Név TE
Becenév szálka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2010.09.30 10:32

Miért gondolod, hogy ennek a káosznak a valódi kezelése komolyan izgat bárkit is -- ott benn? Szerinted nem tudták, ha összezárják a bárányokat a farkasokkal annak vérengzés a vége? -- itt kint. A korántsem azonos rádiók, és antennák mi mást eredményezhettek, mint azt ami tapasztalható? Szerinted mi annak az oka, hogy egy gondozott - nem elhanyagolt - jó technikával, és nem csekély helyismerettel rendelkező "régirádiós", a megszokott fuvarszám helyett 8-9 óra munkával összesen 2!! címet tud felvenni a nagy összeborulás után? Szerinted, ha akarnának nem tudnának ezzel kezdeni valamit az illetékesek? Szerinted -ha már vasvillával forgatják a milliókat a Daróczin, hogy meg ne büdösödjön- vett a Csabika akár 5 darab rádiót, hogy valódi ellenőrzésnél betehessék csereként? Szerinted mekkora konferenciát kéne ahhoz tartaniuk, hogy döntés szülessen az egységes antenna használatáról? Szerinted, biztos hogy csak így lehetett csinálni, aminek következményeként egy nap után már csak vendégnek érezzük magunkat a régi cégünknél? Szerinted, ha az ami látszik a felszínen, a valós célt takarná, akkor nem lehetett volna úgy csinálni, hogy a "rádió" megveszi a t5-öt, mint fuvarszervező potenciát telefonszámostul, és ehhez felvesz embereket megfelelő követelmények betartása mellett? Nem így, hogy itt van mindenki...aztán majd lesz valami! Szerinted, ha a matricagyártás stb.ment időben és titokban, másra--ha valódi rendet akartak volna--nem lett volna idő? Meddig tartott volna a mai világban a 2 telefonszámhoz 15-20 vonalat csatolni és a végére odaültetni ugyanannyi embert? Ami itt megy az nem más erőfitogtatás. Zajlik a spártai kiválasztódás. Az erősebbek maradnak, a gyengék elvéreznek az elején - nem is kellenek! Majd jönnek mások, akik közül szintén csak az erősek maradnak. Komoly, rátarti erőszakos hozzáállással le lehet nyomni a piacot, és az emberek is meg lesznek hozzá. Megrendelők se annyira fontosak, hogy pontos előzékeny kiszolgálással, de itt maradjanak. Majd, ha már úgyis egyszereplős lesz a piac, mégis kit hívnának, ha taxi kell nekik?? Meddig folytassam?
NEM TUDOM MI A NAGYOBB BŰN! Az, hogy ti, mint tulajdonosok tisztában voltatok azzal amit csináltatok, és akkor ez a pusztítás szándékos.. Vagy fel sem mértétek a lehetséges következményeit a döntésnek.. Tévedés azt hinni, hogy a Tele5 megszűnt. Nem-nem! Mindössze más néven működik tovább. Az elmúlt 24 óra bebizonyította, hogy mellettük!! sajnos a Rádiótaxi szűnt meg... Aki elég időt töltött az autóban, az úgyis tudja mire gondolok. Ennyire nem lehetett fontos, hogy azoknak az érdekein átgázolva, akik eddig a megrakott tányért tolták a pofátok elé...na azokat csak strigulaként kezeljétek a befizetési listán.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2010.09.29 09:36

Szia! Köszönöm, hogy megtiszteltél a válaszoddal! Sokszor mondom a gyermekeimnek afféle leckeként, hogy az életben inkább legyenek céljaik, mint álmaik, de ebben a mostani helyzetben rajtatok-rajtunk csak az álmodozás segít...

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2010.09.29 03:42

És még egy kis szösszenet. Nem szeretnék egyetlen Tele5-ös kolléga torkának ugrani, azt se szeretném, ha a "két" társaság tenné ugyanezt, de tanulságos volt ma estefelé a hármas csatornát hallgatni, ahogy ti kedves T5-ök bennünket (én is rádiós vagyok) átkoztatok. Egyrészt én egyetlen utcán dolgozó rádióstól sem hallottam, hogy szeretne fuzionálni a T5-el. A cégeteket nem mi taxisok adtuk el, hanem a Pásztor Gy. Még csak nem is mi vettük meg. Nem szidtunk benneteket vérben forgó szemmel. Az tény, hogy nektek több címetek van, de többen is vagytok rá. Az arányszám már érdekesebb képet mutatna. Az pedig egyszerűen nem igaz, amit előszeretettel hangoztattok, hogy a ti címeitekre ezután 400-al többen lesztek--velünk. Amióta az egész nyilvánosságot kapott, benne volt a rádiótokban mindkét társaság csatornája...ahhoz képest, hogy szerintetek nálunk nincs cím, elég sokan nyomkodtatok "itt" a hétvégén, hétfőn és kedden. És éjfél után "néhány" rádiós cím a ti antennátok hegyén végezte. Sok sikert mindenkinek!! Vannak árvíz károsultak, és lesznek fúzió károsultak. Ha valaki tud befogadó "családot" egy olyan taxisnak, aki 45 évnél idősebb, de nincs még 50, húszegynéhány éve folyamatosan taxizik saját autóval, saját vállalkozásban. Nincs, nem volt kütyü, batyu, radír stb. Nullás papírok bármikor rendelkezésére állnak, nem feltétlenül akar jobb híján drosztozni, de gyilkos autóversenynek se tekintené a munkát, csak szóljon legyen kedves. Mert nekem máris elegem lett a fúziós erőműből.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2010.09.29 03:08

Csak egy kis szösszenet.. Most, hogy éjfélkor megtörtént a nagy "csoda", hát kíváncsi lennék néhány dologra! " Kedves" Tamás (600)! Ez kinek volt jó? Azt értem, hogy nagyjából ezer ember havonta összedob közel 60.000.000 forintot, ez sok pénz. Nyilvánvaló, hogy EGY nagy céget üzemeltetni kevesebb kiadás mellett lehet, mint KÉT közepeset. Következésképpen - bár a költségek nőnek - korántsem olyan mértékben, mint a bevételek. Tehát Nektek máris jó! És nekünk?? A jövővel kapcsolatban még homályos ígéretek sem hangoztak el. Jelenlegi helyzetben piacot nyerni csak nyomorúságos tarifákkal lehet. Ez viszont csak a mi bőrünkre mehet... Eddig alacsony rendelésszám mellett elvoltunk családias légkörben. Ezután hogyan lesz?? Mert érdekelne az őszinte véleményed-vagy valaki másé a vezetőségből- hogy miként érezted magad az első "közös" óra után???? Amikor ugyanis Budakeszitől a Köbányai Bajcsy kórházig szinte mindent a Tele5-ök vittek el. Az arány az ő javukra nagyjából 67-69 százalékos volt. Szerinted????????????? Mit tegyen egy "régebbi" Rádiótaxis?

Téma: A kormány lecsap a hiénákra

Hozzáadva: 2010.09.29 02:16

Ahogy egyik-másik "főnököt" hallgatjuk...hát erősen kétséges az a bizonyos diploma. De igazad van! A szívás mindig nekünk jut, sárga rendszám, drosztengedély, extra vizsgadíj....lényeg, hogy a taxis sokat fizessen, mert a munkahelyteremtés sokba kerül...nekünk--magunknak. Akik meg szaladgálnak a városban, a sok - olyan mintha taxi lenne - gazfickó, élnek vígan, mert nem akarnak "gondoskodni" róluk.

Téma: A kormány lecsap a hiénákra

Hozzáadva: 2010.09.29 01:56

Jó, akkor így - "tanagyag". Szándékosan éltem a szó-kép zavarral, utalva arra, hogy mindig agyagba döngölnek minket. De azért Te találtál hozzá képet. :-)

Téma: A kormány lecsap a hiénákra

Hozzáadva: 2010.09.28 17:35

És valakinek a valakije már biztos kigondolt egy jó kis tanagyagot. Mert a tanfolyamig mindig sikerül reformálni. :-(
"" Kénytelenek"" voltak hazudni. Képzeld el, ha esetleg emberszámba vesznek bennünket és legalább érzékeltetik, hogy milyen változások várhatóak. Sok álmatlan éjszakánk lett volna emiatt az egész miatt. Túl sokat töprengés a cég váltáson, stb. Nem kell ez a fiúknak--gondolhatták. Szeretnek ők bennünket!!! De,ha minket nem is...a pénzünket biztosan.

Téma: Taxisok Egyesülete

Hozzáadva: 2010.09.24 16:37

Te tényleg azt hiszed, hogy "nem engedtük" a 144 forintos tarifát?! Nem látod, hogy cirkusz volt? Koncot dobtak a "népnek", hogy legyen min csámcsogni. A háttérben meg zajlik a biznisz. Soha nem fogsz a cégednél annyi embert összeszedni - kóddal,névvel,aláírva, akik a valós többségük tudatában azt mondják ( és elérik),hogy vagy 240-el járunk, vagy kilépünk! Hiába írtad tegnap nekem válaszként, amikor a T5-k aktuális napi problémáját ecseteltem, hogy "az a ma gondja"..ha általában egy taxisnak nem ""ma problémája"" lenne, akkor egyetlen Plusz taxit sem látnál az utcán! És hová megy, aki kilép? Látod mi zajlik? Az egyik cégvezetőnek "nyűgje" van az adóhivatallal, a másiknak veszni látszanak a peres ügyei. Mi a megoldás? Nem feladják,nem.Előre menekülnek. Összeadják amijük van.A pénzt hozza a harmadik. Holdingolunk, egybe fogunk mindenkit, akit lehet..diktálunk, és a nyomorult taxisnak menekülő útvonala sincs. Szerinted mi lesz? A Rádió és a Tele5 egybeforr, nagyo(bba)k lesznek és működésbe lép a tömegpszihozis, más is akar csatlakozni,ha erősek lesznek. Azok a T5-ös megrendelők, akik megszoktak egy magasabb szolgáltatási minőséget és elfogadták a CITY-t, ha nem volt éppen T5-s, na azok szerinted behuppannak-e tömegesen a Rádiótaxiba? Félreértés ne essék, én most nem a cégeknél dolgozókat akarom egymással szembeállítani!! Tény, hogy a T5-nél több, magasabb kategóriájú autó van. Nyilván igény is rá... Az is tény, hogy a Horváth Csaba,--hogy is mondjam-- nem finnyás a tagfelvételnél. Szerinted hogyan lesz tovább? A maradék "elitnek" esetleg életre hívják újra a "Budát".. Akinek jó, elfogadja a két cég kohézióját. Csakhogy a dolog természeténél fogva óhatatlanul lesz lemorzsolódás a megrendelők létszáma tekintetében, viszont az emberek ugyanúgy szeretnék a gombot verni. Csakhogy a kevesebbre többen lettek!! Mi a megoldás? A T5-nek úgysem tetszik az akciós transzfer...hát megszüntetjük. Együtt jár a piacvesztéssel. Most mi lesz? Majd az "okosok" húznak egyet a tarifán. Jó nagyot, hogy "igazi" alternatíva legyen. A több száz fős bázis megvan....mind-mind guruló reklám. Csak olcsóbbnak és többen kell lenni, mint a Plusz. És akinek nem tetszik?? Leszarják!! Hova menne?? Mi a különbség a 140-150-164-167 között??? Semmi!!! Legfeljebb a szar nem annyira büdös!