Felhasználó hozzászólásai
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.29 17:50
Máris viszem, de belepumpálni Te fogod. :-)
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.29 17:46
Ekkora hassal? Ahhoz hízókúra kell neki. Holnap este 8-ig ezt a méretet el kell érnie. :-)
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.28 11:00
Próbálok a felvetés sorrendjében reagálni.
„..gombnyomásra áttereljünk több ezer taxist..”
Talán észre sem vetted, de ösztönösen leírtál egy fontos kulcs-szót, ami a mélyen gyökerező probléma egyik alappillére. Ha az érdekképviselők, vagy akár maguk a taxisok magától értetődőnek tartják, hogy őket „terelni” kell, mint valami oktalan jószágokból álló nyájat, akkor ez a hozzáállás aligha kecsegtet sikerrel.
Nem állítom, hogy nem helytálló a „terelés” kifejezés, de ezt kéne valahogy levetkőzni, elhagyni.
A piaci átrendeződéshez túl sok mindent nem fűznék hozzá, előttem már többen pedzegették, ráadásul szakmabeliek, hogy a szövetkezeti működési forma volna a járható út, a Pentát is emlegették néhányan példaként.
Szóval, csak tisztáznám, hogy nem feltétlenül plusz 5000 mezítlábas felbukkanásában gondolkodtam.
Igen, a tanulmányt jól ismerem, amiből idézgettél. De erre csak ismételni tudnám a fent leírt utolsó két mondatomat. Tehát aki nem egy klasszikus értelemben vett fuvarkereskedőtől vásárolja a piachoz jutás lehetőségét, az sem esik el feltétlenül a piactól.
Azt senki nem állította, hogy „egycsapásra” megoldható a teljes problémakör. Ez sokkal összetettebb annál. A TGFSz anno kijelölt egy csapásirányt, amit 1-2 kilengéstől eltekintve nagyjából tartott is. Egy darabig.
Ha lenne bármi ötletem az egyetlen huszárvágással való rendezésre, azt már rég megsúgtam volna. Mint ahogy ezt megelőzően számtalan alkalommal álltam a Szakszervezet rendelkezésérére, ha nem tudsz mindenről, akkor a Zsoltit is megkérdezheted erről.
„Optimális esetben a fuvarközvetítő…”
Sajnos a jelenlegi gyakorlat baromi messze van az optimális esettől. Nem a teljes kizárásukat szajkózom, hanem hogy találják meg a helyüket. Ha ez maguktól nem megy nekik, akkor arra kell őket „terelni”. Mert én azt látom, hogy a fuvarközvetítők alapvetően szereptévesztésben vannak. De ami ennél durvább, hogy az általuk kizsigerelt taxisok is.
Meg aztán beszéltek/ünk tarifáról, életkorról, homogén gépjárműparkról, de pl. a létszámkérdés valahogy elsikkadni látszik.
Összegzés: Adott egy piac, ami cefetül elkurvult az elmúlt tizen-huszon akárhány évben és a szereplői szemmel láthatóan nem tudják, hogy mi merre hány lépés volna. Megszüntetni kéne a kuplerájt, nem tetézni.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.28 07:37
"Nem meindenki van úgy ezzel a dologgal, hogy nem tud akár jövőre is autót cserélni. Ha tud, és a tarifa rendezése okán akar is, akkor az ő érdekeit mellett sem szaban elmenni szó nélkül. Ő ezt úgy fogja föl, hogy neki minden nap veszteség, amit ezzel a szutyok tarifával kell fuvaroznia."
Mi az, hogy szutyok tarifával KELL fuvaroznia? Naív kívülállóként őszinte érdeklődéssel kérdezem ezt. Nem kellene inkább faképnél hagyni a rabszolgatartót és onnantól a megengedett maximális tarifát alkalmazni? Erre bárkinek lehetősége van.
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.27 16:59
Jól is indult...
Téma: Újjá alakul a TGFSZ!
Hozzáadva: 2012.03.27 14:15
Tamás, hát nem pont az emberi hibák qrják szét..?
Téma: Max Taxi
Hozzáadva: 2012.03.19 17:29
Jóvan, akkó nem küldök több esemest.
Téma: Max Taxi
Hozzáadva: 2012.03.18 19:17
A Max milyen szolgáltatást nyújt a taxisoknak? Jól gondolom, hogy tagdíj fejében címeket közvetít? Miért ne dönthetné el a taxis a SAJÁT pénzéért, hogy a szolgáltatásból mit vesz igénybe és mire mondja, hogy kösz nem..? :-)
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2012.03.17 15:46
Vagy 2006, vagy 2005, vagy 2004, vagy.... :-)
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2012.03.17 15:38
Amúgy tetszik a pályázati kiírás utólagos kiegészítése; ezt becses személyemnek tudom be. :-D
Nyugi, egy barátoddal is kávézhatsz, nem veszem el a lehetőséget. :-)p