Felhasználó hozzászólásai
Téma: A fóliázásról objektíven!
Hozzáadva: 2013.07.14 04:02
Ebből a naggyonjó fóliából
cirka 30 négyzetmétert adnak 250 fontért.
(Nagyobb tételben még olcsóbb.)
30 négyzetméter legalább két autóra elég, szűken talán háromra is. Anyagköltség autónként max. 50 ezer.
Téma: Eddig tudtam kussolni
Hozzáadva: 2013.07.14 03:25
Ilyen rendszer működik a Lajtától nyugatra mindenhol. Lehet(ne) berzenkedni ellene, de elkerülhetetlen a bevezetése.
A lyoni takácsok is szétverték a szövőgépeket munkájukat féltve, de előbb-utóbb mégis bevezették őket.
Mondjuk az, hogy az állam jogot érez a kötelezővé tételére, az ugyanolyan túlterjeszkedés, mint az, hogy a szabadjelző ledes világítású legyen.
A fasz közük van hozzá, szerintem.
Téma: Eddig tudtam kussolni
Hozzáadva: 2013.07.13 23:37
Miért, másra számítottál?
Azok vagyunk.
Pont.
:-)
Téma: A fóliázásról objektíven!
Hozzáadva: 2013.07.13 23:33
Lehet, hogy a prágai projektből megmaradt néhány négyzetméter fólia?
:-))
Téma: A fóliázásról objektíven!
Hozzáadva: 2013.07.13 23:32
Nekem lövésem sincs, hogy ki ez.
Magyar neve van, meg járt Nottinghamben egyetemre vagy főiskolába.
Robin Hooddal nem találkozott.
Sajnos.
Téma: A fóliázásról objektíven!
Hozzáadva: 2013.07.13 23:29
Vajon miből gondolják ezek a fasz safekszesek, hogy hitvány fosadék bekakival való összeállás szimpatikussá teszi őket?
Téma: A fóliázásról objektíven!
Hozzáadva: 2013.07.13 23:13
Kimaradt, hogy kromofágot mindenki vigyen magával.
Téma: Eddig tudtam kussolni
Hozzáadva: 2013.07.13 19:06
Az is érdekes lehet, hogy mit csináljon a fuvarközvetítő rendszer, amikor "ömlés" van, és nem talál szabad kocsit.
Valahogy be kell táplálni a rendszerbe a kocsik szabaddá válásának helyét és idejét, vagy
ilyenkor a kocsikban folyamatosan meg kell jelenni egy listának, amelyik a kocsi pillanatnyi pozíciójához legközelebbi fuvarokat listázza, és amelyekből a taxis választhat visszaigazolva a címre érkezés idejét.
Téma: Filmes fórum volt már?
Hozzáadva: 2013.07.13 19:03
szomorú!
:-)
Téma: Eddig tudtam kussolni
Hozzáadva: 2013.07.13 14:25
Egy-két észrevétel a gps-alapú címkiadáshoz:
Ha rajtam múlna, akkor virtuális taxiállomásokat hoznék létre, amelyekről meghatározott
körzetekbe történne a címkiadás.
A fuvarral végző taxistól megkérdezné a rendszer, hogy melyik környékbeki drosztra akar bejelentkezni.
Ekkor kiírná neki a környékbeli drosztokat és a pillanatnyi helyzetet, bejelentkezett kocsik számát.
Ez főleg a belső kerületekben lenne így, mivel itt a jelentkező fuvar 2-3 km-es körzetében
akár 20-30 szabad taxi is lehet, ezek között a régebben várakozót illetné a fuvar.
Gazdaságossághoz az lenne a legfontosabb, hogy a külterületekre irányuló fuvar esetén ne kelljen
visszakullogni a városba. De ez illúzió, lehet, hogy éjjel 3-4 kocsit kivisznek mondjuk Rákosborzasztóra,
és jó esetben talán egyet, ha visszahoznak.
De egy ilyen Rákoskeresztúron, Nagytétényben, Árpádföldön, Máriaremetén, Soroksáron, stb. jelentkező fuvarnál nem csak azt kell
figyelni a rendszernek, hogy van-e éppen akkor ott kocsi, hanem azt is, hogy tart-e oda utassal valaki.
Ne forduljon elő az, hogy rágurul valaki 10 km-t azért, hogy 3 utcával odébb menjen valaki, a végzős kocsi meg beballag 10 km-t,
mert fuvar legközelebb órák múlva várható. Aztán a pársarkos fuvar teljesítése után mehet vissza 10 km-t az is, aki kigurult.
Külterületen végző taxist tájékoztathatná a rendszer, hogy a korábbi rendelések alapján mire számíthat.
Van-e várakozó kocsi ott, várható-e, hogy 1 órán belül rendelés érkezik.
Javaslatot tehetne, hogy pl. Keresztúrról Zugló, vagy Kőbánya felé érdemes elindulni.
Még annyit: ilyen párbajozós fuvarszerzési módszer szerintem a világon sehol se működik már
legalább közepesen fejlett országban.
Nem utolsósorban: ez a rendszer tett minket kollégákból ellenfelekké, akikkel harcolni kell.