Név TE
Becenév Dodi
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Taxisok Egyesülete

Hozzáadva: 2010.09.23 17:11

Kinek a problémája? Egyet találgathatsz! Egy sok milliós bírságot,melyik cégvezető írna le a saját nyereségéből? Velünk fizettetné meg,valamilyen formában! Persze most erre Te azt mondod:veled ugyan aztán nem! Ahogy nem fizetted be a kauciót a megnövekedett tagdíjat.A Te órádba nem került be a 240 alatti tarifa,mert Téged nem tud ilyesmikre kényszeríteni a céged,igaz? Velünk veszekszel,akik évek óta először tárgyalóasztalhoz tudták ültetni a cégtulajok(sajnos csak)egy részét? Mivel olyan jogi formula,hogy "szándékkövetelés" nincs,ezért írtam szándéknyilatkozatot. ( És nem szándékkuncsorgást:))) Amúgy meg félinformációk birtokában vagdalkozol.Azt írod: "[b] [i] [font size=1]Akkor, addig, amíg nem tudjuk, hogy törvénysértő - e vagy sem a "saját kezünkbe venni a sorsunkat", addig a GVH. álláspontja a mérvadó. Ha jól értem ?[/font] [/i] [/b] Nos remélem nem kívánod,hogy a 3 és fél órás megbeszélés minden mondatát idézze bárki is. Ezért tehát: a GVH válasza a felvetésre a keddi tárgyaláson az volt,hogy általad kifogásolt mód( szándéknyilatkozat) nem sért törvényt.Attól ők még persze vizsgálódni fognak,(pláne ha 15 cégnél,nagyjából egy időben ugyan ilyen megállapodások jönnek létre)de ennyi és nem több! És ez így érthető ?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.09.23 13:33

Felkészülve a változó időkre,ideje korán elkészültek az új tarifatáblák. Ahogy egy konkurens cégvezető nyilatkozta,kicsit más formában: Mi készen állunk ha a konkurencia lép!

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.09.23 13:30

Megnéztem.Az utolsó gól......hát alig találok rá szavakat.Mintha csak én rúgtam volna! :)))

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.09.23 13:14

1500 Ft-os fuvarátlag?? Hallo! Taxisokkal beszélgetsz,elfelejted???? Meg ez: [b] [i] [font size=1]"Marad naponta 7300 Ft. Ez egy hónapban 219.000 Ft.Az már nem rossz pénz." [/font] [/i] [/b] No comment. Ahogy zodiákus mondta: hagyuk a matekot,úgy sem tudnak számolni! Tankolás,tagdíj "oszt jónapot"! Az autó persze ingyen van.Sőt a következő kocsit egyenesen lottón nyeri. Szervízköltség nincs,a gumikat sem kell cserélni.A vizsgáztatás,drosztengedély, is ingyenes. Biztosítások,adók,Tb, stb stb..ezek ismeretlen fogalmak,épp ezért nem is kerül pénzbe. Hagyjuk.Legalább egymást ne hülyítsük! Ezek nem létező dolgok

Téma: Taxisok Egyesülete

Hozzáadva: 2010.09.23 11:42

Az alaphelyzet érdekes. Ha 10-15 cég 4-5000 taxisával,megközelítőleg azonos áron dolgozna,akkor lecsap a GVH. Tegyük fel,hogy az egyik cég egy mamut cég és 1500 alvállalkozója van. A cég meghatározza a tarifát és 1500 taxis azzal az árral dolgozik! Eddig ugye világos? :) Aztán adva van egy kisváros,ahol 100 taxi dolgozik ,akik 4 társaságba tömörülnek. Ha egyforma árakat szabnak meg jön a GVH. Most akkor hogy is van ez? 1500 taxi dolgozhat fillérre azonos tarifával?Csak mert egy cégbe tömörültek? És ha az 5 ezer fővárosi taxis "kiszabadulna" az utcára mert nem lennének fuvarszervező irodák,akkor 5 ezer különböző tarifát kellene alkalmazni? Mert különben kartelezéssel vádolna meg a GVH 5 ezer vállalkozót? Hivatkoztak tegnap fogyasztói jogokra meg versenytörvényre.Megmondták:a vállalkozók érdeke,számukra közömbös.Ha veszteséges,hagyják abba! Csak hogy a beszerzési ár alatti fuvarozás,hosszútávon mindenkinek veszteséges.Előbb vagy utóbb mindenki tönkre megy.És ha nem,vagy csak alig lesz már taxi az utcán,akkor nem sérülnek a fogyasztói jogok? Jelenleg a törvényi szabályozásra várunk időtlen idők óta.Önkormányzati választások előtt állunk,s mind annyiszor most is csak reménykedünk,hogy végre változik valami,új vezetés kerül a városházára és talán végre napirendre is kerül a szakmai javaslat! A különböző szakmai érdekképviseletek végre egy hullámhosszon vannak és közösen dolgozták ki azt a 4 főelemet tartalmazó javaslatot,ami megoldást jelent és pontot rakna e kaotikus ügy végére. A fővárosi közgyűlés padsoraiban eddig olyan politikusok ültek,akik egy napirend előtti felszólalással elintézték,hogy a közgyűlés elé már nem is kerülhetett a "taxis ügy". Még azt az "esélyt" sem kapta meg a javaslat,hogy elutasíthassák! (Ezekből a politikusokból,hála az égnek,egyre többen "ülnek" immáron máshol és reméljük,hogy számuk csak növekedni fog!) De addig is tehetnénk valamit saját magunk is! Tegnap az egyeztető tárgyaláson,egy javaslat hangzott el a tulajdonosi kör és az alvállalkozói tömeg felé. A fuvarközvetítő irodával szerződésben álló vállalkozók,megállapodhatnak egymással a tarifa mértékében.A felső határ ma (és az eltelt 13 évben) 240 ft. Minden iroda csak a saját alvállalkozóival tárgyalhat! (Tulajdonképp,ez történt bő 1 hete az egyik irodánál,amiről a sajtó is beszámolt.) Ha minden!!! iroda megegyezik a saját!! alvállalkozóival (külső behatás,érdekképviselet vagy más cégtulajdonossal való egyeztetés nélkül) és ezt jegyzőkönyvben rögzítik,akkor a GVH fogcsikorgatva ugyan de le kell,hogy nyelje a békát. Vizsgálódni persze fog,árkartell gyanújával- ebből nem is csináltak titkot - de ha szabályosan történik mindez, akkor csak időfecsérlés a részükről. Szándéknyilatkozat kell minden tagdíjfizetőtől,amiben kéri a cége vezetőségét,hogy éljen a Fővárosi Közgyűlés 31/1998. (VII. 16.) Főv. Kgy. Rendeletével,illetve annak 17/2000. (IV. 27.) Főv. Kgy. módosított kiegészítésével,mely számára engedélyezi a hatósági maximum ár használatát! Ne feledjük:most is hasonló árakhoz közelítenek a cégek,csak épp rossz irányba! És ahogy azt tegnap is mondtam: A végén mindannyian ott állunk majd egymás mellett 100 ft-os tarifával,bután nézve magunk elé és azon töprengünk majd: Hol rontottuk el?

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.09.21 17:55

Az egyre dráguló üzemanyag. A hiteltörlesztések növekedése. A valutaárfolyam folyamatos,kedvezőtlen alakulása. Az autó fenntartás(szervizelés,javítás,évenkénti vizsgáztatás)költségeinek növekedése. A gáz a villany,egyszóval a rezsi, az élelmiszerek,maga a MEGÉLHETÉS!! Mind kiadási tényező,amik NEM csökkentek az elmúlt év-években. S,gyanítom eztán sem fog. Csak a számunkra egyetlen megélhetési formát biztosító tényező csökken,de az folyamatosan: A TARIFA. Hát ez itt a hibás alaptézis!

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.09.19 07:15

Plus taxi 520-asnak! Az Árpád hídon való tolatás,nálam már az extrém sportok kategóriájába tartozik,de hát nem vagyunk egyformák.:))) Aztán meg a hídról 2 sáv kanyarodik balra a Váci útra.Az egyikben álltam én a másik üres volt. Épp ezért éreztem kicsit indokolatlannak, egy 3.kanyarodó sáv -ad hoc jellegű megnyitását a részedről-,méghozzá a villamos síneken állva. (????????) De el kell ismernem,hogy -ha nem is túl meggyőző határozottsággal- de megoldottad e két feladatot, a térfigyelő kamarák kereszttüzében! További balesetmentes kívánok! :)))))))

Téma: Taxisok Egyesülete

Hozzáadva: 2010.09.16 20:47

"A gazda sem beszéli meg a birkával, hogy mennyi cuccot nyír le róla." Ennyi!!

Téma: Budapest Taxi mi is itt vagyunk!

Hozzáadva: 2010.09.16 20:33

És ha BKV bérletem van és BMV-vel (Busz-Metro-Villamos)jövök vissza??? :)))))))))))

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.09.16 20:26

Jó lesz majd a 120Ft/km is,nem igaz? Esetleg a 110? Gondolom ha eljön az ideje,a 99ft-ot is meg tudod majd ideologizálni! Nem vagy más,mint sírásó!