatatlan.

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.09.12 13:59

Nem értitek, mi? Hitetlenek vagytok, az a baj. Ez Isten jelzése, hogy most kell lépni, most kell felállni, amikor minden cégnél ilyen problémák vannak. Most kellene levakarni a parazitákat. Aki eddig rendelt, majd lemegy integetni. Vagy megy busszal.