Név TE
Becenév forest95
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Na látod Tamás! Ezért mondtam neked a telefonban a múltkor, hogy semmiféle tagdíjbeszedős, elnökös meg titkárnős meg könyvelős meg adószámos stb. szervezet nem kell nekünk! Csak egy jól megfogalmazott aláírásgyűjtő ív közjegyzővel hitelesítve és már mehet is a törvényhozás elé! Aztán majd ha lesz eredmény, akkor lehet gondolkodni egy erős támogatottsággal bíró szervezet létrehozásában.

Téma: A MINI MOBIL TITKAI

Hozzáadva: 2010.03.10 15:18

Isteni ez a stílus! Mindenki átgondoltan, megfontoltan fogalmaz és mélyen magábanéz mielőtt a billentyűzetet maga elé veszi! Még akkor is ha igaza van és akkor pláne, ha nincs! Így kell ezt csinálni, ettől épül, gyarapszik a mi kis szép magyar nemzetünk!

Téma: A MINI MOBIL TITKAI

Hozzáadva: 2009.12.16 15:49

Csak szétnéztem Ricsikém, csak szétnéztem! :)))

Téma: A MINI MOBIL TITKAI

Hozzáadva: 2009.12.16 15:26

Ha a Jó Isten tudta volna, hogy ez lesz, biztosan nem alkotja meg az embert.

Téma: Még soha nem ment tönkre annyi taxis, mint idén

Hozzáadva: 2009.11.26 14:15

És akiket a legkevésbé érint anyagilag, hogy válság van. Milyen szar lehet egész hónapban arra gondolni, hogy vajon hányan nem fizetnek majd tagdíjat, és emiatt vajon mennyivel kell majd felemelni a még fizetőknek a járandóságát!

Téma: Még soha nem ment tönkre annyi taxis, mint idén

Hozzáadva: 2009.11.26 14:09

Az tetszik a legjobban a cikkben, hogy megint azok nyilatkoznak, akiknek a legkevesebb közük van a taxizáshoz és a legtöbb közük ahhoz, hogy a taxisok egy jelentős hányada tönkremegy. Még kész szerencse, hogy vannak nekünk, értünk! A taxi, mint szakma kb annyit fejlődött az elmúlt 20 év alatt, mint a Zsiguli a 60-as évektől a 80-as évekig. És pont abba az irányba is: szarabb lett, mint volt!

Téma: Még soha nem ment tönkre annyi taxis, mint idén

Hozzáadva: 2009.11.25 18:37

A fuvarszervezők egyáltalán nem érzik meg a válságot, hiszen az esetleges bevétel kieséseiket többen is tagdíjemeléssel kompenzálták, és a kiesők helyére szinte azonnal vesznek fel friss munkanélkülieket. Minden őket érintő negatív hatást azonnal áthárítanak a velük szerződésben álló taxisokra.

Téma: Ribizli a Városházán

Hozzáadva: 2009.11.23 15:01

Hajrá málna!

Téma: Hihetetlen, de megtette...

Hozzáadva: 2009.11.20 16:33

Csak a tagdíj legyen befizetve! Élet = taxi = tagdíj Szép képlet! Einstein reletivitás elmélete semmi ehhez képest! És mi fizetünk!

Téma: A MINI MOBIL TITKAI

Hozzáadva: 2009.11.17 16:08

Az átlag 12 óra is borzasztóan sok! Főleg egy olyan munkánál, ami kiemelten veszélyes üzemnek számít! Nem véletlen, hogy a kamionosok és buszosok kétszer 4 órát dolgozhatnak, közte kötelező 1 óra pihenővel. A taxiban már szinte sportot csinálnak abból, hogy ki tud többet dolgozni egyhuzamban. A cégvezetések helyében nem azt mondogatnám, hogy minnél többet legyünk kint az utcán, hanem egyszerűen egy bizonyos ledolgozott óra után hazaküldeném a sokszor ön és közveszélyes kollégákat, és min. 10-12 órán át nem vehetne fel címet. Én nem szivesen várnám meg amíg a pihenés hiánya miatt ártatlan embereknek kéne meghalnia. Bár ha jól tudom talán a SFRT-nél már volt ilyen a közelmúltban!