Név
Becenév focilabda
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.25 17:16

De kiváncsi vagyok mi lett az 508 kontra rt5 holding ügyében.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.10 06:52

Fuvaronként 2000.- Erre még a NAV is rámozdulna :) Ki adja a számlát? Ki teszi zsebre a lóvét? Lassan aktuálissá válik: CSABIKA HOL A LÓVÉ?

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.10 06:48

Leírnád, hogy melyik az a szálloda mert én nem szeretném felvenni. Egyszerübb nem felvenni mint utána visszaadogatni. Ha a taxis nem veszi fel akkor nincs a leadó sem!

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.07 15:24

Próbáltam idézetként megjeleníteni de nem sikerült. Mindenkitöl (föleg a szerzötöl) bocs.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.07 09:55

4. Milyen technikákkal kápráztatnak el bennünket Miután a fiatal kollega, úgy dönt, hogy taxis lesz: 1; vesz egy autót 2; elmegy, az APEH-hez és nullás papírokat szerez 3; kiváltja a vállalkozói engedélyt az önkormányzatnál 4; taxi vezetői, taxis vállalkozói vizsgára jelentkezik. (sikeres vizsgát tesz) 5; taxaméter vásárlás, beszerelés szabadjelző beszerelés 6; emelt szintű taxi műszaki vizsgára viszi autóját. Ezután a Világon mindenütt lehet dolgozni, kivéve Budapestet, mert itt az egészet úgy ahogy van mindenki feldughassa… Ezért aztán ha nem akar éhen halni, vagy valamelyik hiéna csapatban nincs fix helye... 7; Belép valamelyik cégbe és itt kezdődik a szemfényvesztés és káprázat, amint az iroda ajtajának kilincsére ráteszi a kezét. (Hé ne cizellálj vazze, ez nem szemfényvesztés és káprázat, ez lopááás! Hasít bele az éjszakába Mayer Botond barátom borízű hangja és elkezdi rögeszme futtatását, hogy mikor lesz rend, meg a több ezer nyomorba döntött család, meg a lámpavasakról… én tudom, hogy már az indulat és az alkoholbeszél belőle, hisz én rég ismerem. A durva külső és az egyszerű stílus mögött, galamb lélek lakozik). És térjünk vissza fiatal kezdő kollégánk feladataira: a; előre fizetett oktatáson vesz részt b; helyismereti vizsgát tesz és az etikások megveregetik a hátát, miközben átirányítják a pénztárhoz c; belépési díj befizetése (ahol van) egyhavi tagdíj befizetése d; kaució befizetése (egyben vagy részletben) e; matricavásárlás az autóra f; URH vásárlás, beszerelés, antenna beszerelés g; etikai autósbemutatáson vesz részt. Ezután mehet dolgozni, majd gyűjtöget és 15 nap múlva, következik a fél tagdíj befizetés. Eközben esetleg büntetéseket fizet (ülöd, vagy fizeted?) Mitől lettek ezek a 15-20 éve működő fuvarközvetítő irodák ilyen megdönthetetlenek? Bemegyünk bármelyik céghez, vagy saját székházba, vagy egy profi bérelt irodába, kisebb minisztériumokat megszégyenítő sürgésforgás fogad, különösen felvételnél mivel etikai bizottság is ott legyeskedik, és a kollegák nagy részében fel se merül, az hogy ez tulajdonképpen az egész egy nagy szemfényvesztés és káprázat. Ugyanis ez az egész fuvarközvetítősdi csakis arról szól, hogy a fuvarközvetítési díjat, közel 4500 kollega kéthetente (havonta), bemenjen és betolja ennek a 8-9 közvetítő irodának. Ennek a mindenhatósága és változtathatatlansága sajnos nem csak a fiatal kollegákban nem merül fel, hanem idősebb kollegákban sem, mert nem igazán gondolják át ezt az egészet.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.07 08:02

Tegnap délután elhangzott a jimi szájából a 4-es csatornán, hogy akkor is fizetni kell! Egész jól kiegészitik egymást a Csabikával! :) Na jó az igazsághoz hozzá tartozik, hogy tudd miröl volt szó. Kollega reklamált, hogy 490 forint volt valamelyik hotelböl a fuvardíjj és erre ö nem szeretne 300 forintot ott hagyni. Még megpróbált a jiminek egy kivonással segíteni, hogy neki így csak 190 forintja lett persze ez a 190 forint még nem is elég a havi tagdíjj egy címre esö részére. Tehát ezen a fuvaron mindenki keresett kivéve a taxis aki elvégezte a munkát! Tehát a lényeg: FIZETNI KELL

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.06 13:26

2. Az irodák tévúti kalauza Az irodák alatt a kiscsikó akkor szaladt el, (az én rögeszmefuttatásom szerint) mikor 87-ben „vállalkozási formaváltás kényszert” rendelt el a PM (na, ez egy jó kis szó, most találtam ki, ha valaki nem értené, hívjon fel, elmondom). Így lett a Cityből kisszövetkezet, a Budából Kft. A Pásztorfiúk pár millió adó és SZTK tartozást átvállalva, szinte kp nélkül az adósságokat átütemezve bekebelezték a Budát. Állítólag a legnagyobb Pásztor pár évet taxizott Nyugat- Németországban, és az onnan hozott tapasztalattal, vállalkozási ismeretekkel, pár márkával a zsebében, na meg ígéretekkel elkápráztatta a tagságot, mely torkig volt az addig választott elnöki pénzlenyúlós, hazudozós, saját érdekeit előbbre tolós rendszerrel. (Ez állt a City re is) Ha jól emlékszem, mindkét irodának Kb.1000-1000 tagja volt. Ami az akkor 8-10 forintos kilométerdíjnál, havi 500 Ft-os tagdíj mellett nem volt kis pénz. (ja és a kicsi befektetési pénzüket, tagdíjemeléssel, pár hónap alatt visszavették a fiúk). Jelzem a tagdíj mértéke megegyezett 50 azaz ötven utaskilométer árával 50 km X 10.- Ft= 500.- Ma átlagos 60,000 tagdij osztva az átlagos 200 forinttal = 300 utaskilométer ára.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.06 13:17

Mivel nem vagyok közgazdász és jogász sem, józan ésszel csak azt kérdőjelezem meg, hogy van e a tisztességes haszonnak mértéke (magyarul, nem magasak e ezek a fuvarközvetítési díjak)? Valamint tisztességes-e a jelenlegi minden logikát mellőző tarifa káosz (magas utcai, alacsony telefonos és szerződéses tarifák)? A beszélgetéseink folyamán felmerült a kérdés némi szarkazmussal, hogy miért is nettó 60.000,- a tagdíj. Miért nem 100.000,- vagy több? Hiszen ezek így sincsenek köszönőviszonyban a költségekkel!

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.06 11:28

Csabika! Megspórolhattál volna magadnak rengeteg kellemetlenséget. Nem kellett volna végigdadogni ezt a lárifári fa@ságot. Nem kellett volna fejleszteni ha nincs rá pénzed! Felejtsd el a taxisok pénzét. Te most nyaralsz. A taxisok már tervezik, hogy nem fognak többet fizetni Nektek. Az etikások nem jelentkeznek, biztos az van nekik kiosztva, hogy kuss. Nem magyarászkodunk, beszedjük a pénzt és kész. Készülj mert úgylátszik most már túl sok taxisnak telt be a pohár. Én sem magyarászkodom csak nézd visza az elmúlt öt évet. Miben változott a taxisok helyzete és miben a tietek. Addíg is jó nyaralást.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2012.07.06 10:55

Köszönjük szépen a takdíjj emelést! Az üzenet szerinti magyarázatot én továbbítom majd az utasoknak, hogy a fejlesztések és a megnövekedett átutalásos megrendelések következtében sajnos elkerülhetetlenné vált a viteldíjj emelése, melynek mértéke 240.- ra emelkedett. Vezetöség.