Felhasználó hozzászólásai
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.02.27 16:17
Lehet, hogy van most is.
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.02.27 13:44
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.02.27 13:33
Ti már most tudjátok azt, amit mi sose tudtunk megtanulni.
(Úgy hiszitek)
Szeretnek titeket a telefonszám-tulajdonosok, mert idomíthatóak vagytok.
Csak rajta!
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2016.02.27 12:08
Egy óbudai nempanel másfél szobás lakás, ami tavaly év elején 10-12M között volt, most 18 körül. Tavalyelőtt még olcsóbb volt. Bérleti díjak szintén magasra kúsztak, mivel airbnb-nek kiadott lakások kiestek az albérleti piacról.
Aki 10M-ért kocsit vesz taxizásra, kezeltesse magát sürgősen.
Egy ilyen kocsi havi casco-jának árából két hétig tankolok.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2016.02.27 11:54
Kerestem a tervezett kötelező 5 évente újra-vizsgázásról szóló topikont, de hát a halló keresője egy kalap...
Úgy emlékszem, abban volt szó arról is, hogy kamionosok torkán már letolták ezt a szart, ami semmire se jó, de legalább jó sok pénzt lehet vele lenyúlni.
Itt egy kamionos véleménye egy kamionos fórumból a erről a geciségről:
Hát a GKI az egy rendkívül velős dolog. Én tavaly csináltam meg a felújítós fajtát, azelőtt a közkeletű nevén "TIR" papírom volt még. Nem tudom az újoncoknak milyen tanfolyam ez a GKI, de a felújítós egy kabaré. Tesztelgetés, milyen ételt ehet a gkv, könnyűet avagy nehezet - e? Vezetési idő dolgok, amit egy gyakorló pilóta úgyis tud. Vicc kategória kérdések, persze mindenki átmegy, ha valaki kicsit tompább, segítenek az iskola munkatársai, lényeg, hogy a kb. 60 ezer forintot leródd, attól kezdve képzett sofőr vagy 5 évig. Három nap volt a tanfolyam, a tesztek sulykolása, két napra tudtam csak elmenni, de ha egyre sem mentél, a vizsga előtt ott volt az asztalon mindhárom nap jelenléti íve, no meg a szimulátoré, amiért csak nem fogok valahová Bivalybasznádra lebumlizni - mert valami rejtélyes okból nem a fővárosban állították fel eme készséget.
Azelőtt a nemzetközi, "TIR" képzés sem volt túl komoly, de ott még volt nyelvi teszt - akármilyen bugyuta is - nemzetközi KRESZ, vámismeret, de ez a GKI azt is alulmúlja. Jó, valahol el kell sajátítani az alapokat egy kezdőnek, de komoly kétségeim vannak, hogy ezt a GKI tanfolyam keretében fogja megszerezni.
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2016.02.26 17:49
De.
Rezsit, közös költséget a bérlő fizeti természetesen a bérleti díjon felül.
Lakás-bérbeadás adózása kedvezőbb, mint a kocsié.
Valóban őrzi az értékét, illetve tavaly jelentősen emelkedtek az árak, a csok miatt meg még tovább.
Családtag vásárolt tavaly, így egész évben árgus szemekkel figyeltük az eladó lakásokat.
Ami uber a taxiban, airbnb a lakáspiacon.
Belvárosi lakások eszméletlenül megdrágultak airbnb miatt, akik meg nem tudják megfizetni, mentek a kissé távolabbi városrészekbe és emiatt ott is emelkedtek az árak, tehát aki 1-2 éve lakásba fektetett, befektetésének értéke 50-80%-kal emelkedett miközben eltette a bérleti díjat.
Téma: Onlány taxamétert kotyvasztanak a boszorkánykonyhában!!!
Hozzáadva: 2016.02.26 14:57
Nem tudom, mi az előnye, és azt se, hogy mennyibe fog fájni egy ilyen egyszerű mobil pénztárgép, így azt meg pláne nem, hogy az előny megér-e annyit.
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2016.02.26 12:38
Én se értem, plusz miért működteti még mindig a lélegeztetőgépet ennél a ződségnél.
Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!
Hozzáadva: 2016.02.26 11:57
Én meg egy néniről hallottam, aki Smarttal repterezett, igaz, csak egyszer.