Név
Becenév donkihóte
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Támogatom. Ezzel együtt pedig levelek és beadványok mindenhova, ahonnan lépni tudnak az ügy érdekében. Csak valakinek össze kéne fogni az egészet. 
Véleményem szerint jelen esetben tök mindegy a szimpátia, vagy ellenszenv. Hírértéke van. Máskülönben le fognak szarni.
Az valóban nagyon baráti ár. Nekem 220.000/év adóval, ami 30000. Ja, B3.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2018.06.07 11:36

Szerintem kizárólag egy törvénymódosítás védhet meg bennünket. De talán azt kezdeményezheti az MNB is, mint felügyeleti szerv. De egy kiszabott bírság egy kis ejnye-bejnyével nem elég. 

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2018.06.07 11:30

Nem állambácsinak megyünk neki és nem fixet kérünk. Azt kell kikövetelni, hogy a biztosítási törvény módosításával vessenek véget ennek a paradoxonnak, hogy egy kötelezően előírt szolgáltatás teljesen szabadáras legyen. Hiszen bármennyit elkérhet, nincs ami megvédje a vállalkozót a biztosítok kapzsiságától. És persze, hogy ezt ki is használják, könnyű bevétel, ami garantálja az extra profitot. Szélsőséges esetben ha holnap azt mondja mostantól évi egymillió, mit tehetünk? Eleve az ember esze megáll, hogy KÖTELEZŐ ilyet kötnöd, de annyit kérnek érte, amennyit akarnak. Igenis módosítsák úgy a vonatkozó jogszabályokat, hogy legyen benne egy korlát, amennyivel többet kérhet taxistól, és szabályozza azt is, hogy milyen mértékben és mikor emeleti a KÖTELEZŐ díját. Hangsúlyozom, csak a kgfb. A cascóval, a lakás, utazás és egyéb biztosításokkal az csinál amit akar, úgy kalkulál, ahogy neki meg a piacnak tetszik.Talán még az alkotmánybíróságon is megállna, hisz ellehetetleníti a vállalkozásod, aminek a szabadságáról pedig az alaptörvény rendelkezik. Továbbá ott a kartell gyanú és a diszkrimináció. Vagy legyen bűntudatom, hogy taxis vagyok, és fogadjam el, hogy megkülönböztetnek és büntetnek érte?

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2018.06.07 08:25

Mit követeljünk? Ez komoly, vagy csak bolondozol velem? Neked nem tűnik fel, hogy évről évre milyen drasztikusan, és valószínűleg minden piaci folyamatot meghazudtolóan aránytalanul emelkednek a KÖTELEZŐ(!) díjaink ( nem a civileknek, hanem nekünk )? Hogy indokolatlanul használnak minimum 200%-os , de leginkább 300% és magasabb "üzemeltetés jellege" szorzót a normál díjakhoz képest? Ami azt jelenti, hogy minimum a háromszorosát fizeted a normál biztosítási díjnak? Ami persze KÖTELEZŐ, tehát nincs választási lehetőséged, hogy akarod e vagy sem. Ha egymillióra emelik, azt is kifizeted, mert KÖTELEZŐ, vagy visszaadodaz ipart? Fogadok, hogy egyetlen statisztika nem támasztja alá, hogy a taxis háromszor annyi káreseményt okoz, mint a flottás céges autó 60-80 ezer Km/év futással, vagy akár a hétvégi úrveztető. Mi ez, ha nem diszkrimináció, mi ez, ha nem kartellezés? Rendben, fizessek többet, mint egy civil, de legyen már elég 25-50%. Vagy terítsék ki a kártyáikat, hogy eloszlásák a kételyeket.

De említhetném még a kétszeres büntetést károkozás esetén. Két fokozatot rontanak a b/m besoroláson, és még károkozói szorzót is alkalmaznak. Bár ez mindenkit érint, nem csak a taxisokat, de akkor is gusztustalan.


És, hogy kinek szóljunk? Miután egy végtelenül kapzsi és gátlástalan üzletágról van szó ( nem, nem a taxi ), kizárt, hogy a biztosítókkal lehetne egyezkedni. Mindenképpen a biztosítási törvényhez kellene nyúlni, az garantálhatná, hogy nem kérhet a gané annyit, amennyit akar egy olyan dologért, ami nélkül nem vehetsz részt a forgalomba, mert a nevéből adódik, hogy KÖTELEZŐ! Ehhez pedig komoly figyelemfelhívás kell, mert különben nem tesz semmit egyik képviselő vagy minisztérium sem. Hozadékként még néhány plusz szavazatot is hozatna annak, aki beterjeszti és keresztülveri. Azért itt nem gombokról, és nem egyszeri lehúzásról van szó, mint a sárga vagy az online. 

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2018.06.06 10:06

A legbosszantóbb az egészben az, hogy láthatóan senki nem foglalkozik vele, vagy rossz helyen és erőtlenül. Állítólag a dobókockánál és a bádogembernél is felmerült már a kérdés, de ha ez igaz is, nem sokat érnek, legfeljebb évek múlva kapunk néhány üveggyöngyöt. Pedig azonnali cselekvést igényelne ez a szégyentelen és pofátlan lehúzás törvényi szinten. Egy havi nettó jövedelem elmegy az éves kötelezőre, mi meg csak nézünk, mint a birkák. Ez a közöny is félelmetes a kollégák részéről.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2018.06.05 20:37

Gyerekek, csak engem zavar a biztosítók kartellezése és mérhetetlen kapzsisága a kgfb díjakban? Meddig tűrjük még a civilekhez képest átlagosan 200-300 százalékos felárat? Ha a cégek és érdekképviseletek nem foglalkoznak vele, miért nem megyünk utcára? Miért nem demonstrálunk, hogy legalább írjanak róla és foglalkozzanak vele? Mindenki ilyen jól áll, hogy simán tudomásul veszi a 200 ezer feletti éves díjakat? Mindenki szó nélkül egykedvűen kifizeti az autója értékének 10%-át? De miért? Látott már valaki olyan statisztikát, hogy a taxik 2-3-szor több balesetet okoznak? Vagy mi alapján húznak így le bennünket?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.05.31 06:31

Ne haragudj, de nekem ez nem megy. Segíts kérlek.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.05.30 16:13

Jól informált kolléga vagy akárki nem akarja megsúgni, hogy mi ez a nagy felvásárlási láz az utóbbi időben? max->plus->6*6+ kétmillió és most ez? Mi lehet a célja, mire kell a giga létszám a tagdíjon kívül? A 4-es, az 5-ös és a city?