Felhasználó hozzászólásai
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2010.12.22 12:44
Januárban tőkeinjekció.
Ha hisztek a mesékben, és toltok még be egy kis pénzt, kedves rádiósok.
Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?
Hozzáadva: 2010.12.22 03:14
Pontosan mi a különbség, nem tudom.
A mérete jelentősen kisebb, és a mai kipróbálás után le is szedem gyorsan, szerintem jobb a TopMap.
Téma: Rockélet a Keletiben :)
Hozzáadva: 2010.12.22 03:08
Köszönöm, hogy minket, mezei turistákat bevezettél a Keleti-folklór rejtelmeibe.
:-)
Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?
Hozzáadva: 2010.12.21 02:52
Ha igaz, a legfrissebb (TeleAtlas) térkép:
Hungary_83_TA_2010.09_101119.fbl
Téma: Mennyit keres valójában egy taxis?
Hozzáadva: 2010.12.20 12:28
Előbb tisztázni kellene, hogy kire gondolt.
Nem hiszem, hogy nagyonkedvest törölnéd a kedvéért.
Ha az első hozzászólóra gondolt, asszem türelmesebbnek kellene lenni egy nagyon szerencsétlen embertársunkkal.
Ha rám gondolt, akkor érdemes neked is elgondolkodni rajta.
:-)
Téma: Mennyit keres valójában egy taxis?
Hozzáadva: 2010.12.19 23:21
Mié, talán nem?
Igaz, el kellett venni feleségül...
:-)
Téma: Rettegjünk, vagy repessünk?
Hozzáadva: 2010.12.16 17:23
"Nem tudják ma megtenni, mert nem tudnak a droidnak elég munkát adni"
"sem áll rendelkezésre kellő mennyiségű és minőségű droid"
Most akkor sok droid van, vagy kevés?
Rohadt egyszerű: annyi droidot kell felvenni, amennyi a fuvarállományt biztonsággal el tudja látni. Igaz, hogy ez saccperkb. kétharmada a jelenleginek, de egyénenként sokkat többet lehet tőlük elvenni. Csakhogy. A kocsifenntartás talán kicsivel gazdaságosabb, mint egyénenként, meg kevesebb kocsi-ember fenntartását kell megfizetni. Viszont bejön havonta nem kevés áfa. A kocsira se vigyáz úgy a droid, mint a vállalkozó.
Nem vagyok meggyőződve róla, hogy összességében nagyobbat tudnának kaszálni droidokon, de ezt majd a jövő eldönti, főleg, ha tényleg ebbe az irányba lépnek. Rizikózni viszont sokkal többet kell: autókat, javítást finanszírozni.
Még egy apróság: azért az is jelent valamit, hogy T4, amely kezdetben csak alkalmazottakkal dolgozott, mára igencsak nyitott az alvállalkozóknak is.
Érdekes volt újraolvasni akkori írásod.
Most nem is fűznék hozzá semmit.
Téma: Rettegjünk, vagy repessünk?
Hozzáadva: 2010.12.16 16:15
Mondjuk, én általánosságban írtam, amit.
Nem kísérem figyelemmel, tehát te többet tudsz róluk, mint én.
Azt írtam, hogy ők a kisebb rossz, csak más szavakkal.
Ezt talán te se vonod kétségbe.
Aztán a kivéreztetés és jönnek a droidok.
Ha ezt akarnák, megtehetnék már ma.
Nincs belépés, ráülhetsz az autómra.
Play it again, Sam.
The Est-taxi Story.
Pedig ott micsoda tőke-háttér volt, és mégis...
Téma: Rettegjünk, vagy repessünk?
Hozzáadva: 2010.12.16 15:01
Akármilyen sz*r, mégis inkább ők, mint tftsz vagy mifene. Ott legalább egy-kétszáz taxis tag, nem 10-12 fuvarszervező.
Téma: Rettegjünk, vagy repessünk?
Hozzáadva: 2010.12.16 15:00
Hát, ha szakadékba terel?
Ezek is a túlélésért küzdenek, csak más szinten, mint mi.
Nézd meg, a "piacvezető" hónapok óta nem tudja visszafizetni pár taxis kaucióját, perelniük kell érte.