Név
Becenév nuova
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.

Hozzáadva: 2010.10.25 15:02

Nálunk volt platós is, Istenem, de sokat utaztam vele, még a legnagyobb télben is. :-)

Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.

Hozzáadva: 2010.10.25 14:23

Szerintem akkor még Csepelek is voltak a futottak még kategóriában. Hol voltál katona?

Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.

Hozzáadva: 2010.10.25 08:22

Hajaj, ő volt a góré? Sic transit gloria mundi!? :-)

Téma: Filmes fórum volt már?

Hozzáadva: 2010.10.25 07:33

Most találtam a Facebook-on Titokfilm

Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.

Hozzáadva: 2010.10.25 07:02

Éppen húsz éve építettük, cirkó C-24-es kazán és hagyományos radiátorok vannak, eredetileg szenes kazánna működött, már akkor is gazdaságtalanul. Mára a helyzet még rosszabb lett. A lehetőségeket én is ismerem, a tanácsaid valóban helyesek. Ezek egyikét kellene meglépni ahhoz, hogy a gázszámla barátságosabb legyen. Ám én elkövettem egy óriási könnyelmű lépést. Ötven éves koromra megelégelve a tömegközlekedést és a napi 2szer 3 autóbuszos átszállást, hogy eljussak a munkahelyemre, vettem egy autót svájci frankos hitelre. Soha nem volt pénzünk ilyen luxusra, most pedig elvisz mindent. Így, bár ismerem a leheetőségeket,de nincs miből korszerűsíteni. Ez egy ördögi kör. Nincs kiút. Csak a lottó ötös. :-))))

Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.

Hozzáadva: 2010.10.25 06:55

Tudod Szálka, ez itt a lényeg. Mármint a hatalom célja. És nem tíz, húsz, száz vagy ezeréves módszer. Mióta az ember létezik és a csoportjából kivált egy, aki a többit vezetni akarta és tudta, nos, azóta ez az elméleti módszer a gyakorlatban mindig tökéletesen működik. OSZD MEG ÉS URALKODJ! És még valami, nincs demokrácia. A démosz, vagyis a nép, ha uralomra kerülne, abból baj lenne -- a megosztottsága miatt. Csak játékosok vagyunk, hidd el, kötélbábok, akiket machinálni tudnak. Kit jobban, kit kevésbé. Szerintem mindenki megérdemli a bérét. És a megoldás nem az lenne, hogy a másét megkívánjuk, hanem hogy abból amit megkeres az ember, az igényének megfelelően meg tudjon ÉLNI!

Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.

Hozzáadva: 2010.10.25 06:48

Neked tejesen igazad van. Ezt az egyik gondolatodat elfelejtettem említeni. Mégpedig azt, hogy akkor a taxisok egy kivételesen gazdag kasztnak számítottak. Akiket lehetett irigyelni. És hát tudjuk, az irigység ... rossz tanácsadó. A politikai részhez én nem értek, nekem akkor is és most is a családom volt a legfontosabb. Azt viszont nem hiszem, hogy sokan utálják a taxisokat. Szerintem még mindig gazdagabbaknak gondolja őket a társadalom, mint amennyire tehetősek és a nagy "szabadságuk", vagyis a kötetlen munkaidejük sokakban kelt vágyakat erre az életre. Azt kevesen tudják, hogy ez a nagy szabadság azzal jár, ha meg akarnak élni, reggeltől estig és hétfőtől hétfőig kint kell lenniük az utcán. Ja, és nincs évi rendes szabadságuk. Ja, és nincs hétvégi szabadnapjuk. Ja, és nincs ünnepük.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.10.25 01:30

milyen agyas?

Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.

Hozzáadva: 2010.10.25 01:22

Szia Vico! Nem titok, hogy mennyit keresek, ugyanis a közalkalmazotti szférában ún. bértábla van, s a munkában eltöltött évek és a végzettség alapján vagyunk besorolva. Nekem főiskolai végzettségem, 30 év munkaviszonyom és egy tanácsosi címem van,ami bár jól hangzik, de csak bttó 10 eFt-ot jelent. Így havonta átutalnak a számlámra 114 eFt-ot és kapunk még 4 eFt melegétkezési utalványt. A férjem nyugdíja 4 eFt-tal több. A gázfogyasztás dec.-januárban 800-1000 m3/hó szokott lenni, mert az "átkosban" építettünk magunknak egy 100 m2-es házat, amiben mostanra ketten maradtunk, viszont eladhatatlan lett. Így, ha tetszik, ha nem fűteni kell. Szívesebben laknék egy kisebben,de vidéken (mégha nagyváros is) eladhatatlanok a házak. Szerinted miért,kivel és hol tiltakozzunk?

Téma: TAXIS BLOKÁD 1990. Október 25.

Hozzáadva: 2010.10.24 22:19

Nem értettem semmit félre. Tudod, mindig van aki a "forradalmárok" vagy "lázadók" (netalántán a "bajkeverők", a "bahésok") mellé áll, pillanatnyi fellángolásból, vagy csak a balhé kedvéért (az utóbbiak táborára gondoltam). De a csendes többség nehezen viselte el a blokáddal kapcsolatos nehézségeket. Én elviseltem, nagy kalandnak éltem meg, de rettegésben tartott. És amikor este az egész napos törődés, vonatozás után haza akartunk menni és az "egérúton" is elállták az utunkat, nagyon haragudtam és átkoztam őket. Ott a pillanat hevében egyáltalán nem voltam velük szolidáris. Mint ahogy nem tudok az lenni a mozdonyvezetőkkel sem. Sem a többi olyannal, aki meg tudja bénítani az ország és benne az emberek mindennapi, békés tevékenységét. Mert az élet a mi oldalunkon sem fenéking tejfölös köcsög, mégis, ki a fenét érdekelne, ha sztrájkolni akarnánk. (Tul. képpen közalkalmazottként olyan sokat keresek, hogy december-január hónapban nem lesz elég a fizetésem a gázszámlám kifizetésére. Most akkor mit csináljak? Na ez nem lényeges, csak mellékesen említem.) Az emberek befolyásolása negatív és pozitív irányba egyaránt, igazad van, valóban a pártpolitikusok és nagy részben a SAJTÓ-TV-RÁDIÓ bűne. Csak gondolj vissza a múltkori taxi4-es megmozdulásotok sajtóvisszhangjára.