Felhasználó hozzászólásai
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2006.12.18 12:16
Info3
Tomajer hívott, hogy hülye vagyok és épp Debrecenből megy a Palihoz be az írásos bizonyítékokért.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2006.12.18 12:13
Csogü??:-))
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2006.12.18 12:11
Új info...lassan csak összeáll a kép!:-)
Ma bent volt a Pisti és már befizette a pénzt.
De csak azért, mert különben nem engedték volna tovább dolgozni függetlenül attól, hogy 2 hét előre ki van fizetve.
Ez a mostani állapot. A másik oldal véleményét nem simerem.
J ameg még annyi, hogy a Pistinek is minden papír meglett mutatva, hogy milyen rendben van minden:-)))
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2006.12.18 12:03
Állítólag nem. Ma este 8-ig kapott határidőt, ha nem fizet, akkor "egy percig sem dolgozhat tovább":-(
Én ezt az infot kaptam, nem a Pistitől. Ezért kérdezem a Palit, hogy ebből mi az igaz?
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2006.12.18 11:44
[b]Pali!!![b]
Felháborodva értesültem arról, hogy a 14-es Pistinek nem engeded, hogy ledolgozza a bent lévő 2 hetét, miután közölte hogy Január 1-től nem szeretne tovább a Rádió taxinál dolgozni. A pénzét nem vagy hajlandó visszaadni.
Mi ebből az igaz?????
Mindennek van határa, nem egy egyedülálló emberről beszélünk, hanem egy családos emberről, akinek ha jól tudom [b]2 vagy 3 gyereke van[b]
és most jön a karácsony, azért legyünk már észnél!!!!
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2006.12.18 11:12
De rossz lenne:-))
Egyik vesém, fél májam azonnal rendekezésükre bocsájtom, csak szóljanak:-))
Téma: Ilyenek vagyunk!?
Hozzáadva: 2006.12.18 10:53
Manapság nem szokásom, de kicsit vitatkoznék. Nem rosszindulatból, hanem mert én másként látok egy-két dolgot.
Véleményem szerint az alapállásod hibás! Amely szerint a taxitársaságok ellenérdekeltek a taxisokkal szemben.
Mi a cég érdeke?
1, Minél több megrendelő (minőségtől függetlenül)
2, Minél gyorsabb kiállás
3, Minél több taxis
Mi a taxis érdeke?
1, Minőségi fuvarok
2, Normális munkavégzési feltételek
3, Minél kevesebb versenytárs
Ne haragudj, de ebben én nem látom az azonos érdekeket.
A másik, hogy a taxis milyen szempontok alapján keres magának céget?! Itt is van egy-két dolog, amiben nem teljesen azonos a véleményünk.
Mi vonzhat egy taxist, hogy egy bizonyos céget válasszon.
1, Kaució részletfizetése, lehetőleg havi 5 ezres lebontásban. (nagyon fontos, mivel a taxisok nagy részének nincs tartaléka)
2, Mennyi ellenféllel (kollégával) kell számolnia és ehhez mennyi cím párosul.
3, Elfogadható etikai elvárások, korrekt hozzáállás
4, Csekkek kifizetése.
Ami még nagyon fontos, hogy milyen benyomásokat szerez a beléptetésnél, majd utána kint az utcán, a kollégák között.
Ha a beléptetés macerás, ha ez rossz érzést kelt a taxisban, akkor ezt adja tovább kifelé, ezzel elijesztve a további belépőket.
Hogy ez mellé kap életbiztosítást, hogy a cég előtt van-e parkolóhely, az egy totál mellékes dolog. A tarifák sem nyomnak sokat a latban, hiszen szinte azonos feltételek vannak minden cégnél, az a kilométerenkénti 10 forint eltérés annyira közömbös, mint a tagdíjnál, hogy egyik cég 2-4 ezerrel olcsóbb vagy drágább. Nem oszt, nem szoroz.
Az Megrendelő és a Taxis szabadon dönthet, hogy például Budapesten a 13(!) Taxitársaság közül hol költi el a pénzét!
A megrendelő sem és a taxis sem dönthet szabadon. Nézzük a megrendelőt.
1, A lakhelye közelébe legyenek attól a cégtől kályhataxisok, akik a nap minden pillanatában rendelkezésre tudnak állni.
2, Kötve van a cége szerződéséhez, mert ahhoz az adott céghez van csekkje, kedvezménye.
Na meg még sorolhatnék egy csomó szempontot, amik az utas választását befolyásolják.
De nézzük inkább a taxisokat, az izgalmasabb kérdés:-)
Nem mondod komolyan, hogy a taxis szabadon dönthet!
1, A kocsija milyen idős
2, A kocsija milyen állapotban van
3, A kocsija milyen kategóriát kaphat
4, Milyenek a belépési feltételek
a, mennyi a belépéskor fizetendő összeg
b, milyen szintű a számonkérés a helyismereti vizsgán
c,
d,
e,
f,
Ezek azok az oldalak, amiknek neki meg kell felelnie, hogy a cég szabályozottságának megfeleljenek. A szabadon választhat, inkább a lehetőségeihez képesti bejutás. Pedig az utcán nem nagyon érdekli az utast, hogy dohányzó, nyakkendős, esetleg A vagy B kategória. Ezeket a szabályokat, kedvezményeket, megkötöttségeket a cégek támasztják velünk szemben.
Vagy inkább egymással szemben, rákényszerítve a taxisokat, hogy ők ezek szerint szolgáltassanak.
A Taxitársaság viszont lavírozni kénytelen a Megrendelő és a Taxis között, mindkettő kegyeit egyszerre keresve.
Ebben egyetértünk. De ez is csak az miatt van (a mi szerencsénkre), mert sok a cég. Amennyiben ez nem így lenne, akkor már ez az akadály is elhárulna a cégek elől.
Írod a benzinemelés miatti árkorrekciót, mint tarifaemelést, és hogy most az utasok reklamálják, hogy miért nem csökkentünk. Ez ebből az irányból megközelítve jogos is. DE!!! De minden más is emelkedett. Emelkedtek a lízing díjak, amit sok kolléga az miatt fizet, hogy kényelmesebben utazhasson a nagyon kedves, hogy a cégnél megfeleljen az A kategóriának, de sorolhatnám. Vagyis igaz, hogy a kiadásunk egyik szegmense csökkent, de a másik 20 növekedett, pontosabban szólva, nemhogy csökkentésről kellene beszélnünk, hanem pont fordítva: Ideje egy emelésen gondolkodni!!!
Azzal meg ne jöjjünk, hogy a megroppant lakosság, mert épp most vezető hír, hogy a tavalyi évhez képest, ahol a lakosság 65-75 milliárd forintot költött ajándékozásra, most 100 milliárdot is elérheti!!!!
A többi észrevételeddel nagy részben egyetértek.
Én azt mondom, az első lépés az lenne, ha végre megértenénk, hogy ellentétesek az érdekeink, de muszáj megtanulnunk együtt dolgozni és figyelembevenni egymás érdekeit, mert ez az elmúlt 20 évben nagyon egyoldalúvá vált. Igaz, most látni némi esélyt, mert a szakmánk olyan szinten nem vonzó, hogy kevés a beáramlás és a magas halálozás, emberanyag csökkenés miatt, és a cégek számának növekedése okaként, kénytelenek a cégek a taxisok részére is egyfajta szolgáltatás nyújtani. Ilyen a már általad is említett életbiztosítás és még pár kényelmi szempont, ami csak akkor vonzó, ha a Diszi szája be nem áll:-)
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2006.12.18 10:03
???
Tomajert sem bírom, de látod, van az az összeg...:-)))
Téma: Ilyenek vagyunk!?
Hozzáadva: 2006.12.18 09:53
Örülök, hogy egyetértünk, nem taxisból van sok, hanem cégből.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.12.18 09:51
Hello urak!
Rég nem volt "szerencsém" reptéri fuvart vinni, így tegnap egészen meglepődtem azon, ami kint van. A puffer parkolóból kifolytak a Zónások. Szerintem ez így már nem akkora okosság, hogy naponta jó ha 4x mész a városba és onnan esetleg egyszer utassal ki a reptérre.
Persze ha figyelembe veszem az árakat, és azt a lehetőséget, hogy mindenki azon az áron is megy.