Felhasználó hozzászólásai
Téma: Az antenna rendszerről néhány szóban
Hozzáadva: 2010.10.29 00:32
Sziasztok!
Nos, úgy érzem, pozitív változás állt be, ami a címre-jelentkezésem hatékonyságát illeti. Mondjuk ez nem nagy csoda, a korábbi állapot ismeretében. :)
Szóval érezhető a különbség, köszönöm!
Persze csodát nem művel: vannak, akik így is röhögve hagynak helyben. De normális keretek között szerintem elég jó lett. :)
A talpat esetleg olyanra csináltad, mint azt a 64-es hsz-ban mutatod? Vagy nem kellett?
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.10.28 21:47
Én nem írtam olyat, hogy minden a legnagyobb rendben van, és mindent jól csinálunk. Mindössze azt írtam, hogy ma, a mai viszonyok között, a mai piaci helyzetben még nem jelent öngyilkosságot, ha 184-gyel próbálunk új - és ezt kihangsúlyozom! - utasokat magunkhoz csábítani.
És tévedsz (legalábbis részben) abban, hogy kizárólag mi, taxisok vagyunk a hibásak, a felelősek azért, hogy ez idáig fajult. Ha korlátozva lenne a taxik (taxiengedélyek) száma, ha lenne fix tarifa (most mindegy, milyen összeg), ha a sofőröktől kérnék a nullás-papírokat, nem a rendszám- vagy autótulajdonostól, ha lennének ellenőrzések, és megfelelő, következetes szankciók, talán nem jutottunk volna idáig.
De lehet, hogy tévedek...
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.10.28 17:34
:)
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.10.28 17:33
Nézd, ismerek sok taxist. Sokat és sokfélét. Hidd el, vannak köztük értelmesek, akik tisztában vannak a bevételükkel és a kiadásaikkal; tudják, mi jó nekik és mi nem.
Azt nem állítom, hogy elégedettek, de egyelőre itt vannak, és nem tervezik a távozást. Valamiért úgy érzem (vajon miért?), hogy jobban értenek ehhez, mint te. Mert lehet, hogy te sokat utazol taxival, és sokat beszélgetsz a taxisokkal, de biztos lehetsz abban, hogy nem csak másképpen látsz dolgokat, de nem is biztos, hogy mindent tudsz. Sőt! Ezek után furcsálnám, ha egyedül te lennél az, aki tudja a tutit, és mindenki más hülye. Lehet, hogy így van, de - lássuk be - kicsi rá az esély.
Mondjuk az is érdekes, hogy kívülállóként milyen sokat "szerepelsz" egy taxisokról szóló fórumon. (És mindenkinél jobban tudsz mindent.) Annyira dícséred azt a területet, ahol te dolgozol, az embereket, az összetartást, az érdekvédelmet, de egy egyszerű fórumotok nincs, ahol kitárgyalhatnátok a dolgaitokat. Vagy van, csak éppen ott tudják, ki vagy? És hogy ki NEM vagy?...
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.10.28 01:20
Tudod, az egyik legnagyobb baj az, hogy nálunk, a 6x6-nál a tagságnak úgy a 2/3-a egy kerületből, és meg merem kockáztatni, legalább a negyede egyetlen helyről dolgozik. Sírnak, hogy így a 184, meg úgy a 208, de hogy sietnek vissza a fájukhoz, ahova szarnak, az tuti. Van, aki még az urh-t is kikapcsolja addig, míg le nem parkolta a technikát a helyén.
Volt olyan, hogy nem bírt a diszp. eladni egy Bécsi utat, majd pár perc elteltével a "taxis", aki felvette, közölte, hogy most érkezett az Euro droszthoz, onnan megy a címre.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.10.28 01:08
Kezdjük a 184-nél: ha jól emlékszem, úgy 1-1,5 éve használjuk, mint városi tarifa. Egy 2009 februárban tartott összejövetelen még el lett utasítva nazoli szaktárs javaslata a tarifacsökkentésre, és maradtunk a kedvezményesnél. (Ezután jött az mtv, meg a többi "okosság".)
A City 240-e csak látszat, maradjunk ennyiben. (Én ebbe nem szeretnék jobban belemenni. Ha valakinek van kedve, kifejti, hogy megy ez...)
Igazad van, a 184 meg túl gazdaságos. Nézzük, mit tehetnék.
1. Abbahagyhatnám a taxizást. Nem teszem. Szeretem, nem értek máshoz, másodba nyomom, szükség van a rugalmas munkaidőre, stb. (Megfelelő rész aláhúzandó)
2. Lehetnék mezítlábas.
a) 240-nel járok, napi 2 fuvart teljesítek: éhen halok.
b) beállok hiénának. Sajnos nincs meg hozzá se a bőr a képemen, se az alkatom... :)
3. Elmehetek másik céghez. Hova is? (Ma talán egyedül a BP taxi jár normális tarifával, azt hiszem. Bár a 7-es tarifájuk még nem tiszta nekem...)
És van még egy lehetőség: maradok itt.
Ha itt maradok, igyekszem minél gazdaságosabban dolgozni. Megpróbálok minél kevesebbet gurulni feleslegesen. Ezt akkor tudom a legnagyobb eséllyel megtenni, ha a cégnek van sok megrendelése.
Na és itt jön a szerepe a kártyának.
Ezért írtam, hogy ez nem hülyeség, csak tudni kell kezelni.
Persze lehet, hogy én tévedek...
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.10.27 15:38
Ezzel igazából nincs baj: te leintetted, ő meg szeretné, ha legközelebb nem leintenél egy éppen arra járót, hanem hívnád azt, ami a kártyán van. Persze, jobb lenne 240-nel menni, de ma 240-nel csak állni lehet.
Nagyobb baj viszont, hogy az okos taxisaink olyanoknak is adják ezt a remek kártyát, akik mindig is velünk utaztak 208-ért, esetleg 229-ért. A 208-ra szerződött partnercégeink dolgozói folyamatosan mutogatják a 184-es kártyát. Ki az a zseni, aki saját maga ellen dolgozik? De rendben, dolgozzon maga és a pénztárcája ellen. Valaki vagy valakik valóban sportot űznek abból, hogy kevesebb pénzt vigyenek haza. De miért szivat ezzel másik 400 olyan taxist, aki szeretne a munkájáért pénzt keresni???
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2010.10.27 15:23
"Átöltöztünk"
Már rád fért... ;)
Meg is fürödtél, vagy csak átöltöztél? :)