Név Majercsik Tamás
Becenév tomajer
Honlap http://hallotaxi.hu
Taxitársaság: Plus Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.30 11:29

"Egyébként az a tablet machinálás érdekelne, hogy mégis hogy csinálják, milyen fizikai elv mentén. Igen csak bele kell nyúlni egy szoftverbe, hogy ezt megcsinálja valaki, "


Engem is érdekelne, de még senki nem árulta el a "tutit" :-)  Mindenki csak hallott róla, meg feltételezi a másikról ....

"aki ilyenre képes, az meg nem taxizni fog, hanem 3-szoros fizetésért informatikuskodni "

Eddig se a taxisok találták ki a "tutit", hanem hozzáértők, akiket aztán jól eltartottak a taxisok ... :-(

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2018.01.30 11:23

„Jogálom”: a cégbíróság jogerősen eltiltotta a cégvezetéstől a 6x6 Taxi tulajdonosát, ő mégis vígan ír alá ügyvezetőként



Ahogy arról a Privatkopo.hu bűnügyi portál korábban beszámolt: a 6x6 Taxi Kft. többségi tulajdonosának, a BERMŰ Műszaki Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. ügyvezetőjét, Zengő Zoltánt a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága 2015.07.11. napjától 5 évre, 2020.07.11. napig eltiltotta attól, hogy gazdasági társaság vezető tisztségviselője legyen. Ennek ellenére Zengő - mint a BERMŰ Műszaki és Kereskedelmi Kft. ügyvezetője - 2017. november 1. napján befogadó nyilatkozatot tett, amelyben hozzájárult ahhoz, hogy a TaxiPlus World Kft. székhelyéül az 1116 Budapest, Kondorosi út 2/a szám alatti ingatlant jelölje meg, és azt az illetékes cégbíróságnál bejegyeztesse. Ez a cím egyébként megegyezik az ugyancsak Zengő Zoltán érdekeltségébe tartozó 6x6 Taxi Kft. székhelyével.



A közhiteles cégnyilvántartás adatai alapján megállapítható, hogy a ZENREX Vendéglátóipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. „kényszertörlés” cégügyében a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága a Cg.01-09-676402/40. számú jogerős végzésével eltiltotta Zengő Zoltán vezető tisztségviselőt attól, hogy a cég jogerős törlését követő 5 évig gazdasági társaságban kizárólagos vagy többségi befolyást szerezzen, gazdasági társaság korlátlanul felelős tagjává váljon, egyéni cég tagja, továbbá cég vezető tisztségviselője legyen. a végzés az eltiltás kezdetének 2015. július 11. napját, a végének időpontjául 2020. július 11. napját állapította meg.

A cégbíróság egyúttal megkereste valamennyi cég fennálló cégjegyzés adataiban azokat a vezető tisztségviselőként bejegyzett személyeket, akiknek adóazonosító jele megegyezik az eltiltott személy adóazonosító jelével. Zengő Zoltán az országos keresés alapján hat cégnél szerepelt a cégjegyzék adatokban vezető tisztségviselőként, amely cégjegyzékszámú társaságok cégjegyzékét vezető cégbíróságokat a Ctv. 9/D. § (4) bekezdése alapján az eltiltott személy - mint vezető tisztségviselő - automatikus végzéssel történő törlésére hívta fel.

                    Zengő az eltiltás hatálya alatt ügyvezetőként írt alá

A 6x6 Taxi Kft. többségi tulajdonosa a 2003-ban alapított BERMŰ Műszaki és Kereskedelmi Kft. Utóbbi társaság ügyvezetője - 2008 júliusától - Zengő Zoltán, aki 2017. november 1. napján ebbéli minőségében járult hozzá ahhoz, hogy a TaxiPlus World Kft. székhelyéül az 1116 Budapest, Kondorosi út 2/a szám alatti ingatlant jelölje meg, és azt az illetékes cégbíróságnál bejegyeztesse. Zengő annak tudatában írta alá ügyvezetőként a befogadó nyilatkozatot, hogy őt az illetékes cégbíróság 2020. július 11. napjáig jogerősen eltiltotta attól, hogy gazdasági társaság vezető tisztségviselője legyen. Ezt bizonyítja az első fokú végzés ellen benyújtott fellebbezés, valamint a másodfokú, jogerős határozat megváltoztatására irányuló „felülvizsgálati kérelem” is, amelyet a 6x6 Taxi Kft. jogi képviselője terjesztett elő a Kúriának címezve.

                                                  Zengő Zoltán eltiltott

Felmerül a kérdés: a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága miért nem törölte automatikus végzéssel a BERMŰ Műszaki és Kereskedelmi Kft. cégjegyzékéből (is) Zengő Zoltán vezető tisztségviselőt?

Kisajátították az Oktogont és a Széchenyi teret - a BKK nem tesz semmit

A Privatkopo.hu értesülése szerint a Zengő Zoltán érdekeltségébe tartozó 6x6 Taxi Kft. munkatársai az Oktogon közelében üzemelő Hello Baby Bárnál található, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) kezelésében lévő taxiállomást teljesen kisajátították, kihelyezett diszpécser közreműködésével kizárólag a taxitársasághoz tartozó gépkocsikkal töltik fel a drosztot, kizárva más taxisokat - akik évente 82 ezer 500 forint „drosztdíjat” fizetnek a BKK-nak - a szolgáltatásnyújtás lehetőségéből.

                                   Intézkedik a kihelyezett diszpécser

Hasonló a helyzet az V. kerületi Széchenyi téren is, ahol az ugyancsak Zengő érdekkörébe tartozó TaxiPlus, valamint az összeomlás határán billegő MaxTaxi uralja a taxiállomást, úgy, hogy kihelyezett diszpécser vezényletével - civil autókkal eltorlaszolva a droszt környékét - lehetetlenné teszik, hogy más személyszállító cégek gépjárművei utasokat vegyenek fel az egyébként ugyancsak a BKK kezelésében álló területen.

Érthetetlen, hogy a Budapesti Közlekedési Központ miért nem szerez érvényt a vonatkozó rendeletnek, miért nem biztosítja piaci versenyhelyzetet - ha már a „drosztdíjakat” beszedi a taxisoktól…

(folytatjuk)

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2018.01.30 10:15

Ehhez is mindenki ért, mint a focihoz :-)

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2018.01.30 08:51

Miért fog működni a taktikai szavazás?

2018. január 18. - Viszlát!

Megállítható-e 2018-ban a Fidesz? Igen, taktikai szavazással. Ha listán a kedvenc pártunkra, egyéniben viszont a helyben legesélyesebb ellenzéki jelöltre szavazunk, akkor számos egyéni választókörzetet át lehet billenteni, és el lehet nyerni a kormánypárttól. Ha a Fidesz 15–20 körzetet veszít, biztosan nem lesz kétharmada. Ha 40–50 körzetet veszít, az egyszerű többséget is elbukhatja.

Egyre többen hallják és értik azt az üzenetet, amit a Viszlát Kétharmad Mozgalom is képvisel. Kapunk azonban olyan hozzászólásokat is, hogy az ötlet nem rossz, de úgyse fog működni. Ha így állunk hozzá, akkor valóban nem fog. Mi ezzel szemben úgy állunk hozzá, hogy a taktikai szavazás működni fog, és azt is elmondjuk, hogy miért.

1. Lesznek, akik eleve így szavaznak. Sok választó maga is eljutott már arra a következtetésre, hogy ha az általa támogatott párt jelöltje nem esélyes a körzetében, akkor csak elvesztegetné az egyéni szavazatát, ha rá adná. Ezért listán a kedvenc pártjára, egyéniben viszont az erősebb, esélyesebb ellenzéki jelöltre szavaz majd. Spontán átszavazásra volt példa az időközi választásokon is, áprilisig pedig még több taktikai szavazó lesz, ha tudatosítjuk az emberekben ezt a lehetőséget.

2. Nem kell mindenkinek így szavaznia. Sokan attól tartanak, hogy a taktikai szavazás tudatos választókat feltételez. Ez valóban így van, de ahhoz, hogy működjön, nincs arra szükség, hogy mind a 106 körzetben minden ellenzéki választó így szavazzon. Arra van szükség, hogy 15–20 (vagy jobb esetben 40–50) szorosabb körzetben legyen pár százaléknyi ellenzéki választó, aki így szavaz. 2014-ben volt olyan körzet, ahol 56 szavazattal nyert a Fidesz jelöltje, ezt már 57 tudatos (át)szavazó megfordíthatta volna! Akkor nem készültünk erre, most erre fogunk.

3. Tudni fogjuk, kik az esélyes jelöltek. Vannak, akik úgy látják, a választó nem tudja, ki a saját körzetében az esélyes jelölt. Áprilisra viszont mindenki tudni fogja. Egyelőre még a neveket se tudjuk mindenhol, így természetes a bizonytalanság. Hamarosan lesznek viszont nevek, lesznek elemzések, lesznek közvélemény-kutatások. És biztosak vagyunk benne, hogy a megmaradt ellenzéki sajtó is egyre többet fog foglalkozni ezzel a kérdéssel. Mi teszünk érte, hogy így legyen: megkezdtük az együttműködést az egyik országos lappal. Nem tudjuk, máshol lesz-e erre fogékonyság, de ki más tehetne érte, hogy legyen, ha nem mi, nézők és olvasók?

4. A pártoknak is érdekükben áll. Az ellenzéki pártok látszólag ellenérdekeltek a taktikai szavazásban, de ez egyáltalán nincs így. Mivel kevés forrás áll rendelkezésükre, ezt az esélyesebb jelöltjeikre fogják fordítani, nem az esélytelenekre. Ezzel a kampány során akarva-akaratlanul információt adnak a választóknak is. Ráadásul a pártoknak érdekükben áll, hogy az ellenzéki szavazók tudják, kik az esélyes jelöltjeik. E jelöltek többsége ugyanis, ahogy 2014-ben, úgy most sem fog magától bejutni a parlamentbe, csak ha melléjük állnak a taktikai szavazók.

5. El fog jutni az üzenet az emberekhez. Ha nem hinnénk ebben, akkor nem csinálnák. De azt is tudjuk, ehhez mire, pontosabban kire van szükség. Rád. Add tovább az üzenetet: mondd el úgy mindenkinek a környezetedben, hogy ők is megértésék. A legfontosabb, hogy minél többen elmenjünk szavazni, aki pedig elmegy, az szavazzon tudatosan és taktikusan. Ezt kell megértetni mindenkivel, és ez nélküled nem fog menni.

Jó reggelt, Magyarország! Viszlát, kétharmad!

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2018.01.30 08:50

Háát, asszontták ránk, hogy azt zabáljuk! :-)
És ha még a körömpörit is látnák ...  hánynának!  
Pedig imádom! :-)

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.30 07:29

genya, genyább, leggenyább, piros! :-)

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.30 07:28

Persze persze.
Ne vegyük egy kalap alá.
Az egyiket meg kell büntetni, hogy többet ne jusson eszébe, a másikat ki kell vágni innen, mint macskát szarni!
 ...  de úgy, hogy soha többet semmiféle kiskapun ne settenkedhessen vissza.
Mekkora qrvanagy felháborodás lenne.

Pedig az előttemszólóknak tök igaza van.  A kis stiklikből alakul ki az, hogy akkor én majd nagyobbat, aztán én mégnagyobbat, aztán a következő már szerinted is hiéna ...
A kis stiklik  pl.  adócsalás, hozza azt, hogy az egyik taxis versenyelőnybe kerül a másikhoz képest.
Nekünk ..   mármint a taxisszakmának ez a zsigereibe van ivódva ...  annó, az antennahegyezés, batyuverseny, kispálya, nagypálya, ...  minden az enyém, a többieknek az jut amit én nem tudok elvinni.
Mindig van aki "okosabb" akar lenni a többinél, és áldoz erre ...  most, a tabletek machinálásával próbálkoznak hallottam már tabletes batyuról :-)
Sz'al az optimális az lenne, ha mindenki szépen betartaná az írott és íratlan szabályokat, és egyenlő feltételekkel dolgoznánk.
 ...   és ha még azt is elérnénk, hogy senki ne dolgozhasson mondjuk heti 60 óránál többet ...  nna az lenne aztán a kánaán!
Ettől még ugye, ugyanannyi fuvart ugyanannyi taxis vinne el, tehát semmivel nem lenne kevesebb bevételünk, csak nem rohadnánk bele az autóba.

Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.30 07:15

Mégiscsak kéne ide egy lájk gomb :-)


Téma: Észt mundérban... (taxifájos élmények)

Hozzáadva: 2018.01.29 20:18

Vagy csak jól becsapod magad, és összekevered a bevételt a jövedelemmel :-(
A mi bevételünknek, 300 ezer alat, 10%-a a jövedelem ..  efölött kezd el, hatványozottan növekedni.  És az áfahatár tökéletesen behatárolja a minimálbér nagyságrendű összeget.
Nna persze, sokaknak van erre megoldás, de akkor már életbelép, a "valakit meglopsz"  kategória!

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2018.01.29 07:32

És mennyire megmondtuk előre, hogy a green taxi trójai faló ... :-)
És mennyire nem ülhet a babérjain a reptéren a főtaxi!
Tudjuk, hogy a cél, a reptér.  Minden más, csak és kizárólag ennek a célnak van alárendelve.
Egy elkövetkezendő pályázaton, sokat nyomhatnak a latba, a villanyautók és a mercik ...   és mellékesen a nagy létszámú Budapest(rádió)taxi.