Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Jó, akkor megpróbálom elmagyarázni mit gondolok a 280-as fix tarifáról. Ha, egy piacszerűen működő vállalkozásról álmodozunk, akkor meg kéne teremteni annak az életképességét. A jelenlegi állapot mindenki számára -így neked is- ismert. Első lépésként jöhetne az életben tartási árképzés, illetve koncepció. Ez lenne a hatósági rögzített ár, mint utolsó lehetőség a végtelenül kizsigerelt, kihasznált taxisoknak ahhoz,hogy esélyt kapjanak. Másodikként a lépéstartáshoz szükséges árképzés. Ez akár a 280 is lehet. Tekintettel arra, hogy egyébként milyen tarifákra kényszerülünk, ezt nevezhetjük haladásnak. Harmadikként, amikor már nem tűnünk gáz halmazállapotúnak a fuvarközvetítők szemében, jöhetne az expanzivitás. Nagyjából ezt tudom elképzelni. Ezért biztos, hogy áldozatot kell hoznunk. Ennek az áldozatnak a mértékét kéne a tárgyalásokon szabászollóval igazgatni. Ez talán, és küzdelmesen képviselhető. De, ha valaki azt képzeli, hogy bemegyünk a tárgyalóterembe, fölrúgjuk az asztalt, és elrikkantjuk magunkat, hogy "hé köcsög ide az 5 kilós tarifát, a többit felejtsd el", akkor csináljátok ti. Biztos találsz magad mellé még egy hozzád hasonló harci szellemet. Ígérem szurkolni fogok.
Kedvelem az ilyen magabiztos megmondóembereket. A gazdaságtalan tarifákat elsősorban ott reklamáld meg, ahol befizető voltál, és vagy. Egy tulajdonosnak se tiltották meg, hogy kiajánlja a 240-es maximumot, és egy taxisnak se, hogy kikövetelje azt. Menjetek be a Tarlóshoz, és harcászkodjatok a 450-es km.díjért. Biztos nem fog mosolyogni miközben az utcán 150-ért is szaladgálnak egyesek. A Vitézy 280-át nem tudom honnan vetted. Nem támogatja a fixet.
Tehát, a te logikád mentén haladva: a Tarlós azért hajlik egy a taxisok számára kedvezőbb tarifa konstrukcióra, hogy borsot törhessen a Vitézy orra alá. Ebből az következik, hogy a kisgyerek ennél rosszabbat akarhat nekünk. Akkor most mit kéne értékelnem?
Ez így, ebben a formában..tessék? :-) Most el kell mennem, de mint Láng Vince, egy óra múlva...talán :-)
Még annyit: Ahogy Gábor is írta, tényleg nagy dolog, hogy Tarlós végre felismerte -idézem a reggeli interjúból- "a taxisok, és a fuvarközvetítők között szinte feloldhatatlan ellentétek vannak". Ezt akár tetszik, akár nem, meg kell becsülnünk. Valahol kompromisszumot kell kötni.
Le volt (van) zsírozva a hely a Plussznál. Amikor azt mondtam, hogy viszed magadnak a konkurenciát, az volt a válasz, hogy majd olyat keresek, aki budán dolgozik, és akkor nem zavarjuk egymást. Itt feladtam.
Volt már szó személyi feltételekről. Én magam említettem meg 1x az érettségit, nyelvismeretet. Rögtön diszkriminációt kiáltottak.
Ugyanez megy kicsibe is. Tudok olyanról, aki 4 éve kezdte a taxit másodban, és most 3-400.000-ért nézeget egy éppen megfelelő 15 év körüli autót, amit majd kiad napi 4000-ért. És,azt tervezi, ha bejön, akkor vesz egy másikat is. Ez sem kívánatos jelenség...
Te is szeretnéd látni, amint porba hullik? :)