Felhasználó hozzászólásai
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.10.25 22:51
Sokat vizsgáltam a képet.
Azután rájöttem, hogy egy „2”-st mégiscsak letakartál.(:-)))
Sikerült kitisztázni a képet. Na most mond az igazat hány éves a verda? (:-)))))
Téma: Elég volt! Avagy, már megint hülyének néznek bennünket!
Hozzáadva: 2009.10.24 10:26
Még nem „vettem meg” a taxisok világának legújabb számát. Minden hó 26-án kell „megvennem”.
De ezt olvasva nekem nem megakadt, hanem felakadt a szemem a műszerfalon, amikor ezt olvastam, mert kiestek a helyükről.
"A piacra lépés és megmaradás feltételei:
1....
2. Vállalkozói vizsga 5 évenkénti megújítási kötelezettséggel.
3.Gépkocsivezetői vizsga új tartalommal.3 évenkénti megújítással.
4...
5.Az új régiós taxiengedély megújítása 5 évente."
Mi ez?
Most már csak azt szeretném tudni, hogy hány százalék a jutaléka, ha ezt sikerül bevezetni?
A 2. pont a vállalkozói vizsga díja:
„Személytaxis és személygépkocsis személyszállító vállalkozó
Milyen tevékenység végzéséhez szükséges: személygépkocsis személyszállításhoz és személytaxizáshoz, a vállalkozás szakmai vezetője részére
Tanfolyami kötelezettség: nincs
Vizsgára bocsátási feltétel: nincs
A vizsga tárgyai, módszere:
Általános vállalkozói ismeretek : tesztvizsga + szóbeli
Számviteli és adózási ismeretek : tesztvizsga + szóbeli
Munkáltatói ismeretek : tesztvizsga + szóbeli
Személytaxis szakmai ismeretek : írásbeli (nem teszt, egyéb írásbeli vizsga) + szóbeli
Taxis etika : szóbeli
A vizsga díja: 3 x 1.600 + 1 x 2.570 + 5 x 2.570 = 20.220 Ft ”
Ez az öt évente 20.220 Ft, azaz évente 4045 Ft-ot jelent (pontosan 4044 forint, de kerekíteni kell).
A 3. pont a gépkocsivezetői vizsga díja „új tartalommal” (Na ez mi? Tolatva kell vizsgázni?) 3 évenként:
„Vizsgadíjak ("B")
Közlekedési alapismeretek számítógépes vizsga: 3.760 Ft
Járműkezelési vizsga: 3.080 Ft
Forgalmi vizsga: 3.660 Ft
Összesen: 10.500 Ft”
Ez meg három évente 10.500 Ft, azaz évente 3500Ft-ot jelent.
Tehát évente 4045+3500=7545 Ft, azaz havi 628,75 Ft, de megint kerekítve 630 Ft/hó.
Már csak az a kérdés, hogy hány taxis van jelenleg?
Még szerencse, hogy az érdekeink képviseletéért nem kíván tagdíjat szedni:-(((
Téma: London Taxi
Hozzáadva: 2009.10.16 09:45
Akkor biztos nem taxiznál!:))
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.10.13 09:49
„Egy ilyen időszakot túl kell élni és az hozza a jó döntést aki minél kevesebb veszteséggel éli túl.”
Ha jól értem azért kisebb a fuvardíj, mert abból relatív kisebb a veszteség?(:-))
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.10.08 21:44
De én visszafelé megyek a címre:)))
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.10.08 09:41
KÉRDÉS:
Ha egy körforgalomban haladok, s közben véletlenül felveszek egy címet, majd körbemegyek, tehát megfordulok, mert a hátam mögé mondták a címet, akkor most letiltanak vagy nem?
MERT:
„[i] Megfordulás, hátramenet
33. § (2) Autópályán, autóúton, vasúti átjáróban, egyirányú forgalmú úton és körforgalmú úton megfordulni tilos. Egyirányú forgalmú úton, körforgalmú úton, vasúti átjáróban, autópályán és autóúton - egyirányú forgalmú úton az úttest széléhez, illetőleg a várakozóhelyre történő beálláshoz szükséges hátramenetet kivéve - hátramenetet végezni tilos. [/i]”
Vagy attól függ, kit verek le? :)))
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.10.08 09:39
„Tudod van egy olyan mondás, hogy széllel szemben... ”
Mikor az öreg székely kimegy hátra az udvarba kisdolgát végezni, s mikor jön vissza a házba tiszta víz a gatyája.
Asszonya kérdé:
— Esik?
— Nem, fúj!
Téma: Vicceskedjünk!
Hozzáadva: 2009.10.04 07:23
Ha reggel felébredsz és így nézel ki, azonnal menj orvoshoz !
Téma: Közlekedhetünk a Margit hídon, a felújítás ideje alatt???
Hozzáadva: 2009.10.02 11:00
Na most dobok egy hátast!
„[b]Kíváncsiak voltunk arra is, hogy a híd szerkezetére felragasztott nyúlásmérő bélyegek eddig milyen adatokat szolgáltattak a szakembereknek.
– Ezeket azért helyezték fel, hogy később mérni tudjuk a megnövekedett terhelést. A híd félbevágása miatt ugyanis a jelenlegi hat pillérből három kiesik – magyarázta Temesi Attila.[/b]”
Most milyen irányban akarják kettévágni a hidat?
„A híd félbevágása miatt ugyanis a jelenlegi hat pillérből három kiesik” HMM???
Ezt jól meg kéne ám gondolni!
Remélem tudják, hogy mit akarnak csinálni.
Mert ha keresztbe vágják (észak –déli irányba), akkor eggyel kevesebb híd lesz Budapesten.
Ha viszont hosszában vágják ketté (kelet-nyugat irányba), akkor eggyel több híd lesz.
Igaz, akkor már két sz@r Margit híd lesz, de akkor is híd marad. (:-)))
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2009.10.02 10:19
Hány wattos? 10 wattos.
No most az engedélyezett 10 watt plusz a 10 wattos batyu az annyi, mint 20 watt, ha jól számolom. (:-)
Az enyém nem eladó, mert ez egy prototípus, s még fejlesztés alatt van.
Én is áldoztam reá, mint némely kollégám, aki ezt hangoztatja.
De a tapasztalataimat, és minden fontos tudnivalót szívesen megosztok bárkivel, persze nem ingyenes az oktatás.
Az érdeklődés függvényében fogom alakítani az árakat.
Most pillanatnyilag úgy gondoltam, hogy 6990,-Ft/óra bevezető áron tartok előadásokat.
A díjakat előre kérem átutalni a POS terminálomat háttérben támogató OTP-s bankszámlámra.
Az első 100 jelentkező között kisorsolásra kerül a batyukészítő kisiparos telefonszáma, továbbá 10 darab páros öntapadós matrica a következő felirattal:
MÉG NINCS BATYUM, DE MÁR NAGYON VÁGYOM RÁ.
Az egyik matricát jól látható helyen kell elhelyezni a műszerfalon, főleg a gk. vezető látóterében, hogy minél több pozitív kisugárzása legyen.
A másikat pedig a hátsó szélvédő bal felső sarkában, hogy a droszton mögötte álló kolléga kellő tisztelettel tudjon viselkedni a szerencsés kollégával szemben, a feldobásra kerülő címmel kapcsolatban kialakult torna közben.
És most, mivel ügyesen áttértünk a drosztok kérdésére, azt kell mondanom, hogy a drosztokat nem pont a batyuk miatt találták ki.
Nem is mai találmány. Ez még az őskorból származik, amikor némileg szempont volt a gazdaságosságos taxizás. Most én nem a régi rendszert sírom vissza, még mielőtt politikai síkra terelődne a beszélgetés, hanem csak a gazdaságosságot. Ez pedig nem ugyanaz.
Szóval a mostani drosztok csak azért vannak, mert van egy két olyan cím, amit a sok batyus (köztük én is) nem szívesen visznek el.
Nos, főleg ezek a címek vannak a droszthoz rendelve.
Tehát, ha én beállok a batyummal egy drosztra, s egy ilyen címet kapok, akkor úgy kell nekem. Ez a büntetés, hogy batyus létemre éheskedem, és beállok a drosztra.
Felfoghatjuk úgy is, hogy ha harcolunk a drosztok ellen, akkor harcolunk a gazdaságosság ellen, de továbbá harcolunk még a cégeknél oly annyira vágyott létszámstop ellen is, mert egyik elsődleges indok az a létszám növelésére, hogy vannak olyan címek, amelyeket most is vissza kell utasítani. Tehát nem vagyunk elegen. (:-((
Az összes ilyen „nem szeretem” címet pedig nem lehet abba a kevés drosztba besűríteni. Ez pedig józan ésszel azért belátható.
A drosztokat sem lehet tovább szaporítani, mert akkor az áldozatot hozó batyus kollégák életterét csökkentjük. Ezt pedig mindenkinek meg kell értenie. (:-)))