Név Indi
Becenév indi50
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: rejtvény

Hozzáadva: 2008.02.11 11:36

"Mely mezőkbe kell dobni a nyilakat, hogy a dobások összege pontosan 100 legyen? A megoldást a következő formában add meg, pl:10+20+70! A + jelet is írd bele, a számok pedig növekvő sorrendbe legyenek! 100 pont"

Téma: rejtvény

Hozzáadva: 2008.02.11 11:34

Az rendben van, hogy a keresőben gyorsabbak vagytok, csak azt nem értem, hogy honnan tudtátok a kérdést, mert az lemaradt:)

Téma: rejtvény

Hozzáadva: 2008.02.11 01:22

A

Téma: MA ENYÉM AZ UTOLSO SZÓ!!!

Hozzáadva: 2008.02.06 23:59

!

Téma: MA ENYÉM AZ UTOLSO SZÓ!!!

Hozzáadva: 2008.02.06 23:58

Megpróbálom!

Téma: CITY-S CENTER

Hozzáadva: 2008.01.30 04:50

Szevasz! Attól, hogy nem a személyiigazolványban leírt névvel szerepel, azért elég sok emberről tudni, hogy ki ő, ez nem akkora probléma. Ha egy kicsit utánaolvasol megtudhatod, hogy én ki vagyok. Bár, nekem Tamás Miklós valóban szimpatikus, azért a City taxit nem kell ennyire védeni. A mundér becsületének védelme olyan tévedésekre ad okot, hogy még a dicséretet is félreértitek. Amit Fáradt Vándor beírt, az nálunk is így működik, bár nagyon ritkán kell alkalmazni. Annak ellenére, hogy mi 25x-ös Best of taxi vagyunk, itt nálunk, a saját felméréseink szerint, hasonlóan a City-hez.:)

Téma: Cbtaxi /alias: Dodi/ kikötője!!!!

Hozzáadva: 2008.01.24 12:16

Nem fogadkozom, de talán én is megpróbálnám, bár tudom, hogy nehezen fog menni.

Téma: Taxi.Hírek, cikkek, érdekességek a nagyvilágból.

Hozzáadva: 2008.01.22 02:42

Ezt találtam, Írország. " Mindegy, megérkeztünk. Csomag megjött, felfedeztem három másik magyart, két nő, egy pasi, akik szintén ugyanoda jöttek. Taxi sehol, majd jönnek, csak várjunk. Legutoljára ilyen valamelyik magyar, vidéki vasútállomáson történt, 1985-ben. Akkor még nem tudtam, hogy ebben a bűvös városban még a drágább taxit sem lehet megkapni úgy, hogy felveszed a telefont és hívod, mert vagy tíz taxi-vállalat van, de kocsi éppen akkor nincs, amikor hívod. Előre kell rendelni, mondja mindenki, ők már megszokták. Taxit az ember akkor rendel, mondom én, amikor siet, amikor látja, hogy nem ér oda, ahová szeretne, időre. Hát akkor magadra vess, mert kocsi az nuku. Ja, ha van sajátod, az más. Akkor állhatsz a dugóban egy olyan tízéves járművel, amit megvehetsz már potom 2500 ír fontért – testvérek között 900 ezer HUF, az éves kötelező biztosítás viszont az autó vételárának a fele, azaz 450 ezer HUF. Ennyiért Magyarországon mindenki szándékosan törne-zúzna, ha éppen nem sietne a biztosítóhoz, felvenni a legutóbbi szándékos zúzásért bevasalt pénzt. Szóval, pl. ha kedden délután esik az eső, akkor a taxit már célszerű hétfőn délelőtt, de legkésőbb hétfőn délután lefoglalni, előrendelni, amikor persze még nem lehetsz biztos abban, hogy valóban esni fog-e. Ezért tehát egész nap az időjárás-jelentést figyelheted. El se kell menni dolgozni, csak azon tűnődni, higgyek-e a csajnak, aki mutogat a térkép felett, és rendeljek-e taxit előre. Kétféle taxi van. A rendes taxira (a sofőr sehol sem rendes, megautóztat, és megpróbál átvágni) rá van írva, hogy taxi, és hogy drága, a másik a rejtőzködő taxi, amelyik taxi, csak álcázza magát. A megtévesztés! Szóval, elvileg a rejtett taxi azért olcsóbb, mert arról nem derül ki, hogy az, és nem tudod leinteni, csak hívni!! Figyeled, milyen okos dolog! Mit meg nem tanul az ember. Mindkét taxiban hideg van, az ablak le van húzva. Ha fel van húzva, akkor a párától nem lát ki a sofőr. A sofőr használt, foltos széldzsekiben ül, csapzottan, mintha ő sétált volna az esőben. Nem nyitja ki a csomagtartót, bent ül és megvárja, amíg kipakolsz. Egyébként jópofa. Borravalót nem kap. A rendes taxis egyébként a viteldíjon felül súlyra is számláz felárat. Úgy képzeld el, olyan, mint egy mérleg. Azt hiszem az alapdíjban egy éhező, középkorú, etióp nő átlagsúlya van megadva, mondjuk 38 kg, az ő mértékegységükben, aminek az átváltásait soha nem fogom megtanulni. Megvan: font. Az is fontban van megadva, akárcsak a fizetésem. De még csak a hiányának a nyomását érzem. Ha tehát túlsúlyos vagy, ami ilyen súlyhatárnál könnyen előfordul, amikor a taxis megállítja az órát, azt hiszed, varázsol, jön a pesti trükk, és hirtelen máris 2 fonttal többet mutat az óra. Ezt persze senki nem mondta, úgy jöttünk rá. A másik taxisnak nincs órája – a kezén se hiszem, amilyen pontosak –, de nagybetűkkel ki van írva, hogy mennyi a minimum viteldíj. Ha tehát a sarokig mész csak, akkor is ki kell fizetni a minimumot, ami nem kevés. Ha előrendelsz, nem csak azt kell ám megmondani, hová kéred, hanem azt is, hogy hová lesz a fuvar! Öcsi, hát csak úgy, hogy majd valahová megyünk, mi ki nem szállunk! Az útvonal-módosítás, gondolom, külön pénzbe kerül, nevezetesen, ha úgy gondolod a három nappal ezelőtti rendelés után, hogy most mégsem a munkatársadat látogatod meg a kórházban, mert már kijött, akkor talán fizetni kell, mert arról volt szó, hogy a kórházba mész. Bár a taxi fél órával később jön – semmi elnézés, kalkuláld bele, amikor rendeled, ha abban a kéjérzetben akarsz fürdeni, hogy a lepusztult, koszos, bűzlő autójában ülhetsz –, abban biztos lehetsz, a taxis számon kéri rajtad, hogy hé, nem arról volt szó, hogy oda megyünk, akkor most mi ez a változás, ő nem érti. Vasárnap egész nap éjszakai tarifával dolgoznak. Végigalusszák a napot a volán mögött. Akkor is, ha süt. A személyszállítókból ennyi elég. Illetve dehogy: most jön a tömegközlekedés. Menetrend van, buszokat látni, de ha a megállóban vagy kb. 45 perce esőben, szélben, az az érzésed, hogy nem menetrend szerint közlekednek. A buszon minden további nélkül rágyújtanak, és senki nem mer, vagy nem akar szólni. Ehhez persze tudni kell azt, hogy Írországban sokáig szabad volt buszon dohányozni. Hát valószínűleg nem azért kerültek be az EU-ba, mert elvileg megtiltottak. Mindegy, az emberek szeretik a hagyományt, úgyhogy rágyújtanak. Nagyon barátságosak egyébként. Én rosszallóan néztem egy dohányzó (szivarozó) emberre, mire ő elnézően mosolygott és mutatta a szivart. Taxikra visszatérve, szerintem a sofőrök a legtiszteletreméltóbb emberek a miniszterek után. Nekik alig parancsol valaki. Most éppen taxissztrájk van, meg sem lehet közelíteni a repülőtereket, csak gyalog, mert a taxisok elbarikádozták az utakat. Hogy miért, azt csak a fővárosban tudják, vagy ott sem. Tény, hogy itt bármit meg lehet csinálni. Már közel egy hete nem tanítanak az iskolákban, mert ott is sztrájkolnak a tanárok. A vonatok ki tudja mióta nem járnak, mert sztrájk van. Illetve járnak, sztrájkmenetrend szerint. Egész évben. A taxissztrájk természetesen csak a hivatalos taxikra vonatkozik, a „cab"-ekre nem. Tehát azok járnak, mi több, ilyenkor beáll egy-két magánember, és fuvart vállal. Legutoljára Kijevben láttam ilyet, hogy leintenek egy magánautót, amely pár fillérért elvisz a következő sarokig, ami kb. fél órányira van. Csak itt az sem pár fillér. De az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy vannak azért kellemes meglepetések is, pl. egy taxisofőr meghívott sörözni, és még a fuvart sem engedte kifizetni. Cserébe két órát ott kellett ülnöm a pubban. Annyira nem untam, egész jó meleg jött a kandallóból. Inni persze egy pohárral sem tudtam, mialatt ő kb. három korsót lezúdított – munkaidőben –, majd ismét beült az autóba, és hazavitt. Nagyon barátságos volt, továbbra is, és persze meg sem látszott rajta a több mint egy liter keserű, szar, ihatatlan sör. Megadta a számát, mondta, hívjam, ha kell, ő megbízható, tud autót bérelni, szállást foglalni, új állást szerezni."
Lehet, hogy itt már bevezették: "Szakmunka. A xxx taxivállalat keres éjszakai munkára taxisofõröket azonnali kezdéssel. Követelmény: taxi gyakorlat. Munkaidõ: teljes foglalkoztatás, de lehetõség van a részmunkaidõre is. Fizetés megegyezés után. Pályázni: telefonos idõegyeztetés után.. Szükséges nyelvtudás: Nincs meghatározva Tartomány: Eisenstadt Pénznem: Euro Cég neve: xxxCím:xxx Város: Eisenstadt Telefon:xxx Egyéb információ: XXXXXXXX úr" Ez egy valós hirdetés, úgy olvassátok!