Név
Becenév alelölülő
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2010.12.22 12:44

Januárban tőkeinjekció. Ha hisztek a mesékben, és toltok még be egy kis pénzt, kedves rádiósok.

Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?

Hozzáadva: 2010.12.22 03:14

Pontosan mi a különbség, nem tudom. A mérete jelentősen kisebb, és a mai kipróbálás után le is szedem gyorsan, szerintem jobb a TopMap.

Téma: Rockélet a Keletiben :)

Hozzáadva: 2010.12.22 03:08

Köszönöm, hogy minket, mezei turistákat bevezettél a Keleti-folklór rejtelmeibe. :-)

Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?

Hozzáadva: 2010.12.21 02:52

Ha igaz, a legfrissebb (TeleAtlas) térkép: Hungary_83_TA_2010.09_101119.fbl

Téma: Mennyit keres valójában egy taxis?

Hozzáadva: 2010.12.20 12:28

Előbb tisztázni kellene, hogy kire gondolt. Nem hiszem, hogy nagyonkedvest törölnéd a kedvéért. Ha az első hozzászólóra gondolt, asszem türelmesebbnek kellene lenni egy nagyon szerencsétlen embertársunkkal. Ha rám gondolt, akkor érdemes neked is elgondolkodni rajta. :-)

Téma: Mennyit keres valójában egy taxis?

Hozzáadva: 2010.12.19 23:21

Mié, talán nem? Igaz, el kellett venni feleségül... :-)

Téma: Rettegjünk, vagy repessünk?

Hozzáadva: 2010.12.16 17:23

"Nem tudják ma megtenni, mert nem tudnak a droidnak elég munkát adni" "sem áll rendelkezésre kellő mennyiségű és minőségű droid" Most akkor sok droid van, vagy kevés? Rohadt egyszerű: annyi droidot kell felvenni, amennyi a fuvarállományt biztonsággal el tudja látni. Igaz, hogy ez saccperkb. kétharmada a jelenleginek, de egyénenként sokkat többet lehet tőlük elvenni. Csakhogy. A kocsifenntartás talán kicsivel gazdaságosabb, mint egyénenként, meg kevesebb kocsi-ember fenntartását kell megfizetni. Viszont bejön havonta nem kevés áfa. A kocsira se vigyáz úgy a droid, mint a vállalkozó. Nem vagyok meggyőződve róla, hogy összességében nagyobbat tudnának kaszálni droidokon, de ezt majd a jövő eldönti, főleg, ha tényleg ebbe az irányba lépnek. Rizikózni viszont sokkal többet kell: autókat, javítást finanszírozni. Még egy apróság: azért az is jelent valamit, hogy T4, amely kezdetben csak alkalmazottakkal dolgozott, mára igencsak nyitott az alvállalkozóknak is. Érdekes volt újraolvasni akkori írásod. Most nem is fűznék hozzá semmit.

Téma: Rettegjünk, vagy repessünk?

Hozzáadva: 2010.12.16 16:15

Mondjuk, én általánosságban írtam, amit. Nem kísérem figyelemmel, tehát te többet tudsz róluk, mint én. Azt írtam, hogy ők a kisebb rossz, csak más szavakkal. Ezt talán te se vonod kétségbe. Aztán a kivéreztetés és jönnek a droidok. Ha ezt akarnák, megtehetnék már ma. Nincs belépés, ráülhetsz az autómra. Play it again, Sam. The Est-taxi Story. Pedig ott micsoda tőke-háttér volt, és mégis...

Téma: Rettegjünk, vagy repessünk?

Hozzáadva: 2010.12.16 15:01

Akármilyen sz*r, mégis inkább ők, mint tftsz vagy mifene. Ott legalább egy-kétszáz taxis tag, nem 10-12 fuvarszervező.

Téma: Rettegjünk, vagy repessünk?

Hozzáadva: 2010.12.16 15:00

Hát, ha szakadékba terel? Ezek is a túlélésért küzdenek, csak más szinten, mint mi. Nézd meg, a "piacvezető" hónapok óta nem tudja visszafizetni pár taxis kaucióját, perelniük kell érte.