Név
Becenév donkihóte
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Pontosabban nem a képzésen résztvevő fizeti ( egyelőre, és nem is minden szakmára vagy képzésre igaz ), attól még nagy üzlet.
A végső cél úgyis az okj-s lehúzás, hisz anélkül nem taxis a taxis. Amúgy is abban van a biznisz. 

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2015.11.06 08:29

Egyetlen levéllel sikerült kiiktatnod a török hírszerzést. 

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2015.10.30 19:06

Na, csak nem beígérték Bp. legtisztább flottáját?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2015.10.29 19:15

És ki lesz helyettük, azt nem hallottad?

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2015.10.24 13:39

Azért én óvatosabban publikálnék ehhez hasonló kalkulációkat egy nyilvános fórumon, mert ha a szakma egy prominense, aki hála istennek még "szakújságíró" is ezt állítja, akkor azt hajlamosak készpénznek venni a  tudjukkik.
Inkább a városházán kellett volna közgáz számításokat lobogtatni, hogy megérje annyit dolgozni minden taxisnak, hogy áfás legyen.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2015.09.13 14:10


Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2015.08.25 18:15

Na és meséljetek már, milyen volt a sziget?

Biztos jó volt, mert senki sem morog, hogy fuvaronként vagy egyben kell fizetni x összeget.

Nézzétek a jó oldalát: amíg működhet az uber ( most már hallgatólagos kormányzati beleegyezéssel ), nekünk niksz onlányóra, nincs továbbképzés, nincs vezetési tréning, nincs több szarprés. Nem annyira rossz ez az uber. Arról nem beszélve, hogy főleg három dolog miatt utaznak uberrel: 1. újdonság varázsa, ez elmúlik 2. a fejlett technikai, de még inkább a fizetési megoldás, ezt át lehetne ültetni a kufároknak is és a 3. az ár, ami azokat vonzotta vissza akiket a szutyok szotyik vonzottak be és a fix miatt megint bliccelnek a bkv-n, na ezekre nincs is igazán szükségünk, ott megkapják a csillagjaikat és onnan is kikopnak. Kár hőbörögni. Ez egy fakultatív mutualizmus ( Ezt mostanában hallottam, komoly mi, miket tudok? Aki nem lenne ennyire művelt, mint én, annak egy kis wiki: A mutualizmus (kölcsönösség) fogalmát a résztvevők számára egyaránt előnyös populációk közti kapcsolatra alkalmazzák. )

Online óra elleni érvem: igazából nem tudok érvelni ellene, de a fasom akar negyedmilliót kicsengetni érte. Ha a mostani órák 120-160 ezerbe kerülnek, a két kilót garantálom.

Kötelező továbbképzés ellen: a taxizás miért annyira különleges szakma, hogy annak is újra kell tanulni, aki 10+ éve nap, mint nap gyakorolja, ebből él, tehát profi. Mi változik, a kresz? Akkor a 4 millió úrvezetőnek is 5 évente meg kellene szereznie, de legalább védenie a jogsiját. Itt nincsenek új szállítási-, rögzítési-, rakodási-, veszélyes anyag kezelési technológiák, mint a teherautó/kamion /áruszállító sofőröknél. Nincs jogszabályváltozás, amit az őröknek kell pótolni 5 évente. A maszek autószerelőtől sem veszik el a munkáját, nem kell újra tanulni a szakmát és vizsgázni belőle, pedig ott változik ám 5 év alatt sok minden. Legfeljebb ha nem ért hozzá, nem esz ügyfele. A szobafestőt sem basztatja senki. Minket miért?

Korhatár ellen: Mi a búbánatért kell évente szigorított és dupla annyiba kerülő műszaki vizsgán részt vennünk?

Téli gumi: no comment


AKKOR MI MIÉRT KÖVETELJÜK EZEKET ÖNKÉNT?
MIÉRT DEMONSTRÁLUNK ÉRTE?


MIÉRT NEM TILTAKOZUNK INKÁBB ELLENE?