Név TE
Becenév Rita
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Az a baj, hogy a sok szarfaszú, fillérbaszó, a kufárcég jóhíréért és az utas zsebéért remegve aggódó, távlatokban gondolkodni képtelen, világtalan istenbarma szotyi, na az veri máséval. :-/
Ugyanakkor azzal sincs tisztában az utasok zöme a mai napig sem, hogy még taxis FIZET AZÉRT, hogy őt vihesse. Tán csak elvárható volna egy gazdaságos megtérülés...
Nyilván nem véletlen a névválasztás. :-) Csak ő legalább ne rántson magával mást, aki nem akar meghalni.
Elolvastam. :-( Válaszoltam is, nem tudom, átment-e.
Miért nem viszed őket ingyen, felebaráti szeretetből? Közszolgáltatás... Na ezt lássák meg a kufárok és a Főváros illetékesei! :-D
"Igen,igazad van. Kb ennyibe kerültek ezek. (NEM CSAK A TAXISNAK,utasnak is)" Azonban míg az utasnak kényelmi szolgáltatás, hogy ide-oda hurcibálják az úri picsáját, addig a taxisnak a megélhetése ez a vállalkozás.
Szerinted normális dolog az, hogy miközben az élet minden területén folyamatosan emelkednek az árak, (értelemszerűen a vállalkozások is időnként árat emelnek) akkor van egy olyan piaci szegmens a (tömeg)közlekedésben, ahol nemhogy nem emelkedik az ár, hanem hovatovább még csökken is?? Nonszensz. Miközben egyébként a vállalkozásod fenntartásához, üzemeltetéséhez elengedhetetlen alapfeltétel például az üzemanyag-felhasználás. Amiről tudjuk, hogy évente többször is előfordul, hogy drasztikusan megugrik az ára, fölfelé. Hogy a többi kiadást már ne is említsem. Alkatrész-utánpótlás, stb. Nem a kufárokat kéne inkább győzködnöd, hogy csökkentsék a tagdíjakat, különben megnézhetik magukat, ha elpártolnak tőlük a sofőrök? Szemrebbenés nélkül zsigerelik ki a taxisokat, mégsincs lemorzsolódás. Illetve a pályaelhagyók nem a tagdíj mértéke miatt szállnak ki a mókuskerékből.
Neked tényleg ennyire kifordított a szemléleted? "..profitot kell termelnie egy vállalkozásnak. Ez igy van. És? Most nem termel? Termel az nem is keveset,csak nem a taxisnak.(!!!)" Most egyesszám első személyben próbálom szemléltetni a logikus gondolkodást. Ha az én vállalkozásom hasznát más(ok) fölözi(k) le, akkor az NEM termel profitot. Mert a bevételem javát a kiadásokra fordítom. Profitot annak a vállalkozása termel, aki azzal foglalkozik, hogy belőlem él. De az egy teljesen másik vállalkozás, nem az enyém. Sőt, még elvileg az ő vállalkozása is lehet veszteséges. Profit, illetve jövedelem alatt azt a pénzösszeget értjük, ami a levonások után tisztán a zsebedben marad. "(Emeljünk áááárat!...a szokásos reakció..de már hova,ha úgy kénytelen védekezni a cége,hogy szinte lezáratja a repteret saját magának,nehogy az utasok mással próbáljanak elmenekülni)" Mi vaaaan? Kinek a cége? Mit mivel mosunk össze már megint? A taxisofőrökről volt szó és az ő tevékenységükről, valamint annak anyagi ellentételezéséről. Hogy jönnek ide a cégek? Pláne olyan szövegkörnyezetben, mintha az a taxis sajátja volna. Azt meg végképp nem tudom hova tenni, hogy "kénytelen védekezni". Ki ellen, mi ellen? "Mindenkinek megvan a gyönyörü haszna rajtad,csak Neked nincs. (kufárcég,állam,önkörmányzatok,mol,autókereskedők,most már a matricázók is,óraszerviz,rádió szerviz,stb...mindenki remekül él,csak Te nem) Erre utaltam még az elején is,hogy nem a bevételed kevés (mivel mindenkinek jut a zsirból),hanem a kiadásod rengeteg." Ha látsz bármi reális esélyt, hogy az általad fentebb felsorolt szervek, vállalkozások drasztikusan árat csökkentsenek, akkor hajrá, győzd meg őket észérvekkel! "Ezen kellene változtatni,és nem magunk alatt vágni a fát a folyamatos emelésekkel." Milyen folyamatos emelésekkel? A tarifához másfél évtizede nem nyúlt senki, legalábbis emelésileg. A taxist tönkretevő negatív árverseny pont hogy irreális mértékben lefelé vitte.