Név Roland
Becenév baupexim1
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.05.24 11:56

oké:)

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2012.05.23 15:13

+1
meglepődtem volna, ha nem ez történik. olyan furcsa érzéssel mennék ki dolgozni
valakinek tuti megy az átjátszás...ez tény
tegnap délután 2-kor ezt mondták be:)

Téma: Újjá alakul a TGFSZ!

Hozzáadva: 2012.05.22 22:35

ezért se? Nagy valószínűsége annak, hogy V.D. a BKK egyik vezetője, ezáltal rá is vonatkozik a bruttó bérplafon, de mivel OV rokona, így kijátsszák a törvényt, és magasabb összeget sikkasztanak el?

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2012.05.22 09:56

:)
ez nem az én irományom, ezért is van idézőjelben:) de tetszetős
"Tisztelt Vitézy Dávid ! Önnek műszaki képzettsége nincs, vagy ha van, akkor azt jól titkolja. Az elmúlt években erre többször felhívtam a figyelmét. Elképzelése sincs, hogy mit jelent a közforgalmú, és városi személyszállító jármű. Az elmúlt 15 év BKV jármű beszerzése ezt tökéletesen bizonyítja. Ezt az ostobaságot a taxinál is be akarja vezetni. A legkisebb hengerűrtartalmú 4 ajtós, 5 személyes személyautó képes 50 km sebességre az Istenhegyi úton, ahol a józan ész megengedi. Legnagyobb sebesség 130 km országunkban, amire minden taxinak alkalmas személyautó képes, amit vásárolni lehet. Tehát a hengerűrtartalmi korlátozás mosott hülyeség. Csomagtartó korlátozás hülyeség. Minden autó annyi csomagot képes pluszban szállítani, amennyi a tetőcsomagtartóra elfér. Inkább az összecsukható tetőboxot szorgalmazná. Egységes szabad-jelző ráfér, árnyékolás miatt a légkondi fogyasztása kisebb, és akár napelemmel is kiegészíthető. Talán erről kellene a formatervezőkkel, és a taxisokkal egyeztetni. Hosszú tengelytáv nagy fordulási sugarat eredményez, ami nem a városi közlekedés jellemzője. Valójában egy gyártó van az unióban, aki taxit gyárt, de az Ön paraméterei szerint ez sem jó nálunk. Ha 10 évben korlátozza a taxi életkort, akkor valamilyen finanszírozást is mellé kellene rendelni. Színben is vannak elképzelései, amit sületlenségnek tartok. Egységes megjelenéshez a múltban tökéletesen megfelelt a kocka, amit a világ számos részen mai napig használnak. Rally csík matrica az oldalán is, oszt jó napot. Fakezű is rá tudja ragasztani, olcsón, egyszerűen. Sárga fekete színben, több kivitelben. Ha tíz év alatt cserélni szeretné az országban a taxikat, akkor ez több száz járművet jelent évente. Ilyen szériánál érdemes lenne megfontolni saját jármű gyártást. Hogy milyen legyen arról értelmetlennek találom egy "mőbius" gondolkozású embernek írni, akinek probléma az anyacsavar működése is, de megpróbálom. Aluminium, mint a csokipapír, vagy műanyag, mint az ásványvizes palack, karosszéria építésre alkalmas anyag, melyből a városi járművet építeni kell. Elektromos meghajtás, nagy nyomaték készletű fokozat mentes váltón keresztül, alacsony indulási energia felvétel mellett, a fékezési energiát ez képes vissza nyerni, kizárólag ez alkalmas városi hajtásláncnak. Mivel üzemanyag cella még nem kapható, ezért a motorja gáz-gőzturbinás vízgázreakciós égésterű generátor lehet az áramforrás, mert jelenleg ez a legnagyobb hatásfokú, és ez szennyez a legkisebb mértékben. Ha talál ilyet akkor erre kell a pályázatot kiírni, ha nincs, akkor gyártani, és a nullszériát nyúzó próbára díjmentesen a pesti taxisnak adni. Ami tíz évig kibírja, azt kell gyártani, és a világon mindenhol sorba fognak állni érte. Ma olyan járművet kell gyártani, ami a kor igényeinek megfelel. Angol taxi utastér évtizedek óta bevált, ez a hajtáslánc azonnal megépíthető. Mindent feltaláltak, csak használni kellene. Ha valaki igényes, akkor találjon finanszírozót is az igényeihez. Ha valakinek nincs pénze, és tehetsége, hogy jobbá tegye a világot, akkor legalább annyi esze legyen, hogy ne rontson rajta. Drágul a parkolás, jön a dugódíj, a jelenlegi leamortizált BKV-t sem tudják fenntartani, a taxikat most teszik tönkre. A megnövekedett igényeket a Vitézy járatok fogják kielégíteni. Nyakkendős, hangosbeszélős szendvics emberek, akik belváros feliratú egyszínű táblát viselnek elől-hátul, és egy madzagot húznak gyalog maguk után, és minden megálló táblára az elektronikus jegykezelőt felszerelik. Kerékpáros, vagy gyalog riksával. Tandem riksa meg gyorsabb lesz. Lehet azonos színű, meg legyező légkondival, meg bio-kipufogóval. Szép új világ. Ázsiában 160 köbcentivel megoldják két személy fuvarozását. Igénytelen, egyszerű, de megfizethető. Ha van rá vevő, akkor ez is elfogatható, és felesleges korlátokat nem kell felállítani, de ez a jármű sem kapható. Utasnak, aki csak ezt tudja megfizetni megfelel. Taxisnak mindegy, ha megél belőle. Ha az állam ebből a forgalomból is megkapja az adót akkor nem mindegy?" Tisztelettel: Árpás István