Név
Becenév Paja.hu
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: ADOK-VESZEK! Üzleti céllal fizetős!!! bocs:-)

Hozzáadva: 2008.08.08 20:16

Van eladó "Diamond K-600M" tipusú antennatartó - amely csomagtartóra rögzíthető. Az ára 79 Euró, illetve ennek megfelelő forint.
Kedves Fotó! Amikor olvasol valamit, akkor biztos vagy benne, hogy meg is érted azt? Egyébként pedig nem kértem Tőled, hogy programokat szervezz nekem! /"húzzál el"/ Dagonyázzál tovább a "zónáskáddal" csak arra vigyázz ne süllyedj bele a nyakadnál tovább! Ne érezz késztetést arra, hogy válaszolj, mivel én nem érzem szükségét annak, hogy ezt a szinvonalat tovább folytassuk!
Kedves Neduddgi! Olvasd végig "zonataxis" összes beírását! A cége iránti lojalitásnak a szikráját sem fogod azokban felfedezni. Nem arról van szó, hogy a fórumokon ne lehetne a problémákat megbeszélni és megvitatni, de egy kicsi "mundér becsületének védelme" minden taxisban benne van. Benne ezt egyetlen beírásában sem éreztem! /Lehet, hogy nekünk jól jön az ha egy általunk nem kedvelt cégről folyamatosan hozza valaki a negatív híreket én azonban erről másképpen gondolkodom!/ A régi rendszerben sem kedveltem a névtelen, mószeroló - de arcukat semmihez nem adó alakokat! /Ez a mai világban sem erény!/ Lehet, hogy én egy kicsit maradi vagyok, de én az ilyen emberek társaságára nem vágyom!
Kedves "zónataxis"! Régóta figyelem hozzászólásaidat és már többszőr akartam reagálni beírásaidra. Előszőr azért, mert kétségeim voltam vajon Te tényleg zónás vagy-e! Tudod ha valaki ennyire "kibeszélő", mint Te akkor el kellene gondolkodnod arról, hogy mit keresel annál a cégnél. Vagy Te kényszer hatására vagy "zónataxis"? Végezetül figyelmedbe ajánlanék egy régi magyar mondást miszerint: Az ember nem piszkít oda ahonnan eszik! Ez a Te hozzászólásaidból nem érződik. Tudod nem szeretném, ha ilyen kollégáim lennének, mint Te :-(
Köszönöm az adatokat -én ezeket nem találtam sehol-. Én csak a BA által közzétett Zóna-árakat és a résztvevők pontozásának eredményeit ismertem! Ebből számnoltam ki a megközelítőleges 3600+900/950/, azaz 4500.- 4550-es árat.
Köszönöm a segítséget Neked is és Csogunak is. Tényleg nagyon bosszantó tud lenni, de majd legközelebb az Általatok leírt módszerrel talán sikerül megkímélnem magam a bosszúságtól!
Úgy értettem, hogy a Zóna "magához képest" legmagasabb árai!
Irásodat olvasvasva azt hiszem nem voltam elég érthető, ezért megpróbálom mégegyszer. /Különben már harmadszor próbálom, de mindíg kidobott a gép és arra kért, hogy jelentkezzek./ Előszőr is szeretném leszögezni, hogy én nem a Zóna mellett agitálok, hanem a "Zóna-ügy" nagyon jól szemlélteti azt, hogy miért tart itt a taxizás..... A Zóna leadója a reptér felé 540 Ft és a 900-950.-Ft között az az összefüggés, hogy ha egy pályázó 30%-kal magasabb ajánlatot tesz a viteldíjra -ami kb.1000.-Ft- , de abból lejön 15%-al magasabb leadó -mármint az 540.-Ft 15%-a, akkor a vesztes ajánlat mennyivel is lesz magasabb? Én a tender-győztes kihirdetésekor közölt Zóna-tarifákat és az ugyancsak akkor nyilvánosságra hozott pontozásból próbáltam a vesztes pályázók tenderre beadott árait kiszámítani. Amennyiben ott rossz adatok voltak megadva, akkor az én számításaim is rosszak. Ennyit a matematikai képességeimről. A másik felvetésedre pedig csak annyit, hogy nem a Zóna megalakulásától datálódik a hatósági tarifa. Végezetül én nem azért "hordtam össze ennyi marhaságot", hogy szekértáborok alakuljanak szimpátia alapon. Azért vetettem fel ezt a problémát, hogy kezdjen el mindenki számolni és vegye észre, hogy ezek az abnormálisan alcsony árak kiknek az érdekeit képviselik. Utolsó kérdésedre pedig csak annyit, hogy én egy egyéni vállakozó taxis vagyok és remélem, hogy a taxisok el fognak egyszer jutni oda, hogy az érdekeiket nem a cégek vezetői, vagy tulajdonosai fogják képviselni és akkor talán egyszer fognak gazdaságos tarifával is dolgozni! /Remélem azt is, hogy egyszer nem az lesz a szempont, hogy mit tud az utas megfizetni, hanem az hogy miből tud a taxis tisztességesen megélni!/ Akkor majd eljutunk oda, hogy a taxis a gazdaságos tarifákból meg tud tisztességesen élni és 4-5 évente nem "0" beugróval és 4-6-8-10-éves törlesztéssel fogja tudni az autóját lecserélni, hanem a félretett pénzéből!
Látom "illetékesek" is olvassák a fórumokat és ennek nagyon örülök! Meg szeretném tehát ragadni az alkalmat, hogy megkérdezzem melyek voltak azok a "csaknem kétszeres" tarifák. Én ugyanis annak idején nagyon sok hivatalos helyen próbáltam megtudni a vesztesek ajánlatait de sajnos nem sikerült. Amit hivatalosan ,meg lehetett tudni az a tender hivatalos eredményhirdetésén elhangzottak. Ezek szerint - a viteldíjak pontozásából matematikailag kiszámítható módszerrel- én arra a következtetésre jutottam, hogy a vesztesek 25-30%-kal magasabb ajánlatot tettek. Ez pedig a Zóna által beadott legmagasabb 3600.-Ft-os árat figyelembe véve is csak kb.1000.-Ft-al több. Ebből jött volna le a -szerinted- 15%-kal magasabb leadó. Tehát ha jól számolok - de javíts ki ha tévednék -900-950.-Ft-tal magasabb. Ez már szemérmesen rentábilis ár? Ebből már dalolva ki lehetne gazdálkodni az 5-7 milliós autókat? Ne értsél félre én nem a zóna árai mellett agitálok, én csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy a taxis piac mélyen nyomott árait mindíg is a cégek egymás árai alá menésének köszönhetjük. /Lásd mi történt az MTV-nél./ A végeredmények kihirdetése után pedig a vesztesek rögtön ki tudják számítani, hogy mi lenne a gazdaságos....:-( A ma érvényben lévő hivatalos "legmagasabb" tarifák már akkor gazdaságtalanok voltak, amikor bevezették azokat! Csakhogy akkor még a Társaságok 100-150.-Ft-os tarifáknál tartottak. Addig amíg nem lesz egységes tarifa és nem lesz a létszám maximálva, addig a taxizásban nem lehet rendet tenni. Addig mindenféle tagdíjkedvezményekkel és egyebekkel csalogathatják át a cégvezetők egymás taxisait a saját társaságukhoz - lásd az új Rádiótaxis toborzót-. De azt egyik cégvezető sem hirdeti meg, hogy a taxisnak is jár 1 hónap szabadság és arra nem kell tagdíjat fizetni! / Elég nekünk az is, hogy az APEH-nak akkor is kell fizetnünk a járulékokat és ránk a minimálbér adómentessége sem vonatkozik!/
Ne kérj elnézést azért, mert a véleményedet kultúrált hangnemben megosztod velünk! Szerintem az a zóna elleni negatív hangulat oka, hogy megnyerte a BA-tenderét! Azt a tendert, amelyen szinte minden cég indult, de itt nem működött a "jól bevált" korábbi taktika, mely szerint -egyeztessünk és- menjünk a másik ára alá 10-fillérrel. Sőt ha jól emlékszem a vesztesek még a leadónál is többet igértek! A vesztes részvevő cégek vezetőit borzasztóan irritálta a vereség és rögtön elkezdték a gazdaságosság oldaláról támadni a zónát. Érdekes, hogy saját cégeik gazdaságtalan tarifái évek óta nem zavarják őket! Rögtön ők lettek a "jóságos érdekvédők":-( Szerintem bármelyik másik "társulat" lett volna a győztes ugyanez a közhangulat alakult volna ki ellenük! A cégek vezetői pedig ugyanúgy szedhették volna a "zsíros" tagdíjakat -mint most a Zóna- és mosolyoghattak volna azon, hogy a taxissal mindent meg lehet etetni! Avagy elszámoltak már a vesztes cégek vezetői a taxisok felé azzal. hogy az általuk ajánlott tarifák miért is lettek volna sokkal gazdaságosabbak? Ehelyett elkezdtek úszítani a Zóna ellen! A médiákhoz rohangáltak és mószeroltak! Azzal azonban a kamerák és mikrofonok előtt egyikük sem dicsekedett el, hogy az általuk "lenyúlt" nagyvállalatok illetékeseinek mennyi "dokumentumot" adtak át! /A "dokumentum"-szó szabadon behelyettesíthető más szóval:-)/ Sajnos ehhez mi taxisok jó partnerek vagyunk! Mert miről is szól az egész, arról, hogy "oszd meg és uralkodj!" Csak azt nem vesszük észre, hogy már régen "csörgősapkával" a fejünkön szaladgálunk egyik cégtől a másikig, mert ott statisztikailag "x"-fuvarral több van havonta!