Név
Becenév alelölülő
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.07.14 04:02

Ebből a naggyonjó fóliából cirka 30 négyzetmétert adnak 250 fontért. (Nagyobb tételben még olcsóbb.) 30 négyzetméter legalább két autóra elég, szűken talán háromra is. Anyagköltség autónként max. 50 ezer.

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.14 03:25

Ilyen rendszer működik a Lajtától nyugatra mindenhol. Lehet(ne) berzenkedni ellene, de elkerülhetetlen a bevezetése. A lyoni takácsok is szétverték a szövőgépeket munkájukat féltve, de előbb-utóbb mégis bevezették őket. Mondjuk az, hogy az állam jogot érez a kötelezővé tételére, az ugyanolyan túlterjeszkedés, mint az, hogy a szabadjelző ledes világítású legyen. A fasz közük van hozzá, szerintem.

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.13 23:37

Miért, másra számítottál? Azok vagyunk. Pont. :-)

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.07.13 23:33

Lehet, hogy a prágai projektből megmaradt néhány négyzetméter fólia? :-))

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.07.13 23:32

Nekem lövésem sincs, hogy ki ez. Magyar neve van, meg járt Nottinghamben egyetemre vagy főiskolába. Robin Hooddal nem találkozott. Sajnos.

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.07.13 23:29

Vajon miből gondolják ezek a fasz safekszesek, hogy hitvány fosadék bekakival való összeállás szimpatikussá teszi őket?

Téma: A fóliázásról objektíven!

Hozzáadva: 2013.07.13 23:13

Kimaradt, hogy kromofágot mindenki vigyen magával.

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.13 19:06

Az is érdekes lehet, hogy mit csináljon a fuvarközvetítő rendszer, amikor "ömlés" van, és nem talál szabad kocsit. Valahogy be kell táplálni a rendszerbe a kocsik szabaddá válásának helyét és idejét, vagy ilyenkor a kocsikban folyamatosan meg kell jelenni egy listának, amelyik a kocsi pillanatnyi pozíciójához legközelebbi fuvarokat listázza, és amelyekből a taxis választhat visszaigazolva a címre érkezés idejét.

Téma: Filmes fórum volt már?

Hozzáadva: 2013.07.13 19:03

szomorú! :-)

Téma: Eddig tudtam kussolni

Hozzáadva: 2013.07.13 14:25

Egy-két észrevétel a gps-alapú címkiadáshoz: Ha rajtam múlna, akkor virtuális taxiállomásokat hoznék létre, amelyekről meghatározott körzetekbe történne a címkiadás. A fuvarral végző taxistól megkérdezné a rendszer, hogy melyik környékbeki drosztra akar bejelentkezni. Ekkor kiírná neki a környékbeli drosztokat és a pillanatnyi helyzetet, bejelentkezett kocsik számát. Ez főleg a belső kerületekben lenne így, mivel itt a jelentkező fuvar 2-3 km-es körzetében akár 20-30 szabad taxi is lehet, ezek között a régebben várakozót illetné a fuvar. Gazdaságossághoz az lenne a legfontosabb, hogy a külterületekre irányuló fuvar esetén ne kelljen visszakullogni a városba. De ez illúzió, lehet, hogy éjjel 3-4 kocsit kivisznek mondjuk Rákosborzasztóra, és jó esetben talán egyet, ha visszahoznak. De egy ilyen Rákoskeresztúron, Nagytétényben, Árpádföldön, Máriaremetén, Soroksáron, stb. jelentkező fuvarnál nem csak azt kell figyelni a rendszernek, hogy van-e éppen akkor ott kocsi, hanem azt is, hogy tart-e oda utassal valaki. Ne forduljon elő az, hogy rágurul valaki 10 km-t azért, hogy 3 utcával odébb menjen valaki, a végzős kocsi meg beballag 10 km-t, mert fuvar legközelebb órák múlva várható. Aztán a pársarkos fuvar teljesítése után mehet vissza 10 km-t az is, aki kigurult. Külterületen végző taxist tájékoztathatná a rendszer, hogy a korábbi rendelések alapján mire számíthat. Van-e várakozó kocsi ott, várható-e, hogy 1 órán belül rendelés érkezik. Javaslatot tehetne, hogy pl. Keresztúrról Zugló, vagy Kőbánya felé érdemes elindulni. Még annyit: ilyen párbajozós fuvarszerzési módszer szerintem a világon sehol se működik már legalább közepesen fejlett országban. Nem utolsósorban: ez a rendszer tett minket kollégákból ellenfelekké, akikkel harcolni kell.