Felhasználó hozzászólásai
Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)
Hozzáadva: 2018.01.17 09:04
Sokat nem tudok mesélni.
Amikor a pluszt megvette a Zengő, tudtam hogy én ott nem akarok maradni.
Így aztán, decemberben hirtelen a legokosabbnak az tűnt, hogy rákérdezek a fájnál, hogy mik a feltételek.
Azonnal mehettem, másnap dolgozhattam.
Engem akkor más nem érdekelt, hiszen az autóm pontosan dec 31-ig volt alkalmas taxinak.
Két hetet dolgoztam le karácsony előtt.
Rettenetesen pörgött, de ez gondolom nem lep meg senkit, mert biztos máshol is.
Sok érdekes dolog van. Jó is rossz is.
Nagyon jó, hogy nincs megégés, lukrafutás. ha tényleg messzire kapsz címet, egyszerűen felhívod az utast te, és megkérdezed megvár-e.
De ő is látja honnan jössz. Általában nem is kell rájuk sokat várni, hacsaknem nagyon közelről jöttél.
De akkor is te tudod felhívni és kiénekelni a lakásból.
A szoftver jó. Ha címet kapsz, azonnal látod is a térképen, hol van hozzád képest a cím, és egy hevenyészett időt is saccol. Amit egy taxis, helyből megfelez :-) Az utas beírhatja, és általában be is írja hova akar menni. Ezt ugyan nem látod előre, csak amikor beült, de akkor azonnal pötyögés nélkül egy gombnyomással el tudod indítani a navigációt (akár waze is lehet) és már visz is a címre.
Hátránya. Szinte nullára redukálódik a kommunikáció. Beül, köszön (jóesetben) és nyomkodja a telefonját. Ha nem veszed észre, hogy beírta a címet, bután vársz, hogy majd csak mondja hova szeretne menni :-)
Aztán rádnéz, és mondja, hogy "Nem adtam meg?" Szóval a sutyibbja képes egy szó nélkül beszállni kiszállni.... mert a fizetéshez se kell a közreműködése. /fásult taxisoknak ideális :-))) /
Az aplikációs fizetés, hihetetlenül kellemes. Ha azt látod magad előtt, hogy appal fizet, tudod, hogy biztos ki leszel fizetve bármi történik. Bármilyen szar helyen is akar kiszállni, nincs semmi teendő, megállsz, köszöntök és megy. A többit te az appon intézed. (még két gombnyomás)
Viszont, így szinte senki nem ad jattot.
Ami baj. Mert azért, a normál taxizásnál, a kb 10%-hoz hozzá vagyunk szokva ... nna most, ez a 10% mínusz a cég által levont 25%-al (vagy 20% netán 15%) együtt már komoly tétel. Viszont nem kell gyűjteni a tagdíjra!!! :-)
Alapvetően, ha pörögsz és sokat dolgozol, akkor simán vered a 100 ezres tagdíjakat. De aki csak hobbitaxis, annak nagyon megéri, mert csak azért fizet, amit meg is csinált!!!
A kp-s fizetés ugyanúgy működik mint bárhol máshol. (és ott a jatt is ugyanannyi) Félreértések elkerülése végett, ebből is vonnak leadót!!! Ami 100%-ban a tied, az az utcai beülős. Ahhoz semmi közük.
Kp-s, kb a fuvarok fele, harmada. De gondolom januárban, amikor már nincsenek az új megrendelők, akkor még jobban az appos fizetés felé billen a mérleg.
Én a januárról .. tehát, a normál üzletmenetről nem tudok beszámolni, mert azóta "kocsicserében" vagyok, és itthon élvezem a háztartási alkalmazotti létet :-)
Amikor a pluszt megvette a Zengő, tudtam hogy én ott nem akarok maradni.
Így aztán, decemberben hirtelen a legokosabbnak az tűnt, hogy rákérdezek a fájnál, hogy mik a feltételek.
Azonnal mehettem, másnap dolgozhattam.
Engem akkor más nem érdekelt, hiszen az autóm pontosan dec 31-ig volt alkalmas taxinak.
Két hetet dolgoztam le karácsony előtt.
Rettenetesen pörgött, de ez gondolom nem lep meg senkit, mert biztos máshol is.
Sok érdekes dolog van. Jó is rossz is.
Nagyon jó, hogy nincs megégés, lukrafutás. ha tényleg messzire kapsz címet, egyszerűen felhívod az utast te, és megkérdezed megvár-e.
De ő is látja honnan jössz. Általában nem is kell rájuk sokat várni, hacsaknem nagyon közelről jöttél.
De akkor is te tudod felhívni és kiénekelni a lakásból.
A szoftver jó. Ha címet kapsz, azonnal látod is a térképen, hol van hozzád képest a cím, és egy hevenyészett időt is saccol. Amit egy taxis, helyből megfelez :-) Az utas beírhatja, és általában be is írja hova akar menni. Ezt ugyan nem látod előre, csak amikor beült, de akkor azonnal pötyögés nélkül egy gombnyomással el tudod indítani a navigációt (akár waze is lehet) és már visz is a címre.
Hátránya. Szinte nullára redukálódik a kommunikáció. Beül, köszön (jóesetben) és nyomkodja a telefonját. Ha nem veszed észre, hogy beírta a címet, bután vársz, hogy majd csak mondja hova szeretne menni :-)
Aztán rádnéz, és mondja, hogy "Nem adtam meg?" Szóval a sutyibbja képes egy szó nélkül beszállni kiszállni.... mert a fizetéshez se kell a közreműködése. /fásult taxisoknak ideális :-))) /
Az aplikációs fizetés, hihetetlenül kellemes. Ha azt látod magad előtt, hogy appal fizet, tudod, hogy biztos ki leszel fizetve bármi történik. Bármilyen szar helyen is akar kiszállni, nincs semmi teendő, megállsz, köszöntök és megy. A többit te az appon intézed. (még két gombnyomás)
Viszont, így szinte senki nem ad jattot.
Ami baj. Mert azért, a normál taxizásnál, a kb 10%-hoz hozzá vagyunk szokva ... nna most, ez a 10% mínusz a cég által levont 25%-al (vagy 20% netán 15%) együtt már komoly tétel. Viszont nem kell gyűjteni a tagdíjra!!! :-)
Alapvetően, ha pörögsz és sokat dolgozol, akkor simán vered a 100 ezres tagdíjakat. De aki csak hobbitaxis, annak nagyon megéri, mert csak azért fizet, amit meg is csinált!!!
A kp-s fizetés ugyanúgy működik mint bárhol máshol. (és ott a jatt is ugyanannyi) Félreértések elkerülése végett, ebből is vonnak leadót!!! Ami 100%-ban a tied, az az utcai beülős. Ahhoz semmi közük.
Kp-s, kb a fuvarok fele, harmada. De gondolom januárban, amikor már nincsenek az új megrendelők, akkor még jobban az appos fizetés felé billen a mérleg.
Én a januárról .. tehát, a normál üzletmenetről nem tudok beszámolni, mert azóta "kocsicserében" vagyok, és itthon élvezem a háztartási alkalmazotti létet :-)
Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)
Hozzáadva: 2018.01.17 07:29
Ez itt a reklám helye?!? :-P
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2018.01.17 07:28
Azért, ezekről a "fekete" mercikről mesélhetnétek bővebben ...
Téma: Hol hibázott az IGO GPS-navigációs program?
Hozzáadva: 2018.01.16 20:44
Mindig mindenért! :-)
Köszönjük!
Köszönjük!
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.01.16 19:03
Csak fél ... de az se kevés.
Tudod, minden az ányegin múlik ... mint a klasszikus mondá :-(
Tudod, minden az ányegin múlik ... mint a klasszikus mondá :-(
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2018.01.16 18:48
Statuálni kell!
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2018.01.16 18:29
Háát, színespityu tud kreatív lenni, ha akar :-)
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2018.01.16 15:53
Lopkodta?
Kiszervezi?
Bővebben?
???
Kiszervezi?
Bővebben?
???
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2018.01.16 14:44
Háát, a merciseket, nem illik csak azé pofáncsapkodni, mert mercisek :-)
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2018.01.16 12:31
Örömmel közöljük, hogy technikai problémáink ismét elhárultak, és a fórum teljes gőzzel üzemel!