Név TE
Becenév attus
Honlap www.viptaxiservice.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.05.20 08:46

Kedves Madhukari! Bő lére eresztett mondanivalódban egy igazságot véltem felfedezni: Akinek annyi esze volt, hogy elment 150 Ft-ért fuvarozni, az tényleg ne hisztizzen, hiszen senki nem tartott pisztolyt a feje fölé... Jól hangzik a visszapörgetős tézised is, és igaz is ha a cégek szempontjából nézzük! De a taxis oldalról messziről sem! Egy átlagos budapesti taxis vállalkozó havi kiadása ma körülbelül 360e Ft(240e+120e). A 37,5e és a 65e Ft-os tagdíj közötti különbség 27,5e Ft. Nem mondom, arcátlanul nagy összeg, de vajon a mínusz 70-80 Ft/Km differenciát minek neveznéd? Ha hihetetlen profi a taxis, és még a munka is olyan jól pörög, hogy egy 70%-os guruló valahogy kijön (lehetetlen!), akkor is gazdaságosabb a 230/50%/65e kombináció! A szép tervekhez amiket leírtál hosszú távon gondolkozó alvállalkozók kellenének, de tedd a szívedre a kezed, az ugri-bugri, mindig oda megyek ahol szól az urh típusú kollégák vajon ilyenek? Amíg megy a meló szépen lekaszabolnak mindenkit, aztán majd megvonják a vállukat és tovább állnak ( természetesen tisztelet a szép számú kivételnek!)! Megmondom őszintén, ha hiszed ha nem én kezdek örülni neki, hogy ennyien elmennek a nagyoktól az újakhoz. Legalább akik maradnak, egy kis levegőhöz jutnak, és tudnak dolgozni (gazdaságos tarifával)! Ráadásul a nagyszámú konkurencia legalább ráébreszti a nagyokat, hogy meg kell becsülni a fizető vendéget, nem terrorizálni kell, hanem kiszolgálni, munkával, szakértelemmel! A Taxi Plus egyébként valóban siker történet, hiszen a nulláról vált piaci tényezővé. Ez a mai világban nem kis dolog!!! Kár, hogy ezt nagy százalékban az alacsony árral való operációval tudta elérni!:-( Mindenesetre én bízom benne, hogy az üzlet politikájuknak van egy olyan része is, hogy ha már feljutottak a "csúcsra" és esetleg kigolyóztak egy-két konkurenst, majd alakítanak az árakon kicsit felfelé?! Ha ez így fog történni, megemelem a kalapom a stratégia előtt! Remélem nem zavart nagyon a "gittrágásom"?! Jó melót neked!

Téma: Tíz dolog, amit ne csinálj a Taxiban! :-)

Hozzáadva: 2010.05.17 20:30

Nem ez jött le, de legalább tisztáztuk!:D A véleményeddel mint már írtam egyébként egyetértek.

Téma: Tíz dolog, amit ne csinálj a Taxiban! :-)

Hozzáadva: 2010.05.16 23:17

Te meg abba a hibába esel amit úgy hívnak általánosítás! A hozzászólásod végét pedig sarkításnak nevezik! A stílusa elrontja az amúgy tartalmilag jó hozzászólásodat!:-(

Téma: Taxisok Egyesülete

Hozzáadva: 2010.05.15 20:55

Helló Apafej! Akár igazad is lehetne, ha nem lenne a kezdők nagy százalékának is az az első, hogy megtanulják a "kütyü" kezelését!:-( Ez nem kor, vagy tapasztaltság kérdése, pusztán a hozzáállás a fontos szerintem.

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2010.05.15 18:29

Ez nehéz ügy! A munka nyilván kicsit könnyebb lesz a sok kilépő okán (bár eddig is ezt hittük!) , ellenben az 190e +15e nem kis pénz, és ezen azért érdemes elgondolkodni! Aki itt van 10-15 éve nincs könnyű helyzetben! Én is nagyon nehezen váltottam 12 év T5 után. Ráadásul a másik kérdés az, hogy hova? Nem sok cég maradt ahol "értelmes" tarifa és munka is van. Szinte nulla. Na most lenne jó egy nyílt nap ahol megnyugtatnák egy kicsit a tagságot!

Téma: Taxisok Egyesülete

Hozzáadva: 2010.05.14 19:38

Te ütötted gyorsabban a billentyűket, tiéd lett a dicséret!:D De bánom is én , örülök az összhangnak, és hogy kezd itt értelmes kérdezz-felelek kialakulni!:-9 Jó melót vagy jó pihenést mindenkinek, sziasztok!

Téma: Taxisok Egyesülete

Hozzáadva: 2010.05.14 19:16

Bocs de a kiállási díj nem egyenlő az alapdíjjal! A kiállást most is alkalmazhatja bármelyik engedélyes! Nem a törvény korlátoz benne! Nem tudom te, hogy vagy ezzel de én szívesen vállalnám az óraállítás költségeit, ha az elősegítené a boldogulásomat?!

Téma: Taxisok Egyesülete

Hozzáadva: 2010.05.14 19:07

Egyértelmű, hogy a létszámstop nem érinti a jelenleg engedéllyel rendelkezőket, de a meghatározott létszám mindenképpen kisebb kell, hogy legyen a jelenleginél! Ez a gyakorlatban azt kell, hogy jelentse amíg a megállapított számra nem megy le a létszám addig nem adható ki új engedély! De ezzel nyilván nem mondtam semmi újat...

Téma: Taxisok Egyesülete

Hozzáadva: 2010.05.14 18:31

Kedves Szálka és Konkrét(?) topictársak! Először is csatlakoznék az előttem szólók táborához: Ilyen gondolkodással és rálátással rendelkező kollégákat várnánk sokat az egyesület tagjai közé! Másrészről szeretnék egy kis szösszenetet írni arról, hogyan működik egy ilyen szervezet: Az alapító tagok privilégiuma szerintem érthető, hiszen ha én áldozok rá pénzt, időt, energiát, akkor nyilván nem szeretném, hogy az események totálisan más irányba menjenek mint az a cél amiért én ezeket feláldoztam. De ez nem jelenti azt, hogy a később új tagként belépő kollégákat nem hatalmazhatja fel a tagság (itt már a teljesről beszélünk) bármilyen feladatra, ha elvállalják! Ennek a folyamatnak a vázolására már nem érzem magam felhatalmazva, de nyilván az egyesületi fórumon felmerülő ez irányú kérdések is megválaszolásra kerülnek!

Téma: Taxisok Egyesülete

Hozzáadva: 2010.05.14 15:53

Megint ugyanarról beszélünk, csak másképpen!:D Szerintem jól látod a dolgokat. Regisztrálj, semmire nem kötelez, de jóval többet tudhatsz meg...