Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Félő, hogy a tarifát illetően lesz vita bőven. A piacvesztést kezelhetjük tényként, bár a mértéke függ a fix tarifa összegétől. Személy szerint a rögzített árból nem engednék, de annak összege lehetne alku tárgya, ha mellérendelnének egy férőhelyhez kötött szabályozást.
Nem kértem, hogy akár Te, vagy valaki más vállaljon be bármit. Csupán érdekelt -mivel sokan félnek a piacvesztéstől- hogy érdemes-e elmozdulni ebbe az irányba. Ha nyitni kell a markunkon, jó lenne ott fogást keresni, ahol megtaláljuk azt, ami leginkább a mi érdekünket szolgálná.
Csak annyiban reagálnék arra, amit a Gábornak írtál, hogy volt "szerencsém" megismerni az RT-nél a transzferek világát, és bátran állítom, 10-ből talán 2-3 volt kedvezőbb, az óránál. Bár, én nem szerettem szállodázni. Nem kell senkit szeretni, vagy utálni, de semmi nem fekete, vagy fehér. Képtelenség úgy eredményt elérni, hogy valahol ne kelljen áldozatot hozni. A hotel az ártáblájával csak legitimálja azt, amiben a "szerződött partnerével" megegyezett. Megírja, nem kitalálja azt. Egyébként lenne egy kérdésem hozzád, és azokhoz, akik elolvassák: Bevállalnátok-e egy alacsonyabb fix tarifát annál, ami kirajzolódni látszik, ha elérhető lenne a mostanihoz képest kétharmados szinten a létszámszabályozás?
Csak annyiban reagálnék arra, amit a Gábornak írtál, hogy volt "szerencsém" megismerni az RT-nél a transzferek világát, és bátran állítom, 10-ből talán 2-3 volt kedvezőbb, az óránál. Bár, én nem szerettem szállodázni. Nem kell senkit szeretni, vagy utálni, de semmi nem fekete, vagy fehér. Képtelenség úgy eredményt elérni, hogy valahol ne kelljen áldozatot hozni. A hotel az ártáblájával csak legitimálja azt, amiben a "szerződött partnerével" megegyezett. Megírja, nem kitalálja azt. Egyébként lenne egy kérdésem hozzád, és azokhoz, akik elolvassák: Bevállalnátok-e egy alacsonyabb fix tarifát annál, ami kirajzolódni látszik, ha elérhető lenne a mostanihoz képest kétharmados szinten a létszámszabályozás?
Tehát ezért utáljuk a Danit. Oké, rajtam nem múlik. Viszont szíve szerint -és azért mert az ő megrendelői közt el tudja adni- akkora tarifát szeretne, hogy Te is mellé ülnél a széknek. Ezért viszont szeretni kell. Oké, rajtam ez sem múlik. És, hogyan tovább?
De, többek közt ezért született ajánlásként, hogy a személyszállító szolgáltatás ne legyen lehetséges csak 7-8 fő szállítására alkalmas járművel. Valamiféle piacvédelmet szolgált volna.
Én eddig is megoldásokat kerestem, aztán hol jó, hol rossz válaszokat találtam. Viszont ti kifogásokat kerestek, ami jóval könnyebb, és ami lényeges, sokkal népszerűbb.