Név Apuka
Becenév Apuka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: MIt, miért, hogyan... és tényleg így?

Hozzáadva: 2008.08.19 16:10

hülye! :))))))))))))

Téma: Beszélgetés kötöttségek nélkül /vegyes topik/

Hozzáadva: 2008.08.19 14:22

Ezért kellene változtatni a kedvezményezés rendszerén! Mondjuk.

Téma: MIt, miért, hogyan... és tényleg így?

Hozzáadva: 2008.08.19 14:10

Egyszer, csak úgy hobbiból csinálj egy teljes havi elszámolást. Ebbe vedd bele az összes fuvarod és bontsd le az alábbiak szerint: Össz. teljesített fuvar: Ebből a - beülős: - telefonos: - Kedvezményes: - Transzfer: számold össze mennyit veszítesz pl a kedvezményes fuvarokkal a telefonoshoz képest, majd ugyanezt hasonlítsd össze egy, a pontgyűjtés esetén befolyó összeggel. Én nem azt mondom, hogy ez így, ebben a formában 100 % életképes de ha mindenben a hibát, nehézséget keressük, soha sem fog változni semmi sem! Azon kívül miért nem lehet eljátszani a gondolattal? Mint tudjuk, a képzeletnek nincsenek határai4 Miért is fognátok vissza magatokat? Még valami: Nehogy azt hidd, hogy a cégek nem tennének meg mindent azért, hogy az utast kizárólag magához láncolják!! Ui: ma minden sz@rért tagdíjat emelnek de ebből Neked hasznod nincs egy fikarcnyi sem! Ha viszont ezért emelnének egy kicsit, nos annak azonnal érezhető pozitív változása lenne bevételi oldalon! Mielőtt átharapjátok a torkomat, csináljátok meg azt a havi összesítést, légyszíves!

Téma: MIt, miért, hogyan... és tényleg így?

Hozzáadva: 2008.08.19 03:20

Belegondolhatsz ezek után mit tesznek majd a Kedvesek a taxisokkal egy 3900 forintos fuvarnál egy bélyegzéssel, vagy ponttal vagy mivel??? Egyszerű mint az egyszeregy! Vagy ad 100 ft jattot vagy megy még 500 métert! Ne felejtsd el, Itt TE adod a kedvezményt. És a pontot is! Ha kell neki utazzon!! Vagy fizessen! És ha betelefonál a céghez hogy Ő bizony 3900 forintot utazott és fizetett és csak 1 pontot kapot pedig már járna a 2 is... - Azt hiszem maga a cég védene meg téged, mert minél később jön össze az 50 pont annál később kell saját maga kifizesse a kedvezményt! :) Teltek a hónapok és mi nem győztünk magyarázkodni, hogy a 43 és 44 és a 44.9 literre miért nem tudjuk odaadni a 3 matricát. ..Ne felejtsd el, Itt TE adod a kedvezményt.. Különben is! Most, ha kell, ha nem, kedvezményt adsz! Magyarázkodás nélkül. Tudod, én abban az esetben szívesen magyarázkodnék! :))) Arról nem is beszélve, hogy megszünne minden "csak ide megyünk, ja és kártyám van!!!!" fuvar! Keveset taxizik? Nincs kedvezmény! Rövid a fuvar? Nincs kedvezmény! Aztán ezt még meg lehetne fejelni azzal, hogy a reptéri transzfer esetén csak 1 pont jár. Vagy egy sem. Kedvezményes fuvarból nem adunk további kedvezményt! A te benzin folyató példádból kiindúlva az ilyen utas biztos nem a transzfert kérné! :)

Téma: MIt, miért, hogyan... és tényleg így?

Hozzáadva: 2008.08.18 19:16

Törzsutas kártya! VIP kártya! Gold kártya! Stb. stb. stb. Már mindenkinek van. De van, akinek mindenkitől van! Hogy lehet ez? A nagyon kedvezményezett törzs. Na, de minden cégnél? Hát, kérem tisztelettel, itt tartunk! Osztogatjuk fűnek-fának! Sőt! Egyesek odáig merészkednek, hogy egyenest a műszerfalra teszik a kártyatartót, frissen feltöltve, hogy a KEDVES még véletlenül se tudjon azzal a fránya, borzasztó drága telefonos tarifával utazni! :-( Van még egyáltalán valami jelentősége a kedvezményes tarifáknak? Lassan már nincs olyan utas a városban, akinek ne lenne valamilyen kártyája! Vagy ez is a cégek bújtatott árcsökkentő politikája? Nincs erre semmilyen normális és igazságos megoldás? De! Van! Egy áruházlánc kitalált egy ötletes megoldást. Engedelmetekkel én ezt egy kicsit átírtam,. S hogy mennyire lenne ez jó vagy sem, kérem osszátok meg velem! Íme: Kedvezményrendszer Pontgyűjtő füzet - Vegyünk alapul egy 50 (?) rublikából álló pontgyűjtő füzetet. - Ezt a füzetet kapja meg az utas az utazása végén (természetesen üresen), amennyiben az utazásának értéke eléri, vagy meghaladja a 2.000 (?)forintot. - Majd minden olyan utazása után amikor a fuvardíj eléri vagy meghaladja a 2.000 (?) forintot 1 db pontot kap, illetve nagyobb összeg esetén annyi pontot ahányszor a 2.000(?) ft. benne van az összegben! Tehát ha: 2800ft = 1 pont 3900ft = 1 pont 6100ft = 3 pont Stb. stb. stb - 20 pont után jogosult a törzsutas tarifa igénybevételére! - Amennyiben elérte az 50-ik pontot, úgy a következő utazása alkalmával 1 db, egyszeri, megszakítás nélküli ingyenes fuvarra jogosult max. 2.000(?) ft értékben melyet a betelt pontgyüjtőfüzet átadásával igazol. Vagyis, amikor betelt a füzet, azt a fuvar végén leadja a taxisnak. Esetleges nagyobb fuvar esetén a fuvardíj összegéből levonódik a 2000 (?)ft és a különbözetet kell készpénzben kiegyenlítenie az utasnak! - A taxis a betelt pontgyűjtő füzetet névértéken beváltja a pénztárban! A kedves utas a következőkben csak a fentebb leírt módon juthat újra pontgyűjtő füzethez! Így nem csak mi, hanem az igen tisztelt taxi társaságok is kivennék részüket a kedvezményadásból és mi sem szembesülnénk azzal a ténnyel, hogy az utas elővesz kb. 10 db különféle kártyát és azt mutatja fel amelyik cég kocsiba éppen beült!

Téma: MIt, miért, hogyan... és tényleg így?

Hozzáadva: 2008.08.18 18:53

Figyelem! Kb. 15 perc mulva felteszek ide valamit. Igyatok egy kávét, szívjatok el egy cigit, vagy mindegy mit csináltok csak ne tünjetek el! A sziget úgyis lejárt, ráértek!
Hol-hol? Velem utaztak a fjordokhoz! :-)

Téma: Ha elfogynak a hírek

Hozzáadva: 2008.08.16 15:48

Háromdimenziós operációs rendszer, ingyen! "..A virtuális rendszer és a hagyományos Windows között egy ikonra segítségével válthatunk, de persze úgy is beállíthatjuk a szoftver, hogy a Windows-zal együtt induljon, így már alapból 3D-s rendszerünk lesz. Váltogatni a kettő között nem nagyon kell: a háromdimenziós változatban is elérhető minden, sőt az extrák segítségével még több is, mint a hagyományos Windowsban. Ilyen extra például a „böngésző tévéfal”, ami a munkaasztalt megszemélyesítő virtuális nappali szoba falán található: itt minden weboldal egy-egy monitornak felel meg (amolyan háromdimenziós kedvencek), sőt, a kis tévéken található előnézeti képeket még frissíti is a szoftver. Az alkalmazások egy futurisztikus íróasztal felett találhatók (igen, a kuka is egy háromdimenziós szemétkosár az asztalka mellett…).." /techline.hu/

Téma: Mindenki készül a BKV-sztrájkra

Hozzáadva: 2008.08.15 02:26

BKV az Utas szemszögéből Idézet: Ibigoo · http://ibigoo.blogol.hu 2007.09.08. 12:23:56 "és csak EGY volt, aki előzékeny, megértő és megfelelően empatikus volt!" Aki szintén megsértette a szabályokat azzal, h két megálló között tett ki titeket :) egyenpólós 2007.09.08. 12:33:12 ezeknek fizetésemelést? képesítés semmi? figyeljétek meg, a buszvezetőket már annyira lenézik az emberek, mint a vasutasokat... csak így tovább... posy 2007.09.08. 12:56:30 Nézzétek. Én pl. próbálok alapvetően úgy viszonyulni a járművezetőkhöz, hogy... na, szóval ugyanolyan embernek nézni őket, mint én vagy más. Ám sajnos a viselkedésük nem egyedi. Volt egy barátom, aki villamosvezetőként dolgozott - fiatal srác - és az ő szájából hangzott el a következő mondat (télen): "Minek kapcsoljam be a fűtést az utastérben? Kit érdekel a hülye utas?" (bkv-figyelő)

Téma: Beszélgetés kötöttségek nélkül /vegyes topik/

Hozzáadva: 2008.08.15 00:51

Ezt az Ő topicjukból ollóztam: Nem vicc, hanem egy (szamomra) ujabb urban legend, ma kaptam mailen: "ez még megfilmesítve is szép lehetne.. Nem én láttam, de olyan embereket már sajnos igen, akikről el tudom képzelni... A helyszín Budapest Határ-út, egy buszmegálló.. vártam a buszomat, hogy beérkezzen. Eközben a szomszédos megállóba beállt egy másik járat. Rengetegen voltak, éppen csak be tudta zárni az ajtókat a sofőr induláskor. Már lassan gurulni kezdett ki a megállóból, mikor két húsz év körüli lány s egyikük kutyája ( nem tom a típusát, de jó nagy volt ) rohannak a megállóba, hogy felszállnak a már induló járatra. Mint írtam, rengetegen voltak a buszon, s még a pilóta legjobb jóindulatával sem tudtak volna ezek ketten a kutyával felszállni a buszra, így az indult tovább. Ezt látva az egyik lány ( most itt meg kell jegyeznem, hogy ezek ketten súrolták az agysebészség határát ) egy hatalmasat ütött a busz ajtajára és nyomaték gyanánt egy óriásit odaköpött. Nos, ekkora csulát még nem láttam. A lány mint aki jól végezte dolgát barátnőjével beszélgetni kezdett a megállóban, mit sem törődve az ott várakozó emberek megdöbbenésével. Persze a beszélgetés témája a sofőr nemi indentitására vonatkozott, mert hogy nem állt meg. DE MEGÁLLT... A busz hirtelen lefékezett, majd kinyílt az első ajtó és egy tagbaszakadt szakálas ember (a pilóta) leszállt. Könnyed mozdulattal visszazárta a busz ajtaját és odalépett a köpetet elhelyező lányhoz. Megragadta két kézzel, felemelte a levegőbe, odalépett a busz ajtajához és szó szerint a lánnyal letörölte a köpést. Síri csend a megállóban, mindenki dermedten figyelte az eseményeket. A lány s barátnője egy szót nem mert szólni. De a pilóta sem a szavak embere volt. Dolga végeztével vissza kinyitotta az ajtót beült helyére és a járat végre elindult. A megállóban várakozott még egy négy fős fiú társaság, (olyan izmosabb, rámenősebb fajta) ők is nézték hogy mi történik. A busz elhaladtával a köpős lány irtózatos káromkodásba kezdett. Szidott mindenkit, míg csak szemkontaktusba nem került az imént említett fiútársaság egyik tagjával. A lány hangosan a teljes megvetés beleadásával odaszólt a srácnak: Mi a f.szt bámulsz köcsög??? A srác egy szót nem szólt csak odalépett a tőle pár méterre álló lányhoz és egy hatalmas pofont nyomott le neki, úgy hogy a lány elesett, majd, mint aki jól végezte dolgát visszament beszélgetni a többiekhez. No eztán már igen csendbe maradt a két lány, fogva a kutyát elténferegtek a megállóból..."