Felhasználó hozzászólásai
Téma: A nagy TÉVÉ tender!!!
Hozzáadva: 2011.06.14 21:28
Annyira borzalmas vagy! De tényleg... :D
A legközelebbi "jatt" az persze ugrott! :DDD
Vagy hogy is mondják nálatok? No jatt? :D
[b]Negyedmilliárdos taxitender kérdőjelekkel
Több mint negyedmilliárd forintos közbeszerzést írt ki taxiszolgáltatásokra a közmédiumokat tömörítő szervezet. Ám az érdeklődőknek csak pár napjuk volt pályázni, a június 3-án kiírt tender határideje ma jár le.[/b]
Ma 11 óráig jelentkezhetnek a fuvarszervező társaságok a közmédiumokat tömörítő Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) június 3-án kiírt, a Közbeszerzési Értesítőben június 10-én, múlt pénteken megjelent taxitenderére. A gyorsított eljárásban kiírt ajánlati felhívás az MTVA számára nyújtott taxis szolgáltatások biztosítására vonatkozik 24 havi időszakra, összesen 252 millió forint értékben. Eddig a Magyar Rádiónak, az MTV-nek, a Duna TV-nek is az MTI-nek különálló taxis szerződése volt, most a közmédiumok integrációja kapcsán ezt is egységesítik. Az alig több mint egyhetes, a pünkösdi hosszú hétvégével tarkított határidőt, valamint a pályázati felhívás néhány elemét több taxitársaság is kifogásolja.
„Elképesztő, hogy egy ilyen összegű tendert úgy írnak ki, hogy a hosszú hétvége miatt alig néhány napjuk volt csak a felkészülésre a taxicégeknek. Már amennyiben időben észrevették az ajánlati felhívást, amely a Közbeszerzési Értesítőben csak a múlt hét utolsó munkanapján, az EU hivatalos közbeszerzési honlapján (TED) is csak három nappal korábban, kedden jelent meg” – mondta a Világgazdaságnak Horváth Csaba, a Rádió Tele5 Taxi ügyvezető igazgatója. Problémásnak tartja a tenderben szereplő részvételi feltételeket is. „Kitétel például, hogy a jelentkezők rendelkezzenek az előző három év során teljesített, maximum két szerződésből összeadódó, minimum nettó 100 millió forintos, közbeszerzés tárgya szerinti szerződéssel. Érthetetlennek tartom azt a kitételt, hogy miért csak két szerződésből lehet összeadni az elvárt értékhatárt” – mondta a cégvezető. Tájékoztatása szerint jelenleg azon gondolkodnak, hogy a Közbeszerzési Döntőbizottsághoz fordulnak a tenderkiírás kapcsán.
Bősz Péter, a City Taxi kereskedelmi és marketingvezetője lapunknak a rövid határidő mellett a bírálati szempontok súlyozását kifogásolta. Véleménye szerint a kiírásban alkalmazott egymásra épülő súlyozás esélytelenné teszi a pályázaton azokat a taxicégeket, amelyeknek ugyan magasabbak a taxiórában szereplő díjai, de jelentős fix kedvezményt adnának a havi számlából. Emiatt szerinte előfordulhat az is, hogy nem a legalacsonyabb szolgáltatási árat biztosító ajánlat kerül ki végül győztesen. „Ugyanezt jeleztük az MTV 2009-es taxis tenderével kapcsolatban, sajnos akkor sem sikerült elérnünk, hogy módosítsák az ajánlati kiírást” – jegyezte meg. A szakmabeliek szerint érdekes előírása a tendernek az is, hogy az elvárásként megfogalmazott A kategóriás járművek minimum műszaki paramétereiként 1,477 méteres minimummagasságot határozott meg, ennek például nem felelnek meg az olyan, ebben a kategóriában sűrűn használt járműtípusok, mint a Mercedes E osztály, a Volkswagen Passat, a Skoda Superb és a Skoda Octavia, valamint a Mazda 6-os.
[b]Az MTV-t és Duna TV-t jelenleg kiszolgáló 6x6 Taxi vezetőjét is próbáltuk elérni pénteken, de nem jártunk sikerrel, a Főtaxi pedig most nem kívánta lapunknak kommentálni a pályázati kiírás körülményeit.
Megkerestük a taxitender kapcsán az MTVA-t is. Cserháti Ágnes szóvivő arra a kérdésünkre, hogy miért gyorsított eljárásban írták ki a 252 millió forint közpénz elköltéséről szóló pályázatot, azt válaszolta, hogy a közszolgálati médiaszolgáltatók által az MTVA részére átadott szerződések folyamatos felülvizsgálata során a folyamatban lévő integrációt is figyelembe véve határozták meg az eljárás fajtáját. Elmondta azt is, hogy a megrendelni tervezett szolgáltatás jelenlegi becsült értéke kevesebb, mint a korábbi négy intézmény (Duna TV, MR, MTI, MTV) együttes taxiszolgáltatásra szánt éves költsége volt.
A taxitársaságok által kifogásolt egyik követelményre vonatkozó kérdésünkre úgy reagált, hogy az MTVA a közbeszerzés tárgyára és becsült értékére tekintettel határozta meg ezt az alkalmassági követelményt. Hozzátette: jelen eljárás alapján egyetlen szerződést kötnek majd, amelynek kétéves időszakra vonatkozó értéke nettó 252 millió forint, ezzel szemben a pályázat elvárása az elmúlt három év során két szerződésből összeadódó legalább nettó 100 millió forint értékű szerződés, amelyből egynél elvárás a folyamatos egyéves intervallum. „Azaz a beszerzés időszakánál és értékénél jóval kedvezőbb feltételeket határozott meg az MTVA” – véli. Hozzátette: az MTVA az alkalmassági követelményt az általa igénybe venni kívánt szolgáltatás színvonalas biztosítása érdekében határozta meg. „Úgy véljük, ezen feltételeknek Magyarországon nem csak egy taxitársaság tud megfelelni. Azonban azt mindenképpen szem előtt kell tartanunk, hogy a szolgáltatást a szerződést követő 24 hónapban megfelelő színvonalon folyamatosan biztosítani tudják. Feladataink ellátásához komoly, megbízható, színvonalas szolgáltatást csak a nagyobb taxicégek tudnak biztosítani” – tette hozzá. Mindezeket figyelembe véve tájékoztatása szerint az MTVA nem kívánja felülvizsgálni a részvételi felhívást, és nem szándékoznak változtatni a részvételi feltételeken.
Szerző: Németh Márk[/b]
Téma: ITT TARTUNK! HOVA TARTUNK?
Hozzáadva: 2011.06.14 06:57
Ja! Jó.
Akkor visszamosolygok:
:)))
Téma: ITT TARTUNK! HOVA TARTUNK?
Hozzáadva: 2011.06.14 06:56
Ezen meg is lepődtem, hogy milyen jól elnevetgélnek, egymás vállát veregetve!
A legmeglepőbb, hogy még mindig meg tudok lepődni! :(
Kétszóval: igazad van.
Téma: ITT TARTUNK! HOVA TARTUNK?
Hozzáadva: 2011.06.13 09:37
"ismét több támadásra számíthatunk az utasok részéről is."
:DDD
Úgy bizony!
Hááá te meg mán köszönni se tucc, főcímhős! :D
Téma: ITT TARTUNK! HOVA TARTUNK?
Hozzáadva: 2011.06.13 09:32
Legyetek már kreatívak!
Fosszátok ki ti az utast, de rendesen ám!
"Ide azt a bukszát, kisasszony, mit gondol maga, mennyibe kerül nekem, hogy itt kocsikáztatom a méltóságos fenekét? Jattnak meg jó lesz a sok csilivili szar, amit magára aggatott!"
De előtte vívjatok meg érte, de rendesen ám!
Megérkezik a rendelt kocka meg a rendeletlen mittudoménmi, előugrik a két sofőr karddal, jól megvív egymással, oszt aki élve marad viheti!
Így egy éjszaka alatt megoldódna a létszámkérdés és az utasok is megtudnák végre, hogy mennyit kéne fizetniük a szolgáltatásért.
Téma: ITT TARTUNK! HOVA TARTUNK?
Hozzáadva: 2011.06.12 15:32
:) Csak óvatosan! :)
Itt olyan nincs is!
Max (:D) újjászületni lehet! :D
Itt tartunk!
Hova tartunk? :)
Téma: ITT TARTUNK! HOVA TARTUNK?
Hozzáadva: 2011.06.12 11:57
:D
Azt most inkább nem írom le, hogy kit láttam szalonnázni és hol, felnyitott csomagtartó teteje alatt ücsörögve! :DDD
Téma: ITT TARTUNK! HOVA TARTUNK?
Hozzáadva: 2011.06.12 10:43
Szerintem sajnos nem fogják elmondani.
Ugyanis a késes meg a kapás nyilván sunyít, aki pedig nem használ segédeszközöket és nyit egy topikot a jelenségről (nem pedig a maxtaxiról), kénytelen lesz végignézni, ahogy 10 hsz után kimúlik a teremtménye. :(((
Ilyen ez az élet! :)
Téma: ITT TARTUNK! HOVA TARTUNK?
Hozzáadva: 2011.06.12 10:07
Annak van!
De az éhhalálhoz közeli állapot által kiváltott gátlástalan vadászösztönnek még nincsen!
Üdv a Főszerkesztő Úrnak! :DDDp
Téma: PIHEN(tn)ŐHELY - na gyere gyapi írjunk butaságokat!
Hozzáadva: 2011.03.05 19:55
ááááá!!!
ez így nem jó! :(
(bár minden szava igaz - még a hiányzó is! :DDD)
vegyük vidámabbra!
de aztán ez TÉLLEG az utolsó!
mégeccer nem csábulok vissza ide a hallotaxikára még a Te kedvedért se te főcímhős :)))
köszi mindent!