Név
Becenév Yuri
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Az antenna rendszerről néhány szóban

Hozzáadva: 2010.10.29 00:32

Sziasztok! Nos, úgy érzem, pozitív változás állt be, ami a címre-jelentkezésem hatékonyságát illeti. Mondjuk ez nem nagy csoda, a korábbi állapot ismeretében. :) Szóval érezhető a különbség, köszönöm! Persze csodát nem művel: vannak, akik így is röhögve hagynak helyben. De normális keretek között szerintem elég jó lett. :) A talpat esetleg olyanra csináltad, mint azt a 64-es hsz-ban mutatod? Vagy nem kellett?

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.10.28 21:47

Én nem írtam olyat, hogy minden a legnagyobb rendben van, és mindent jól csinálunk. Mindössze azt írtam, hogy ma, a mai viszonyok között, a mai piaci helyzetben még nem jelent öngyilkosságot, ha 184-gyel próbálunk új - és ezt kihangsúlyozom! - utasokat magunkhoz csábítani. És tévedsz (legalábbis részben) abban, hogy kizárólag mi, taxisok vagyunk a hibásak, a felelősek azért, hogy ez idáig fajult. Ha korlátozva lenne a taxik (taxiengedélyek) száma, ha lenne fix tarifa (most mindegy, milyen összeg), ha a sofőröktől kérnék a nullás-papírokat, nem a rendszám- vagy autótulajdonostól, ha lennének ellenőrzések, és megfelelő, következetes szankciók, talán nem jutottunk volna idáig. De lehet, hogy tévedek...

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.10.28 17:34

:)

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.10.28 17:33

Nézd, ismerek sok taxist. Sokat és sokfélét. Hidd el, vannak köztük értelmesek, akik tisztában vannak a bevételükkel és a kiadásaikkal; tudják, mi jó nekik és mi nem. Azt nem állítom, hogy elégedettek, de egyelőre itt vannak, és nem tervezik a távozást. Valamiért úgy érzem (vajon miért?), hogy jobban értenek ehhez, mint te. Mert lehet, hogy te sokat utazol taxival, és sokat beszélgetsz a taxisokkal, de biztos lehetsz abban, hogy nem csak másképpen látsz dolgokat, de nem is biztos, hogy mindent tudsz. Sőt! Ezek után furcsálnám, ha egyedül te lennél az, aki tudja a tutit, és mindenki más hülye. Lehet, hogy így van, de - lássuk be - kicsi rá az esély. Mondjuk az is érdekes, hogy kívülállóként milyen sokat "szerepelsz" egy taxisokról szóló fórumon. (És mindenkinél jobban tudsz mindent.) Annyira dícséred azt a területet, ahol te dolgozol, az embereket, az összetartást, az érdekvédelmet, de egy egyszerű fórumotok nincs, ahol kitárgyalhatnátok a dolgaitokat. Vagy van, csak éppen ott tudják, ki vagy? És hogy ki NEM vagy?...

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.10.28 01:20

Tudod, az egyik legnagyobb baj az, hogy nálunk, a 6x6-nál a tagságnak úgy a 2/3-a egy kerületből, és meg merem kockáztatni, legalább a negyede egyetlen helyről dolgozik. Sírnak, hogy így a 184, meg úgy a 208, de hogy sietnek vissza a fájukhoz, ahova szarnak, az tuti. Van, aki még az urh-t is kikapcsolja addig, míg le nem parkolta a technikát a helyén. Volt olyan, hogy nem bírt a diszp. eladni egy Bécsi utat, majd pár perc elteltével a "taxis", aki felvette, közölte, hogy most érkezett az Euro droszthoz, onnan megy a címre.

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.10.28 01:08

Kezdjük a 184-nél: ha jól emlékszem, úgy 1-1,5 éve használjuk, mint városi tarifa. Egy 2009 februárban tartott összejövetelen még el lett utasítva nazoli szaktárs javaslata a tarifacsökkentésre, és maradtunk a kedvezményesnél. (Ezután jött az mtv, meg a többi "okosság".) A City 240-e csak látszat, maradjunk ennyiben. (Én ebbe nem szeretnék jobban belemenni. Ha valakinek van kedve, kifejti, hogy megy ez...) Igazad van, a 184 meg túl gazdaságos. Nézzük, mit tehetnék. 1. Abbahagyhatnám a taxizást. Nem teszem. Szeretem, nem értek máshoz, másodba nyomom, szükség van a rugalmas munkaidőre, stb. (Megfelelő rész aláhúzandó) 2. Lehetnék mezítlábas. a) 240-nel járok, napi 2 fuvart teljesítek: éhen halok. b) beállok hiénának. Sajnos nincs meg hozzá se a bőr a képemen, se az alkatom... :) 3. Elmehetek másik céghez. Hova is? (Ma talán egyedül a BP taxi jár normális tarifával, azt hiszem. Bár a 7-es tarifájuk még nem tiszta nekem...) És van még egy lehetőség: maradok itt. Ha itt maradok, igyekszem minél gazdaságosabban dolgozni. Megpróbálok minél kevesebbet gurulni feleslegesen. Ezt akkor tudom a legnagyobb eséllyel megtenni, ha a cégnek van sok megrendelése. Na és itt jön a szerepe a kártyának. Ezért írtam, hogy ez nem hülyeség, csak tudni kell kezelni. Persze lehet, hogy én tévedek...

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.10.27 15:38

Ezzel igazából nincs baj: te leintetted, ő meg szeretné, ha legközelebb nem leintenél egy éppen arra járót, hanem hívnád azt, ami a kártyán van. Persze, jobb lenne 240-nel menni, de ma 240-nel csak állni lehet. Nagyobb baj viszont, hogy az okos taxisaink olyanoknak is adják ezt a remek kártyát, akik mindig is velünk utaztak 208-ért, esetleg 229-ért. A 208-ra szerződött partnercégeink dolgozói folyamatosan mutogatják a 184-es kártyát. Ki az a zseni, aki saját maga ellen dolgozik? De rendben, dolgozzon maga és a pénztárcája ellen. Valaki vagy valakik valóban sportot űznek abból, hogy kevesebb pénzt vigyenek haza. De miért szivat ezzel másik 400 olyan taxist, aki szeretne a munkájáért pénzt keresni???

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.10.27 15:23

"Átöltöztünk" Már rád fért... ;) Meg is fürödtél, vagy csak átöltöztél? :)

Téma: "Zene butik"(kedvenc zenéid)

Hozzáadva: 2010.10.22 14:15

Téma: "Zene butik"(kedvenc zenéid)

Hozzáadva: 2010.10.22 14:14