Név
Becenév smokie09
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.02.10 13:57

Nnna erre nem reagál a nagyon okos tudományos Hardyja, csak a taxisok hiénázása, az megy:) Azért úúúgy megkérdezném, hogy mit ért a hiéna alatt, meg hogy sértegesse az a jó b... k... é... a...át. Aztán elmagyaráznám neki, hogy azért mert valaki nem igazol be céghez, havi 60-70-80 ezerért,még nem jelenti azt, hogy hiéna, sokkal inkább azt jelenti, hogy nem HÜLYE.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.02.10 13:43

Menedzsment A reptér üzemeltetője Budapest Airport Zrt. A Budapest Airport Zrt. tulajdonosai 2007. június 6. óta 37.25 % HOCHTIEF AirPort 25 % + 1 szavazat Magyar Állam 13.625 % Caisse de dépôt et placement du Québec 13.625 % GIC Special Investment 7.5 % Aero Investment S.á.r.l. 3 % KfW IPEX-Bank Tulajdonosi forma Részleges privatizáció 2005-ben, Magánbefektetői-állami partnerség Menedzsment Jost Lammers, vezérigazgató A repülőtér üzemeltető alkalmazottainak száma 2008-ban kb. 1,500 A repülőtéren dolgozók összlétszáma kb. 13,000 Kutya! Ezek a cégek a magyar államon kívül jelentős összeget fizettek az üzemeltetésért. Csak nem gondolja senki, hogy amiből csak lehet nem csinálnak pénzt? A shuttle 2 milliót fizet az asztalokért bent plusz a rent a car-ok plusz a vendéglátó egységek, miért pont a taxinak lenne ingyenes? Illetve lehetne, ha nem indult volna el egy társaság sem a tenderükön, de hát ugyebár a társaságoknak az a lényeg, hogy legyen hely meg cím, a taxisnak meg, hogy szóljon az URH!

Téma: A Barát-Taxi javaslata!

Hozzáadva: 2011.02.08 06:27

De jó neked, hogy csak ezt nem érted:) Kedvenc oldal: [font size=4]"Ön a 10 db-os utazási csomagunkat választotta. A csomag ára 10 X 2900 Ft. A csomag tartalmaz + 0 db ingyen utazást is!"[/font] Csakhogy nehogy megszédüljél:)

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2011.02.05 19:39

Nesztek Kamara. Szerinted ezt mit érdekli, hogy mi van a reptéren?? Amúgy írt egy amolyan se füle se farka levelet a BA.-nak, csak hogy lássuk, hogy miért fizetünk 5-6 ezren évi 25.000-et. Antal Attila okleveles építőmérnökként végzett a Budapesti Műszaki Egyetemen, a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem szakközgazdási kurzusát elvégezte, majd Európa szakértő diplomát szerzett a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karán. Dolgozott a Taurus Tervezési Főosztályán, a cég külföldi képviselőjeként 3 évet Irakban töltött, majd a Taurus leányvállalatánál, a Flexico cégnél műszaki igazgató volt 1985 és 1987 között. 1988-92 között a Taurus Vác Üzleti Egységének kereskedelmi osztályvezetője volt, 1990-ben a New York-i Columbia Egyetem menedzsertréningén vett részt. Ezután az Általános Épülettervező Vállalat (ÁÉV) privatizációs biztosa. 1993-ban lett ügyvezetője volt a Taurus W Szigetelési Rendszer Kft.-nek, majd 1994-ben vezérigazgatója az Elzett-Certa Zárgyártó és Présöntő vállalatnak. 1995-től 2000-ig a Főtaxi Zrt., elnöke, majd vezérigazgatója volt. 2001-től a Wallis Rt.-n belül komplex mobilitási szolgáltatásokat végző vállalkozást szervez. Az autókölcsönzéssel, flottamenedzseléssel és taxizással foglalkozó vállalkozások közül az EstTaxi Kft.-t vezeti. Az Est Taxi, amelynek alapötlete Antaltól származik, az egységes, GPS-szel felszerelt járműparkkal működő 2001 és 2003 közt működött, a cég csődjét Antal Attila azzal magyarázta, hogy „a tulajdonosok úgy döntöttek, máshol fektetik be a tőkéjüket.” 2004-től a Nógrád Volán Zrt. elnöke, majd vezérigazgatója. 2007–2008 között a BKV vezérigazgatója – utódja Balogh Zsolt (BKV). 2008 és 2010 között a Vértes Volán Zrt. vezérigazgatója. 2010 januárjában a BKV-nál elkövetett hűtlen kezelés gyanújával a rendőrség őrizetbe vette.[1] Áprilisban kiegészítették a gyanúsítást és így már bűnszervezetben elkövetett hűtlen kezelés miatt nyomoznak ellene.[2] Jelenleg házi őrizetben van. Egyéb tevékenysége [szerkesztés] 1997 óta töltötte be a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) közlekedési és szállítási osztályának elnöki posztját, valamint volt kamara alelnöke is, aktív szerepet játszott például a taxirendelet megalkotásában és a Budapesti Közlekedési Szövetség (BKSZ) létrejöttében. Ezen kívül a BKV Előre Sport Club társadalmi elnöke valamint a STRATOSZ elnökségi tagja.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.02.04 11:47

Hardy Mihály két és fél évtizeden át dolgozott televíziós újságíróként. 2003 és 2005 között a Magyar ATV hírigazgatója is volt, előtte 1997 és 2000 között a TV 3-ban töltött be különböző vezetői posztokat, egyebek között hírigazgató és a HÍR 3 műsorvezetője is volt. Újságíró pályáját az MTV-ben kezdte 1980-ban a híradó külpolitikai hírszerkesztőjeként. Ezt követően 1985 és 1991 között a Magyar Televízió moszkvai tudósítójaként dolgozott, később többek között az Esti Egyenleg, a Híradó, a Hét és az Európa Magazin szerkesztő-műsorvezetője volt. 2006-ban kommunikációs igazgatója lett Tesco Global Zrt.-nek Danks Emesét váltva ezen a poszton. 2008. február 1-jétől pedig a Budapest Airport vállalati és közkapcsolati igazgatója. Alelnöke a Magyar Újságírók Országos Szövetségének. Tagja a Magyar Szóvivők Egyesületének. Táncsics Mihály (1991) és Magyar Pulitzer Emlékdíjas (2000). Ilyen múlttal, és ilyen díjakkal, nem hiszem, hogy ilyen nyilatkozatokat kellene adnia, hogy kopasz meg kigyúrt, stb... Olyan irigykedős szaga kezd lenni. Kapuzárási pánik, vagy minek is nevezik? El kellene menni kicsit edzeni Hardy úr, és akkor magának is lehetne a mostaninál sokkal jobb testfelépítése:)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.02.03 17:27

Igaz:( Hasonlóan a hungaroringhez rendőrségi asszisztálással minden évben létrehozott VIP leállósávhoz. Mintha nem mindenki ugyanannyi autópályadíjat fizetne.

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2011.02.03 14:32

Ja, topiktévesztésem van:) itt a cikk, hogy lássuk nemcsak a rádiónál van kabaré: http://inforadio.hu/hir/belfold/hir-410815

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2011.02.03 14:29

"A helyzet mostanra tarthatatlanná vált, ezért a Budapest Airport levélben fordult Pintér Sándor belügyminiszterhez és a rendőrséghez, saját hatáskörében ugyanis nem távolíthatja el a repülőtér területéről "kigyúrt, kopaszra nyírt, félelmet keltő külsejű, az utasokat zaklató embereket" - közölte a vállalati kapcsolati igazgató." Azért úúúgy megkérdezném őket, hogy amíg a zónások fizették a sápot a fuvarok után addig jól néztek ki a sofőrjeik? Mert ezek a srácok ugyanazok ám, akik 4 évig fizettek Mr. Hardy!

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.02.03 14:24

A rendőrség már így is túlment a saját hatáskörén, amikor nem engedett be hetekig más taxitársaságbeli autót az érkezési szintre.