Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.

Hozzáadva: 2018.10.27 17:58

Elloptál 10 percet az életemből :-(
Sokba lesz ez neked! :-P

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.10.27 17:53

Diszpécser helyett applikáció

Valószínűleg inkább a fiatalabb korosztály veszi igénybe az új szolgáltatást Valószínűleg inkább a fiatalabb korosztály veszi igénybe az új szolgáltatást - © Fotó: Matey István Debrecen - A cívisvárosban is útjára indult a Budapesten két évvel ezelőtt debütáló szolgáltatás.

Egy újdonsült, magát leginkább IT, azaz információtechnológiai vállalkozásként meghatározó cég kínál taxiszolgáltatást a Debrecenben utazni kívánóknak. Hogyan látják az új társaság lehetőségeit Debrecenben? – erről kérdeztük a jól ismert cégeket és a frissen induló szolgáltatás operatív vezetőjét.

Nem újdonság

– Valaki sokadjára találta fel a spanyolviaszt, hiszen az applikáción való taxirendelés minden debreceni vállalatnál működik, így nálunk is – válaszolta kérdésünkre Tisza Tibor, a Főnix Taxi ügyvezetője. Szerinte ez nem újdonság, de most nagy a reklámértéke. Nem lát vetélytársat az új piaci szereplőben, mert az közel sem nyújtja azt a színvonalat utasoknak, amit ők tudnak. Mint elmondta, az új társaságnak saját taxisai nincsenek, szabadúszókkal, vagy azokkal a más cégek által elbocsájtott taxisokkal dolgozik, akik nem feleltek meg a követelményeknek, mert nem megfelelő minőségben végezték a munkájukat.

Nálunk nem lehet atlétában és strandpapucsban szalonnázva várni az utasokat a droszton”

– mondta Tisza Tibor, aki elárulta, a kollégái közül senki nem kért engedélyt a friss vállalkozásnál tevékenykedni, de ilyesmi nem is szokás, aki máshol is dolgozik, azzal azonnal szerződést bontanak. Szerinte az új céggel kapcsolatban az is probléma, hogy kevesen vannak, ezért a megrendelt autónak hosszú ideig tarthat az utashoz érni, ez pedig mindenkinek elégedetlenségre adhat okot: a megrendelő várakozik, a sofőr pedig túl sok üzemanyagot használ fel. Ráadásul ez egy fővárosi vállalkozás, az utasnak nincs kapcsolata valódi személlyel, akivel szükség esetén fontos információkat meg lehet beszélni, például hogy segítsenek betenni egy babakocsit az autóba, vagy várni kell, vagy máshová menni az utasért. – Emiatt hátrány éri az embereket. Nálunk 24 órás diszpécserszolgálat van, ez nagyon lényeges az ilyen szolgáltatásoknál – jelentette ki Tisza Tibor. Véleménye szerint mindezzel csak kárt okoznak, mert lejáratják a taxis szakmát.

Az idő eldönti

– Miután ez a vállalkozás a törvényi előírásoknak megfelelő taxisokat foglalkoztat, ellene kifogásunk nem lehet – közölte Almási Sándor, a City Taxi ügyvezetője, aki egy fontos tényre hívta fel a figyelmet. – Budapesten taxihiány van, Debrecenben viszont túlkínálat. A személyi feltételek kérdésében véleménye megegyezik Tisza Tiboréval: jelen pillanatban azok az emberek dolgoznak az új cégnél, akik a szervezett taxitársaságoknál nem feleltek meg: etikátlan magatartást tanúsítottak a kollégáikkal, esetleg az utasokkal szemben, vagy mert nem vállalták fel a belső szabályokat, amelyek hozzátartoznak a taxitársaságokhoz. Osztja azt a véleményt is, hogy kevés autóval nem lehet megfelelően kiszolgálni az utasokat. – Nem tisztem eldönteni, hogyan működik majd ez a vállalkozás, de néhány tévedést szeretnék eloszlatni. Okostelefonos alkalmazásuk nem csak nekik van, minden debreceni taxitársaságnál lehet applikáción taxit rendelni, s a mi autóinkban is éppúgy lehet bankkártyával fizetni. Ráadásul nálunk az utasnak az a lehetősége is megvan, hogy ha bármi probléma merül fel, azonnal felhívhatja a nap 24 órájában működő helyi diszpécserszolgálatunkat, aki segít megoldani a dolgot – hívta fel rá a figyelmet Almási Sándor, majd kiemelte, igen helytelennek tartja az új vállalkozás magatartását, hogy úgy próbál minőségi szolgáltatást szervezni, hogy a másokkal szerződésben álló taxisokat környékez meg. – Nem látom, mi előnyük lenne velünk szemben. Az idő majd megmutatja, lesz-e olyan életképes a vállalkozás városunkban, mint Budapesten.

Egy biztos, nekünk arra kell odafigyelnünk, hogy a mi kollégáink tiszta autóval, rendesen felöltözve, udvariasan végezzék munkájukat. Akkor nem lehet félelmünk egy új társasággal szemben”

– zárta szavait az ügyvezető.

Ellenőrzik a színvonalat

Cziráki Dániel, a Taxify operatív vezetője szívesen válaszolt kérdéseinkre. Hangsúlyozta, sofőrjeik a törvényi előírásoknak megfelelnek. Az ügyfél számára kiemelt minőséget szeretnének biztosítani mind az autó, mind az emberi tényezőt tekintve. Vannak normáik, amelyeknek a sofőröknek kötelességük megfelelni, például az öltözködés, a viselkedés, az autó tisztasága terén. Mindezt ellenőrzik is: az utasok az applikáción keresztül anonim módon értékelik a szolgáltatást. Amelyik taxis nem éri el a minimális követelményeket, kiesik a rendszerből.

– Célközönségük az innovatív megoldásokat kedvelő, okostelefont preferáló réteg. Felhasználóink hozzá vannak szokva, hogy mindent telefonon intézzenek, beleértve a taxizást is. Ezért a cégnek nincs szüksége hagyományos telefonszolgálatra, minden működik az alkalmazáson keresztül, legyen az pénzügyi, minőségbeli probléma, vagy pozitív visszajelzés – mondta az operatív vezető, hozzátéve, aki akarja, eléri őket telefonon is. A mi esetünkben nem egy hagyományos taxitársaságot kell megismernie az embereknek: mi innovatívan, négy nyelven, több száz fejlesztő folyamatos munkájának eredményeképpen nyújtjuk ugyanazt a szolgáltatást a világ számtalan pontján, utasoknak és sofőröknek egyaránt – sorolta Cziráki Dániel.

Sok tényezőt vettünk figyelembe, mikor úgy döntöttünk, Debrecenben is megjelenünk szolgáltatásunkkal. Budapest után a második egyetemi város, rengeteg magyar és külföldi egyetemista lakik itt, akiknek az általunk képviselt szolgáltatás már a mindennapjaikhoz tartozik.”

PtkI

Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.

Hozzáadva: 2018.10.25 18:59

Basszus, ..  már 28 éve?!? :-(


Taxisblokád 1990. okt. 25-28

Téma: Taxi Expo Budapest

Hozzáadva: 2018.10.18 06:24

Szigorítás

Keményebben lépne fel a taxishiénák ellen a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara. Az új szabályozás részleteiről Zsabka Zsoltot, az ipari tagozat elnökét kérdezzük.

Téma: AKIKTŐL BÚCSÚZUNK

Hozzáadva: 2018.10.15 06:06

???

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.10.13 09:20

:-(
Ezexerint még én se taxiztam akkor.
87. márc. 10.-én kezdtem másodosként.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.10.12 20:58

És húsz évvel később ....
Ami már szintén több mint tíz éve volt.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2018.10.12 20:55


Téma: Taxi Expo Budapest

Hozzáadva: 2018.10.11 07:22

Taxi Expo újratöltve

, 2018. 10. 11. 00:01

Tavaly már beszámoltam arról, hogy a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) Ipari Tagozata nemcsak hiénavadászatba kezdett, hanem a Hungexpón tartott első Taxi Expo keretében az érdekvédő szervezetekkel összhangban – és hosszú tárgyalások után – megfogalmazta számításokkal alátámasztott igényüket egy minimális tarifaemelésre. A Fővárosi Önkormányzat partner volt ebben, így idén nyártól már a költségeikkel többé-kevésbé arányos viteldíjrendszer alapján furikáznak Budapest utcáin.


Gondolná az ember, akkor rendben, ez pipa, a tavalyi konferencián elhangzottakhoz képest sok új már nincs a nap alatt, lépjünk tovább. De nem. A taxisok ráléptek a gázpedálra, és újabb – szintén igencsak jogosnak tetsző – témákat vetnek fel október 18-án egész napos rendezvényük keretében a vásárváros B pavilonjában.

Idén a személytaxi-szolgáltatás ellenőrzésének kaotikusságára és anomáliáira irányítják rá a figyelmet. Kacifántosnak tűnik a megfogalmazás, ezért picit utánajártam, hogy vajon mit érthetnek ez alatt a szervezők.

Nos: jelentős az ellenőrzésre jogosult szervezetek, hatóságok száma. Nézzük csak: BKK, ITM, NAV, BRFK, RRI, fogyasztóvédelem, munkaügyi felügyelőség, FÖRI, engedélyező közlekedési hatóság. És mindegyik a saját eljárási és anyagi jogi szabályai szerint jár el. Azaz az ITM csak a tevékenységi engedélyt és a személyi taxivezetői igazolványt ellenőrzi, a NAV a nyugtaadási kötelezettség teljesítését, a BKK általában a fővárosi taxirendeletben és a kormányrendeletben foglaltakat és egyedüliként a viteldíjat, a rendőrség a taxisszabályok betartása mellett a gépkocsi műszaki állapotát és a sofőr személyét, míg a FÖRI a taxiállomások használatát. És akkor még ott van a fogyasztóvédelem meg a munkaügyisek.

Kell-e mondani, hogy az érintettek úgy érzik: az ellenőrzés széttagolt, a szankcionális jogosultságok eltérőek, esetenként hiányosak. Na, ezt akarják egy mederbe terelni. Lesz ott a NAV-tól és egyéb hatóságoktól előadó, akitől bátran kérdezhetnek az érintettek.

Talán a 2018-as Kamarai Napok legizgalmasabb rendezvénye lesz. Főleg annak tükrében, hogy a V4-országok taxis vezetői is meghívást kaptak. Ez már előrevetíti, hogy mi lesz jövőre: V4 Taxi Expo.

De előbb lessük meg az ideit. Ígérem, ott leszek, és beszámolok. Hátha szó esik a hiénákkal szembeni egységes hatósági fellépésről is…