Felhasználó hozzászólásai
Téma: Taxis problémák Magyarországon 2010 ??? Nem nem! Taxis érdekvédelem Magyarországon 2010!!! :-(
Hozzáadva: 2010.03.12 14:59
Na látod Tamás! Ezért mondtam neked a telefonban a múltkor, hogy semmiféle tagdíjbeszedős, elnökös meg titkárnős meg könyvelős meg adószámos stb. szervezet nem kell nekünk! Csak egy jól megfogalmazott aláírásgyűjtő ív közjegyzővel hitelesítve és már mehet is a törvényhozás elé! Aztán majd ha lesz eredmény, akkor lehet gondolkodni egy erős támogatottsággal bíró szervezet létrehozásában.
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2010.03.10 15:18
Isteni ez a stílus! Mindenki átgondoltan, megfontoltan fogalmaz és mélyen magábanéz mielőtt a billentyűzetet maga elé veszi! Még akkor is ha igaza van és akkor pláne, ha nincs! Így kell ezt csinálni, ettől épül, gyarapszik a mi kis szép magyar nemzetünk!
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2009.12.16 15:49
Csak szétnéztem Ricsikém, csak szétnéztem! :)))
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2009.12.16 15:26
Ha a Jó Isten tudta volna, hogy ez lesz, biztosan nem alkotja meg az embert.
Téma: Még soha nem ment tönkre annyi taxis, mint idén
Hozzáadva: 2009.11.26 14:15
És akiket a legkevésbé érint anyagilag, hogy válság van. Milyen szar lehet egész hónapban arra gondolni, hogy vajon hányan nem fizetnek majd tagdíjat, és emiatt vajon mennyivel kell majd felemelni a még fizetőknek a járandóságát!
Téma: Még soha nem ment tönkre annyi taxis, mint idén
Hozzáadva: 2009.11.26 14:09
Az tetszik a legjobban a cikkben, hogy megint azok nyilatkoznak, akiknek a legkevesebb közük van a taxizáshoz és a legtöbb közük ahhoz, hogy a taxisok egy jelentős hányada tönkremegy.
Még kész szerencse, hogy vannak nekünk, értünk!
A taxi, mint szakma kb annyit fejlődött az elmúlt 20 év alatt, mint a Zsiguli a 60-as évektől a 80-as évekig. És pont abba az irányba is: szarabb lett, mint volt!
Téma: Még soha nem ment tönkre annyi taxis, mint idén
Hozzáadva: 2009.11.25 18:37
A fuvarszervezők egyáltalán nem érzik meg a válságot, hiszen az esetleges bevétel kieséseiket többen is tagdíjemeléssel kompenzálták, és a kiesők helyére szinte azonnal vesznek fel friss munkanélkülieket. Minden őket érintő negatív hatást azonnal áthárítanak a velük szerződésben álló taxisokra.
Téma: Ribizli a Városházán
Hozzáadva: 2009.11.23 15:01
Hajrá málna!
Téma: Hihetetlen, de megtette...
Hozzáadva: 2009.11.20 16:33
Csak a tagdíj legyen befizetve!
Élet = taxi = tagdíj
Szép képlet!
Einstein reletivitás elmélete semmi ehhez képest!
És mi fizetünk!
Téma: A MINI MOBIL TITKAI
Hozzáadva: 2009.11.17 16:08
Az átlag 12 óra is borzasztóan sok! Főleg egy olyan munkánál, ami kiemelten veszélyes üzemnek számít! Nem véletlen, hogy a kamionosok és buszosok kétszer 4 órát dolgozhatnak, közte kötelező 1 óra pihenővel.
A taxiban már szinte sportot csinálnak abból, hogy ki tud többet dolgozni egyhuzamban.
A cégvezetések helyében nem azt mondogatnám, hogy minnél többet legyünk kint az utcán, hanem egyszerűen egy bizonyos ledolgozott óra után hazaküldeném a sokszor ön és közveszélyes kollégákat, és min. 10-12 órán át nem vehetne fel címet.
Én nem szivesen várnám meg amíg a pihenés hiánya miatt ártatlan embereknek kéne meghalnia. Bár ha jól tudom talán a SFRT-nél már volt ilyen a közelmúltban!