Név Mondom, Neduddgi:-)
Becenév Neduddgi
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Taxissztrájk New Yorkban

Hozzáadva: 2007.09.06 14:46

Hoppá! Kiugrott a nyuszi a bokorból:-) Szia Sanyi. Lehet, hogy ezt a mondatot te tényleg nem mondtad, de azért mondtál te már elég vad dolgokat ahhoz, hogy egy ilyen mondatnál eszünkbe juss!:-) Szerintem Tamásnak azért jutottatok eszébe a cikkről, mert ott is a cégtulajdonos úr, szemrebbenés nélkül nyilatkozik a taxisok nevében! Ez meg nektek is benne van a zsigereitekben:-(

Téma: KÖSZI HAVAS TANÁRÚR

Hozzáadva: 2007.09.06 10:05

:-) Nyomós érv! Bajban vagy Bao:-) Mivel az ellenséged ellensége a barátod elv alapján, most kénytelen vagy szeretni, a TV 2 vezérigazgatóját! Hajráá TV 2!!! Szar lehet!:-)

Téma: KÖSZI HAVAS TANÁRÚR

Hozzáadva: 2007.09.06 07:48

Erről az a vicc jut eszembe, amikor a portásbácsi mondja a vezérigazgatónak: Maga már rég nem lesz vezérigazgató, amikor én még mindig portás leszek! :-) Kiaza Várdy Zoltán?

Téma: KÖSZI HAVAS TANÁRÚR

Hozzáadva: 2007.09.06 07:45

Havas Henrik az MTI-nek elmondta: "Igazán rosszul érint a dolog, mert a TV2 vezérigazgatójának döntése döbbentett rá arra, hogy harminc éve rossz úton járok. Még a nyolcvanas évek közepén Berecz János figyelmeztetett arra, hogy lekerülhetek a képernyőről, illetve kikerülhetek a rádióból, ha nem változtatok a magatartásomon. Ő ezt elmulasztotta, de húsz év múltán Várdy Zoltán személyében megjött az, akinek volt ereje megálljt parancsolni nekem".

Téma: KÖSZI HAVAS TANÁRÚR

Hozzáadva: 2007.09.05 16:02

Miért is? Mert karakán volt? Mert ki merte mondani, hogy a cigányoknak nem csak jogaik vannak, hanem kötelességeik is? Vagy mert, mert viccelődni a főnökeivel, és nem fosta össze magát? Nem kedvelem a pasast, mert tényleg bunkó néha! De legalább őszinte. Gyaníthatóan, a TV 2 veszít többet. Havas nem fog éhenhalni :-)

Téma: Taxissztrájk New Yorkban

Hozzáadva: 2007.09.05 15:58

A rendőrség biztosítja a taxisok védelmét a tömegesen rájuk várakozó utasoktól.

Téma: BKIK avagy: A KAMARA

Hozzáadva: 2007.08.17 18:49

Ez az Antal az az Antal? Mert ahogy elnézzem meglepte őkelmét, hogy állnak a másik oldalon is!:-) ------------------------------------------------------- A BKV vezetését idén januárban vette át a sikeres reformer hírében álló Antal Attila. Számára valószínűleg kudarc lenne, ha munkája első évében engedni kényszerülne a szakszervezeteknek, és így nem tudná megvalósítani az üzleti tervet. A szakszervezeti vezetőket pedig az idő szorítja: jövőre ugyanis választások lesznek az érdekvédelmi szervezetekben, és a bizalmiknak szükségük van a felmutatható sikerre.
Megkérdeztünk egy jogászt, a szerződések összefüggéseiről hallotaxi.hu: Kiírnak egy pályázatot, ahol nagyon-nagyon szigorú feltételek vannak a pályázati kiírásban. A pályázat második fordulójában kiküldik a szerződés tervezetet is, aminek alapján meg kell írni a második fordulós anyagot. Beküldik a pályázatot. Van 3 pályázó, abból 2 körülbelül egyforma „reális” pályázat, és van egy teljesen irreális csodákat ígérő pályázat. A csodákat ígérő pályázó megnyeri a pályázatot. Logikusan, mert a hozzá nem értő elbíráló bizottság örül neki, hogy itt minden nagyon szép, minden nagyon jó: ez kell nekünk. Joga van-e neki utólag a valóságos szerződésben mást meghatározni, mint ami a pályázati kiírásban volt? Jogász: Nincs-nincs.. Ez a józan ész szabályai szerint sem lenne etikus. hallotaxi.hu Pillanatnyilag, a nyertes pályázó, arra hivatkozik minden vádnál, ami a pályázati feltételek betartását firtatja, hogy senkinek semmi köze ahhoz, hogy a két szerződő fél között milyen valóságos szerződés született meg. Jogász: Na jó, de a pályázati feltételeknek meg kell felelni. Tehát ha kiírom, hogy azzal kötök szerződést, aki ennek meg ennek megfelel, akkor másképp nem lehet csak annak megfelelően szerződést kötni, mert máskülönben a többi pályázó érdekeit éri sérelem. hallotaxi.hu: Mi nyilvánosságra is hoztuk a szerződési tervezetet, és nyilvánosságra hoztuk a pályázati kiírás teljes szövegét betű szerint. A mostani állapotok tökéletesen ellentétesek ezzel de ők mindig azzal védekeznek, hogy ezek a problémák indulási „gyerekbetegségek” minden meg lesz oldva. A pályázati kiírásban egyértelműen benne volt, hogy augusztus 15.-re milyen feltételeknek kell teljesülnie. Sok minden nem teljesült belőle. Türelmi idő van. -mondják- Tehát nincs közünk ahhoz, hogy mi van az ő valóságos szerződésükben. Már van türelmi idő az ő szerződésükben, van átmeneti időszak az ő szerződésükben, abban mindenféle van, de ehhez nincs a konkurens pályázóknak köze. Jogász: Szerintem, ha tényleg eltértek az aláírt szerződésben az eredeti szerződéstervezettől és nem csak kommunikációs mellébeszélésről van szó, akkor ez a szerződés semmis, és a semmisségre bárki hivatkozhat határidő nélkül. hallotaxi.hu: Köszönjük szépen.
A Zóna Service Konzorcium által ajánlott szolgáltatási kötelezettségvállalások között találhatók a következők: · Hatékony és egyszerű taxi rendelési rendszer. Az érkező csarnokokban taxi pultok fognak nyílni, az előtereken pedig diszpécserek lesznek. Az utasok a taxi pultok valamelyikénél rendelhetik meg taxijukat (beleértve az esetleges különleges igényeket, pl. gépkocsi mérete, mozgássérült hozzáférés). Ekkor egy bizonylatot („voucher”-t) kapnak, ami minden, a viteldíjhoz, a gépjárműhöz, illetve a célállomáshoz kapcsolódó információt tartalmaz. A terminál előterén a diszpécser a kijelölt gépkocsihoz irányítja az utast. · Reklámanyagokat és jelzőtáblákat fog kihelyezni, amelyek a taxi pultokhoz irányítják az utasokat és tájékoztatást nyújtanak a viteldíjakról. · 12 hónapon belül a rendelési rendszer teljes egészében komputerizált lesz és GPS-en keresztül az összes járművel össze lesz kapcsolva. · Az összes jármű GPS-es nyomkövető rendszerrel lesz felszerelve. · A Zóna Service diszpécserei fogják felügyelni az előteret, ellenőreik pedig a taxi puffer parkolókat. · A szolgáltatás beindításakor legalább 150 db, 5 évnél fiatalabb gépkocsi. · 12 hónapon belül a kezdetkor használt autókat 200 újjal cserélik le, az új járműpark 130 db Ford Mondeo-ból, 42 db Ford Mondeo kombiból és 28 db Opel Zafira-ból fog állni. · 10 db londoni taxit fognak szolgálatba állítani. · Minden új gépkocsi fekete lesz. A taxi vállalat logo-ja a könnyű felismerés érdekében világosan fel lesz tüntetve az autókon. · Az összes új gépkocsi Euro IV szintnek megfelelő dízelmotorral lesz felszerelve. Ez nagyjából meg fogja felezni a ferihegyi alkalmi taxik károsanyag-kibocsátásait. · Az összes új gépkocsi multimédiás berendezésekkel lesz felszerelve. Az ülések fejtámlájába képernyőket fognak elhelyezni, amelyek turista és repülőtéri információkat, GPS útvonal nyomon követést és egyéb szórakozási lehetőségeket fognak nyújtani az utasoknak. · Az összes gépkocsi több nyelven feltüntetett viteldíj-táblázattal, illetve hasznos elérhetőségekkel lesz ellátva. · Az összes gépkocsiban ingyenes nyomtatott turista kiadványok lesznek elhelyezve. · Az összes gépkocsiban lehetőség lesz hitelkártyával fizetni. · Átfogó ügyfél-elégedettségi visszajelzési folyamatot fog bevezetni, beleértve internet alapú visszajelzési lehetőséget, nyomtatott vélemény kártyákat, interaktív visszajelzési rendszereket az összes gépkocsiban és ügyfél vélemény felméréseket. Az eredményeket a vállalat honlapján teszik közzé, illetve azokat a Budapest Airport fogja felügyelni. · Átfogó marketing kampányt fog indítani az új szolgáltatás és az alacsonyabb árak népszerűsítésére, beleértve hirdetéseket légitársasági és turizmus magazinokban. Továbbá – a pályázati dokumentációnak megfelelően – a gépkocsivezetőkkel kapcsolatos kritériumok egész sorát fogják megvalósítani, köztük a nem dohányzó működést, a sofőr megjelenésére és nyelvtudására vonatkozó elvárásokat. Minden gépkocsivezető biztonsági átvilágításon fog keresztül menni és kötelezően bevezető képzésen fog részt venni.
Mond te bírka, mit olvastál idáig??? [url=/forum/topic/forumid/31001&action=read]Taxis-e a DROID, vagy egy ocsmány eltaposandó féreg? [/url] Komolyan mondom, néha majd infarktust kapok a sok okostól, aki csak beszél, beszél, beszél! Olvass előbb kiscsávó, aztán mondj véleményt! Ha meg gondjaid vannak a szövegértelmezéssel, akkor haladj vissza az elemi negyedik osztályába!