Felhasználó hozzászólásai
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2013.09.14 15:15
az lemaradt, hogy Uff, én beszéltem.
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2013.09.14 14:58
Ez nagyon nagyon ravasz.
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2013.09.14 13:14
Mi a f@szaról beszélsz te?? Ki a f@sz mondta, hogy van neki? Ki a f@sz mondta, hogy nincs neki?
Elméleti síkon vetettem fel, hogy ő is kaphat, miután a minap egy fehér rendszámos Eurámás kisbusz pakolta a Kempinél a nagy bőröndöket. Erre írta hiénakutya, hogy egy Eurama kaliberű cég valószínűleg rendelkezik engedélyekkel.
De mi a f@sznak magyarázkodok én neked egyáltalán?
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2013.09.14 13:09
Nem kérdőjeleztem meg az engedélyét egy szóval sem.
De ezek szerint nem vót nekije.
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2013.09.14 07:04
GYIK:
"- Cégünk nem taxivállalat /fuvarszervező iroda/ és nem gyűjtő illetve terítő minibuszjárat. Szervezeti formánk a törvény megfogalmazása szerint: "személygépjármű bérbeadása vezetővel együtt - a taxi kivételével - bármilyen helyre, általában idő alapon, korlátozott számú utas részére, gyakran több úti céllal. (Nem taxiszolgáltatás, nem kell taxaméter.)"
A fentiekből adódóan tudunk továbbra is transzfert hirdetni és teljesíteni, ellentétben a hatósági áras taxival . Nincs szabadjelzőnk, sárga rendszámunk és taxióránk. Weboldalunk célzottan a reptérre illetve a reptérről jelentkező fuvarigény kiszolgálására jött létre, de emellett Bérautó-szolgálatunk bármilyen kiállási pontról bármilyen célállomásra felvesz rendeléseket. "
Az egész lapnak olyan original zóna szaga van, és, mint fentiekből kiderül, jogilag is próbál lavírozni a legális-illegális határán.
Ha így lehet ténylegesen szolgáltatni, már váltok is.
Téma: Kik és hogyan akarnak kibújni a Fővárosi Taxirendelet tarfaszabályozása alól... feljelentő topic!
Hozzáadva: 2013.09.14 06:51
Mi a baj vele? Ha az Eurama kaphat engedélyt fehér rendszámos kisbusszal reptéri transzferre, akkor kaphat más is. Biztos minden rendben van vele.
De ez a jövő, csinálsz egy weblapot tele szemét árakkal, itt a hallón meg ingyen reklámot csapunk neki. Jó nem?
Apropó, mennyi lehet egy egyszerű oldalt összedobatni?
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.09.13 13:25
Miért, a metál bkk ellenőr lett? Szerdán még taxizott, az tuti, a tetőtér induláson láttam citysként.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.09.13 08:00
Bizony, bizony, nagy a csend. Ahogy nagy a csend a per társaságokról is. Érdekes, hogy a legutóbbi, titkosított fővárosi egyeztetés óta van ekkora hallgatás minderől.
Tomajer románul tanul, a tgfsz nagyágyúit pedig leköti a hatékonyság képletének bizonyítása.
Ki érti ezt, ki érti ezt? Én nem.
Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?
Hozzáadva: 2013.09.13 06:18
Gondolom nem tudja használni a gps-t egyszerre egynél több alkalmazás. Persze nem biztos. A címkiadóba kéne integrálni valamelyik ingyenes - vagy akár fizetős - navit a fejlesztőknek térképekkel együtt, nem nekik létrehozni egy újat, ami használhatatlan.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.09.12 13:59
Nem értitek, mi? Hitetlenek vagytok, az a baj. Ez Isten jelzése, hogy most kell lépni, most kell felállni, amikor minden cégnél ilyen problémák vannak. Most kellene levakarni a parazitákat. Aki eddig rendelt, majd lemegy integetni. Vagy megy busszal.