Felhasználó hozzászólásai
Téma: Egekben a kgfb árak. Szervezzünk-e, egy demonstrációt, a biztosítók megregulázása érdekében?
Hozzáadva: 2018.06.07 18:16
Téma: Egekben a kgfb árak. Szervezzünk-e, egy demonstrációt, a biztosítók megregulázása érdekében?
Hozzáadva: 2018.06.07 16:56
Téma: Egekben a kgfb árak. Szervezzünk-e, egy demonstrációt, a biztosítók megregulázása érdekében?
Hozzáadva: 2018.06.07 16:50
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.06.07 11:36
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.06.07 11:30
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.06.07 08:25
Mit követeljünk? Ez komoly, vagy csak bolondozol velem? Neked nem tűnik fel, hogy évről évre milyen drasztikusan, és valószínűleg minden piaci folyamatot meghazudtolóan aránytalanul emelkednek a KÖTELEZŐ(!) díjaink ( nem a civileknek, hanem nekünk )? Hogy indokolatlanul használnak minimum 200%-os , de leginkább 300% és magasabb "üzemeltetés jellege" szorzót a normál díjakhoz képest? Ami azt jelenti, hogy minimum a háromszorosát fizeted a normál biztosítási díjnak? Ami persze KÖTELEZŐ, tehát nincs választási lehetőséged, hogy akarod e vagy sem. Ha egymillióra emelik, azt is kifizeted, mert KÖTELEZŐ, vagy visszaadodaz ipart? Fogadok, hogy egyetlen statisztika nem támasztja alá, hogy a taxis háromszor annyi káreseményt okoz, mint a flottás céges autó 60-80 ezer Km/év futással, vagy akár a hétvégi úrveztető. Mi ez, ha nem diszkrimináció, mi ez, ha nem kartellezés? Rendben, fizessek többet, mint egy civil, de legyen már elég 25-50%. Vagy terítsék ki a kártyáikat, hogy eloszlásák a kételyeket.
De említhetném még a kétszeres büntetést károkozás esetén. Két fokozatot rontanak a b/m besoroláson, és még károkozói szorzót is alkalmaznak. Bár ez mindenkit érint, nem csak a taxisokat, de akkor is gusztustalan.
És, hogy kinek szóljunk? Miután egy végtelenül kapzsi és gátlástalan üzletágról van szó ( nem, nem a taxi ), kizárt, hogy a biztosítókkal lehetne egyezkedni. Mindenképpen a biztosítási törvényhez kellene nyúlni, az garantálhatná, hogy nem kérhet a gané annyit, amennyit akar egy olyan dologért, ami nélkül nem vehetsz részt a forgalomba, mert a nevéből adódik, hogy KÖTELEZŐ! Ehhez pedig komoly figyelemfelhívás kell, mert különben nem tesz semmit egyik képviselő vagy minisztérium sem. Hozadékként még néhány plusz szavazatot is hozatna annak, aki beterjeszti és keresztülveri. Azért itt nem gombokról, és nem egyszeri lehúzásról van szó, mint a sárga vagy az online.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.06.06 10:06
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.06.05 20:37
Gyerekek, csak engem zavar a biztosítók kartellezése és mérhetetlen kapzsisága a kgfb díjakban? Meddig tűrjük még a civilekhez képest átlagosan 200-300 százalékos felárat? Ha a cégek és érdekképviseletek nem foglalkoznak vele, miért nem megyünk utcára? Miért nem demonstrálunk, hogy legalább írjanak róla és foglalkozzanak vele? Mindenki ilyen jól áll, hogy simán tudomásul veszi a 200 ezer feletti éves díjakat? Mindenki szó nélkül egykedvűen kifizeti az autója értékének 10%-át? De miért? Látott már valaki olyan statisztikát, hogy a taxik 2-3-szor több balesetet okoznak? Vagy mi alapján húznak így le bennünket?
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2018.05.31 06:31
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2018.05.30 16:13
Jól informált kolléga vagy akárki nem akarja megsúgni, hogy mi ez a nagy felvásárlási láz az utóbbi időben? max->plus->6*6+ kétmillió és most ez? Mi lehet a célja, mire kell a giga létszám a tagdíjon kívül? A 4-es, az 5-ös és a city?