Név TIM István Lajos
Becenév TIM2012
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Kedves Majercsik Tamás! Mint a TIM (Taxisok Igazsága Mozgalom) Alapítója, ezennel nyilatkozom,hogy a topic címében a Budapest taxi vezetőjére utaló megszemélyesítés nem Tőlem és nem a TIM alapítóitól származik. A TIM ettől a személyiségi jogokat sértő utólagos és kéretlen megjelentetéstől elhatárolódik és helyreigazítást kér a lap szerkesztőjétől. Figyelemmel a médiatörvény vonatkozó záró rendelkezésének:TV18§ 1 bek. továbbá figyelemmel a TV.18§.2.b bek. továbbá figyelemmel a TV 19.§ 3.bek vonatkozó passzusait és különös figyelemmel a TV.2§ 1,2,3-as bek és TV.3§ (1) bek amit kiemelnénk és ajánlanánk figyelmedbe. Továbbá a teljes topic anyag biztonsági mentésbe kerül folyamatában. A továbbiakban kérünk,hogy a vonatkozó média törvénynek megfelelően kezeld az Általad fenntartott sajtó orgánum felügyeletét.(idézet: Média és Sajtótörvény 1986 és 2011 módosított vegyes és záró rendelkezései) Köszönettel Taxisok Igazsága Mozgalom Grót István Alapitó elnök
Emlékeztetőül: A TIM a taxisok érdekeit védi. Ehhez nem szed tagdíjat,sem most, sem a jövőben. Az ellen emeljük fel szavunkat,hogy a szigorítások bevezetése NE most 2013.01.01.-től lépjen életbe, hanem hagyjanak teret a szükséges változások végrehajtásához szükséges anyagiak megteremtéséhez. Azt szeretnénk, ha a Fix vagy maximált tarifa több lenne,mint a 240ft,ugyanis ez már a nyitott kapuk döngetése,ugyanis ezt már engedte a főváros a taxisoknak,csak a Fuvarszervező irodák jóvoltából nem használjuk arra amire kell. Sőt engedték éjszaka a 336ft/km díjat is és ezt sem használjuk. Mi ennél többet szeretnénk elérni, úgyhogy bemásoljuk a célkitűzéseinket,s ugyanezt tükrözik az utcán az aláírás gyűjtő íveink is: A T.I.M CÉLKITŰZÉSEI: 1:A maximum 10 éves autó életkorhatár 2013. január 1-jei bevezetése ellen emeljük fel szavunkat! -TIM javaslat: autó cserékre legalább 5 éves türelmi idő, bevezetés 2018. jan. 1-től 2:A 430 literes minimum csomagtartó méret bevezetése ellen! -TIM javaslat: 390 liter 3:A fuvarszervezői felségjelek (egyedi szabadjelző, logó és telefonszám matrica az autón kívül és belül) megjelenítésének teljes, vagy akár csak részleges tiltása ellen! Az autók egységes színű, mintázatú alapmegjelenésének 2013. január 1-jei bevezetése ellen! -TIM javaslat: a matricázás jelentős költsége miatt bevezetés 2018. jan. 1-től 4:A fix, vagy maximált tarifa túlzottan alacsony szinten történő rögzítése ellen! -TIM javaslat: alapdíj: 800 Ft, útdíj: 300 Ft/km, idődíj: 100 Ft/perc A tim elérhető:www.tim.honlapom.com címen
EMLÉKEZTETŐÜL: Az OTSz és a TGFSz paktumos megegyezésével szemben,mi ezt szeretnénk elérni: A T.I.M CÉLKITŰZÉSEI: 1:A maximum 10 éves autó életkorhatár 2013. január 1-jei bevezetése ellen emeljük fel szavunkat! -TIM javaslat: autó cserékre legalább 5 éves türelmi idő, bevezetés 2018. jan. 1-től 2:A 430 literes minimum csomagtartó méret bevezetése ellen! -TIM javaslat: 390 liter 3:A fuvarszervezői felségjelek (egyedi szabadjelző, logó és telefonszám matrica az autón kívül és belül) megjelenítésének teljes, vagy akár csak részleges tiltása ellen! Az autók egységes színű, mintázatú alapmegjelenésének 2013. január 1-jei bevezetése ellen! -TIM javaslat: a matricázás jelentős költsége miatt bevezetés 2018. jan. 1-től 4:A fix, vagy maximált tarifa túlzottan alacsony szinten történő rögzítése ellen! -TIM javaslat: alapdíj: 800 Ft, útdíj: 300 Ft/km, idődíj: 100 Ft/perc
Szervusztok! Szeretnénk eloszlatni a találgatásokból fakadó nézet különbségeket ezen a topicon. Kérésre közreadjuk a T.I.M részéről elfogadható kompromisszumokat. Ez a következő lenne: A maximum 10 éves autó életkorhatár 2013. január 1-jei bevezetése ellen! TIM javaslat: autó cserékre legalább 5 éves türelmi idő, bevezetés 2018. jan. 1-től A 430 literes minimum csomagtartó méret bevezetése ellen! TIM javaslat: 390 liter A fuvarszervezői felségjelek (egyedi szabadjelző, logó és telefonszám matrica az autón kívül és belül) megjelenítésének teljes, vagy akár csak részleges tiltása ellen! Az autók egységes színű, mintázatú alapmegjelenésének 2013. január 1-jei bevezetése ellen! TIM javaslat: a matricázás jelentős költsége miatt bevezetés 2018. jan. 1-től A fix tarifa túlzottan alacsony szinten történő rögzítése ellen! TIM javaslat: alapdíj: 800 Ft, útdíj: 300 Ft/km, idődíj: 100 Ft/perc köszönjük. Grót István T:I:M:alapitó
Kedves Tamás! Mint e lapnak független szerkesztője, végtelenül megtisztelnél függetlenségeddel és azzal, ha a Dióslaky Gábor nevét levennéd az Általad -KÉRETLENÜL- átkeresztelt topic nyitási cím mellől. A pártatlan vélemény nyílvánítás nevében:Köszönjük!
Kedves Tamás! Nem harcolni jöttem, ezért nem is fogok. A választ megadtam, hogy TE -személyedben- mit kezdesz vele,az egy dolog. Másnak,hogy ez mit jelent az meg egy másik dolog. Az hogy nem ismersz,az sem baj,hiszen nagy a világ.Ismernek sokan mások. A tarifa kérdéshez még egy gondolta. A fix tarifa nem csak a Bp taxinak hátrányos,hanem,hogy pontos legyek, csak az egyik vezető fuvarszervező szövetkezetnek előnyös a többinek hátrányos,főleg az alkuban benne szereplő egyéb változtatás. Ezt is csak az érdekek mozgatták. Még egy apró észrevétel. Civil mozgalom és nem Budapest taxi mozgalom. Kérlek ezt ne keverjük össze,s nem is érdemes erről többet beszélni. Kívánok mindenkinek szép áldott húsvéti ünnepet. sziasztok
Kedves Tamás! Köszönöm a reflektálásodat. Az elején kezdem. A honlapunkon,mely hamarosan a saját domain nevén fog működni (www.tim2012.hu) pontosan az első oldalon ott van,hogy kik vagyunk és ott az alapító neve, a kapcsolat menüpontban az előfizetéses telefonszáma és elérhetősége. Egyenlőre mint civil mozgalom,nincs közszemlére tehető egyéb iratunk.Említettem,bejegyzés alatt állunk. Igérem,amint ezt a Fővárosi Bíróság. eszközli közszemlére fogjuk bocsájtani. A további kérdésed,hogy kik vagyunk és honnan jöttünk a válasz szintén benne van a feljebb leírt sorokban. Alapítóként több évtized taxis múlttal rendelkezem. Társaim közül a legfiatalabb is 23 év taxis múlttal rendelkezik. Főállásban taxizunk,az utcán dolgozunk és abból is szeretnénk megélni. Következő kérdésed az ingyenességre vonatkozik. Sokszor végig kellett hallgatnom azon agitációkat, melyet a TGFSZ tett meg -sajnos- sikertelenül,mert a vége mindig az volt,hogy ..."majd akkor fizetek,ha felmutattok eredményt..." Mi ezt kívánjuk elkerülni. Ezért ingyenes a csatlakozás és az is marad. A szervezet létrehozását saját erőből finanszírozzuk. A megjelenés saját fejlesztésű, a Bírósági bejegyzés előkészítését magunk végezzük. A bejegyzés 2x 1500ft-ba kerül. Az adószám kiváltása és a könyvelés technika a saját könyvelésünkben megoldott lesz. Az üzemeltetési költségeink -egyenlőre- alacsonyak. Az aláírás gyűjtő ívet magunk szerkesztjük és nyomtatjuk. A nyomtatónk egy régi canon BJ250 amibe a tintapatron 560ft ba kerül.Ezzel dolgozunk egyenlőre. Belátható,hogy nincsenek költségeink.Nem bérlünk irodát, székhelyet,non profit szervezet leszünk,így házipénztárt sem kell üzemeltetnünk. Koncentrálhatunk arra,amit el szeretnénk érni. Remélem ezzel a kérdésedre tudtam választ adni. Leveled utolsó részére azt szeretném megosztani Veled,hogy azok akik az aláírásgyűjtő ívet aláírták már azok között volt -elmondása alapján- TGFSZ tag. Sajnálatos,hogy annak a szervezetnek és a Metál Zoli által képviselt vonalnak az eddigi munkájában olyan érdemi - a szakmánkat jelentősen sújtó- hátrányos alku helyzetben köttetett eredményei vannak,amivel immáron nagyon sokan nem tudunk egyet érteni. Mivel azon tárgyalások már jelentősen előrehaladott állapotban,sőt megegyezési fázisban vannak,így a változtatásra egyetlen reális esély maradt, az ésszerű irányvonalat akaró és -segítségetekkel- mutató:ELLENZÉK. Belátható,hogy nem kell ágálni ésszerű dolgok ellen,de amikor az válik nyílvánvalóvá,hogy elsődlegesen a tarifális kérdés "igazítására" van kihegyezve az egyezség, mert ez kedvezően befolyásolná egyik vezető piaci cég fuvarszám megtartásának az esélyeit egy un."egyenlő" piaci versenyben, akkor nem mehetünk el szemrebbenés nélkül a "gyalogáldozatot" képviselő és jelenleg is teher viselő kb 2000(kétezer) -becsült érték- taxis további sorsa mellett,akinek az új szabályozás a jelenlegi életének a visszafordíthatatlan felborulásához és életkörülményeinek jelentős leromlásához, ellehetetlenüléséhez,munka és kereset nélküliséghez vezetne. Nem kívánjuk kioltani az eddigi jó irányú kezdeményezést, csupán ki kívánjuk iktatni a -tagság- akarata általi nem kívánatos változások bevezetését. Köszönöm mindenkinek.
Kedves Tamás és Mindenki! Először is köszönjük,hogy a Hallotaxi-n maradhattunk ezidáig is. Azon leszünk,hogy amennyire ez szabályozható emberi léptékű párbeszéd alakuljon ki az itteni kollégák között és köztünk. A Taxisok Igazsága Mozgalom ez év március 15-én alakult,s egyenlőre civil mozgalom, mely -egyenlőre ügyvédi előkészítés mellett- egyesület néven bejegyzésre lesz felterjesztve a Fővárosi Bíróságra. Ez még idő bizonyára,de addig is az Általad beillesztett honlap linken keresztül tájékozódhattok a célkitűzéseinkről. Az eddigi megjelenésektől talán annyiban különbözünk,hogy: 1. Ez a szervezet legitimitásában is teljesen ingyenes volt lesz és marad 2. Korrekcióra és ellenzékre törekszik az értelmetlen, nem a szakma érdekeit képviselő és nem a jobbítást elősegítő szándékkal. Igyekszünk olyan tábort vonni magunk köré.akik hisznek még abban,hogy a jelenlegi beterjesztések még nem véglegesek. Átlátják,hogy ezek a beterjesztések nem a szakma jobbításán fáradoznak,sokkal inkább egyéb érdekek előmozdítását szolgálják. Aki figyelemmel kíséri majd a honlapot és a Facebook oldalt az folyamatosan értesül majd az aktualitásokról. Igyekszünk a szakma égetően fontos hibáira rámutatva azon érdekeket előrébb vinni,amit a közösség akar és elfogad. Ez volna a célunk.Taxisok vagyunk, az utcán élünk,ugyanúgy a taxizásból tartjuk el magunkat, családunkat -egyre nehezebben- ahogy Ti és mások is. Bőrünkön érezzük a bajt, s ha lesz rá lehetőségünk, lesz támogatottságunk,akkor egyfajta ellenzéki realitást szeretnénk képezni e tárgykörben. Köszönöm,hogy meghallgattatok.
Szervusztok,Üdv mindenkinek! Ezt a témát azért indítottuk,mert érdekel a véleményetek az eddigi a szakmánkat belülről érintő minket sújtó vagy segítő intézkedésekről. Várnánk javaslatokat,észrevételeket,kritikákat,bármit,ami segíthetne a szakmánkat kijuttatni a válságból. Sziasztok T.I.M.