Név
Becenév kalánka
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2009.09.02 18:38

"A Budapesti Rendőr-főkapitányság a demonstráció tudomásul vételekor elsődlegesen az állampolgárok gyülekezési- és szabad vélemény nyilvánításához fűződő alkotmányos alapjogait vette figyelembe. Magyarországon minden állampolgárnak joga van megjeleníteni és kifejezésre juttatni véleményét, még ha az el is tér mások álláspontjától, nézeteitől." Kivéve, ha a jelenlegi kormánypártot és annak "építő jellegű" munkáját véleményzed! Kíváncsi lennék, hogy egy jobbikos felvonulást mikor fognak a melegektől megvédeni a rendőrök! Hajrá policetaxi!

Téma: SZTRÁJK!

Hozzáadva: 2009.08.25 14:52

"A SZTRÁJK A DROSZTOS CÍMKIADÁSRA NEM VONATKOZIK." Majd minden cégnél egész Budapest be lesz drosztozva és minden megy ugyanúgy, mint régen!

Téma: A MINI MOBIL TITKAI

Hozzáadva: 2009.08.15 17:14

A telefonos a megrendelővel legyen kedves, de határozott, a diszpécser pedig a taxissal tegyen ugyanígy. Normális, emberi hangnemben! A központban vegyék figyelembe, hogy nekünk kint az utcán be kell tartanunk bizonyos szabályokat, vegyék figyelembe, hogy a közlekedés veszélyes üzem, sok felé kell figyelni. Néha zavaró lehet egy felfokozott kedvű társaság mellett még az URH-t is hallgatni, és mivel az utast nem mindig lehet lehallkítani, ezért ezt az URH-val tesszük meg. Nem sokkolni kell a taxist és így még több munkára bírni, hanem támogatni kell, és megkönnyíteni a munkáját. Így a taxis is segítőkészebb lesz! Adott estben a taxist fel lehet hívni telefonon. Ha valóban nem csökkent értelmű hülyék ülnek a központban, (egyébként ezt senki nem feltételezi soha!) akkor tegyenek is úgy, mint normális értelmes emberek! Próbáljanak leszállni közénk a földre a magas lóról! Nem könnyű az Ő munkájuk sem, de talán a taxisoké kint az utcán egy kicsit összetettebb és nehezebb. Kicsit több empátiát kérünk! Tamás! Te pedig iratkozzál be egy vezetőképző kurzusra, ha jó vezető akarsz lenni, mert ez így nem fog menni Neked! Csak ellenségeket szerzel a partnerek helyet! Nagyon nagy türelem kell jelenleg, hogy elviselhető legyen ez a légkör!

Téma: A MINI MOBIL TITKAI

Hozzáadva: 2009.08.15 16:26

Megfelelő szintű és minőségű szolgáltatást, és olyan diszpécsert akiből árad a nyugalom és a magabiztosság, aki tudja kezelni az ilyen kiélezett helyzeteket is, és nem diktatórikus eszközök bevezetésétől várja a megoldást. Olyat, aki tetőtől talpig ember! Sőt! ÚRIEMBER!

Téma: A MINI MOBIL TITKAI

Hozzáadva: 2009.08.15 14:48

T. Blaskó Tamás! Megköszönnénk, ha végre befejeznéd azoknak az embereknek az örökös fikázását a csatornán, akiknek a befizetett pénzéből - legyen az leadó vagy tagdíj - a fizetésedet kapod. Gusztustalan és visszataszító volt az a hisztéria, amit az éjszaka a munkacsatornán műveltél. Senkit, még az alkalmazottat sem a seggedből rángattad ki. Ezek után persze nem lehet csodálkozni, hogy a központban a diszpécserek a gomb felengedése után f@szszopó köcsögözik a taxist. Néha behallatszik és ha személyesen bemegy az ember akkor is hallhatja az ilyen megnyílvánulásokat. Vedd végre tudomásul, hogy a pénzünkért Te nem határozhatod meg, hogy mi mit veszünk fel és mikor, valamint, hogy nem mindig az utasnak, a diszpécsernek és a telefonosnak van igaza. Az utcán kint dolgozó taxisok nem szerencsétlen hülyék, Te pedig nem vagy az atyaúristen. Légyszives próbálj meg mindenkivel tisztességes, emberi hangon kommunikálni! Köszönjük!

Téma: A MINI MOBIL TITKAI

Hozzáadva: 2009.05.24 10:53

Mondjuk úgy, hogy az itt leírtak egészen közel állnak a valósághoz. Azt még hozzá kell tenni, hogy a hétvégi utasok döntő többsége teljes mértékben szállíthatatlan, vagy az állapota miatt, vagy a minősíthetetlen viselkedése miatt. Úgy kerülnek ide, hogy más cégek nem szállítják el őket. Bepiázott, benarkózott, ruppótlan 16-20 éves, "ki, ha én nem" viselkedészavaros tinédzser. A jelenlegi tendencia, miszerint a hétvégi leadott rendelésszám alapján akarják a létszámot meghatározni, egyenesen a bukáshoz vezet majd, hiszen hétközben már most is egyperces összenyomások vannak. Ráadásul a hétvégén leadott rendeléseknek csak kb a 75%-a teljesíthető a fent megnevezett okok miatt. És akkor szerintem szerényen és visszafogottan állapítom meg ezt a számot! Nem mondom, hogy nem lehet pörögni, de az olcsóságnak a minőségben megjelenik a hátulütője. A Bufi egyébként jó diszpécser és jót akar ő csinálni, de az örökös hisztizésével nem felspanolja az embereket, hanem idegessé és görcsössé teszi őket, mintha nem jól végeznék a munkájukat. Folyamatosan fenyegetve érzi magát mindenki, alkalmazott és vállalkozó egyaránt. Vigyük már végre a címeket, ne legyünk szerencsétlenek, mozduljunk már végre meg! Hogyan is, mikor az utasokra várunk üres órával 15-20 percet! A fuvarok átlagos hosszából kiindulva ezalatt a várakozási idő alatt pont mégegy fuvart fel lehetne venni, ha a telefonos nem 15-20 percet igérne kérdezés nélkül is a megrendelőnek. Nem lehetne azt mondani, hogy néhány percen belül ott a taxi és a kiszolgálás gördülékenysége érdekében legyen szives fáradjon ki. Az autóink ingyen nem tudnak önre várni egyetlen percet sem! A három éjszakás diszpécser közül az Andi a legjobb, aztán a Bufi, és hát az Évike...... Inkább hagyjuk. Szóval nem fenékig tejfel itt sem minden, de talán egy kicsit jobb, mint máshol, és ez a kicsi most sokat jelenthet az itt dolgozóknak.

Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???

Hozzáadva: 2009.05.19 18:41

Hát ezt én is pontosan így éreztem amikor én próbáltam meg tenni valamit és a világ hülyéjének lettem kikiáltva!

Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???

Hozzáadva: 2009.05.19 18:15

Te is tudod, hogy lesz aki felveszi a címet! Ha meg akarod fogni a fuvarszervezőt, akkor az ő bevételét kell megsconkítani. Tehát vagy nem kell fizetni egyáltalán, vagy csak egy kicsit. Ezen a ne vegyünk fel címet 10percig dolgon csak jót fognak röhögni. Majd kap autót kis késéssel a megrendelő. Ha fel nem veszi valaki egyből! A másik amivel meg lehet fogni őket az az, hogy mindenki az utcai tarifát alkalmazza egyöntetűen, cégtől és címtől függetlenül, mondjuk egy teljes hónapon keresztül. Mert akkor a fuvarszervező vakarhatja a fejét, hiszen ő árgaranciát vállal a szerződések megkötésekor. Nem a szervezetséget kell bizonygatni a fuvarszervező felé, hanem az ütőképességet és azt, hogy az ő bevétele tőlünk függ!

Téma: Miért nincs nekünk egy komoly szakszervezetünk???

Hozzáadva: 2009.05.19 17:03

Ezzel az egésszel az a baj, hogy a fuvarszervezőnek semmilyen kárt nem okozol, max magadnak. A fuvarszervező bevétele ettől nem lesz kevesebb, csak a taxisé. A fuvarszervező ezen csak egy jót fog röhögni, és másnap ugyanúgy elveszi tőled a tagdíjat. Ha meg nem fizetsz tagdíjat, akkor majd hoz magának máshonnan fizető tagokat. Erre van is példa már! Azért sok sikert az ötleted megvalósításához!
Mégha csak a címek fogynának! Azért az is jelenthet valamit h őskövület rádiótaxisok is kilépnek mostanában! Kirobbanthatatlanok voltak idáig. Na de majd a bevándorlók megtöltik a kasszát. Őket legalább lehet rángatni, mint egy marionet bábut, és a kalaptartón sem fognak plüss állatokat tartani! Befogják a szájukat és örülnek h kiszabadultak a nyírségből. És legalább a haccáznak meg a zorrónak is sikerélménye lesz. Tudnak terrorizálni!