Név Tutor Gyula
Becenév gyula607
Honlap tutorgy.uw.hu
Taxitársaság: Budapest Taxi

Felhasználó hozzászólásai

Téma: AKIKTŐL BÚCSÚZUNK

Hozzáadva: 2010.04.07 17:47

1978-80 között Cegléden együtt voltunk katonák,mondhatom elég jóba voltunk. Most belegondolva,eltelt 30év és csak integettünk egymásnak és néha a szokásos hogyvagyjólvagy. Érdekes ezt a fiatalkori képét is nézni,mert mikor láttam vigyorogva állapítottam meg hogy nem csak én öregszem.Pali is már jó ősz lett,már a vezetéshez is szemüveget hord. A családját is csak az iwiwröl képről ismerem,jól néznek ki együtt és valahogy a büszkeséget láttam a Palin: EZ AZ ÉN CSALÁDOM Biztos nagyon szerette Őket. Ez a múlt idő nem akar menni sehogyan sem. Pali Nyugodj Békében!
Ezzel nem hogy egyetértek de a "vesszőparipámat" az ETIKÁSSÁGOT is kihoztad belőlem. Az Etikás szóban benne van,ha jól értem,az Etika az Erkölcs a Tisztesség fogalma. Az Etikást azért hívják így mert Erkölcsileg elől áll és Tisztességből Becsületből példát mutat a többi egyszerű taxisnak. Az Etikásra nem hogy nem vonatkoznak a szabályok,hanem fokozottan érvényesek. Az Etikás ha bármilyen szabálytalanságot követ el dupla büntetés jár érte, a harmadik alkalom után alkalmatlanná válik a TISZTSÉGRE. Itt jön az Én dilemmám hogy szerintem ezt a TISZTSÉGET kikel(lene) érdemelni, és a taxisoknak kellene megválasztani. Aki sok-sok éve itt dolgozik és már bizonyította az alkalmasságát,az lehet. Aki rosszul végzi a TISZTSÉGÉT,erkölcsileg alkalmatlanná vált az ne lehessen tovább,térjen vissza a tagdíjfizetők közé. A tagdíj! Ha ebben a pozícióban valaki bebetonozva érzi magát azt nem érdekli hogy a tagdíj mennyi, ám ha ott lebeg hogy jövő hónapban neki is fizetni kell,talán máshogy látja. A 600 Tomi mondta nekem hogy keverem a szakszervezetet és az etikai bizottságot(lehet),ám Talán az Iván nem haragszik ha Őt idézem: "A tulajdonos az érdekét ránk tudja erőltetni,ám a mi kérésünket a vezetőség felé az Etikásnak kell közvetíteni."
Édes Istenem!?
Erről a drosztos-pontozós-kihúzós rendszerről jutott egy-két dolog eszembe,amit nagy tisztelettel a Vezetőség figyelmébe ajánlok! Tudom hogy a diszpécsereknek a sok címkiadás mellett nincs ideje a drosztra bejelentkezőket beírni,kihúzni. Írjuk mi! Mindenki a kormányra rögzít egy kockás papírt,a füle mögé tesz egy ceruzát vagy tollat,szabadon választhat. Amikor valaki valamelyik drosztra bejelentkezik-kijelentkezik,mind a négyszázan elővesszük a tollat ceruzát és beírjuk vagy kihúzzuk az illetőt. A diszpécser meglepetésszerűen néha megszólít valakit: 607 ki a SYMA első? Na most ha a kolléga nem tudja,kap egy fekete pontot.Ha van három pontja természetesen 24 órás tiltás jár érte. Amikor ez már tökéletes működik jön a következő ötletem: Nem kell telefonos,diszpécser! Mindenkinek van mobilja. Na most vagyunk négyszázan.Öt ember mindig kivan jelölve akinek a mobiljára át van irányítva a Rádiótaxihoz érkező rendelés. A kolléga ül az autójába és rádión adja ki a hozzá befutó rendeléseket,amit egy etikás eldönt hogy ki veszi fel. Két hetenként azt a kis munkát a cége érdekében mindenki kibírja,és a diszpécserek telefonosok fizetése már meg is maradt. Rögtön itt az újabb ötlet: KÖZPONT SEM KELL!! Ha már nincs telefonos,nincs diszpécser minek a rengeteg bérleti díj a központért,NEM KELL! A hatvanegyezer forint tagdíjat mindenki a megbeszélt helyre elviszi,hogy sokat ne keljen érte fáradni valamelyik vezető lakására,odaadja és kész. Ha jól számolom csak a telefon költség maradt,az ha sok,akkor azt is a tagság telefonszámlájához hozzálehet csapni. Ha valamelyik kollégának van valami hasonló jó ötlete,írja le,támogasson,haladnunk-fejlődnünk kell!
Azt hittem a hogy a címkiadás legalsó szintjét már megismertük,úgy látszik tévedtem,ezt is alul lehet múlni. Még szerencse hogy óránkét csak húsz cím van!
Erre Én csak azt tudom válaszolni,(ha már Én lettem megszólítva,bár szerintem a hatszázhetedik senki vagyok)hogy nekem soha senki nem mondta hogy ne írjak ide,de hogy másnak mondták-e azt nem tudom,bár nem igen hiszem. A véleményét pedig mindenki ide írhatja,csak itt abban általában kimerül hogy szidjuk a vezetőséget. A reklámról pedig az a véleményem hogy persze hogy jó lenne sok-sok reklám,de mit reklámozzunk: Utazzanak velünk 218-ért ne a másik társasággal 150-164 Forintért! Jöjjenek a 2777-es transzferért,olcsóbban elvisszük mintha a saját autójával menne! Utazzanak velünk a végén ha nem fizet akkor sincs gond,mert az idióta taxis úgysem tud mit csinálni,legfeljebb legközelebb másik számon kéri a taxit! Vagy a most a legutolsó "kedvencem",ami a kollégával Péntek este történt: Üljön be hozzánk és ha a taxis ingyen nem akarja elvinni nyugodtan megverheti! Hirtelen ilyen reklámok jutottak eszembe. A transzferre pedig visszatérve nem tudom felfogni hogy az út végét miért nem lehet megmondani? Csúnya dolog tudom de mi ezt pénzért csináljuk,Mi nem fizetést kapunk hanem a fuvarokból élnénk,amelyik veszteséges arra nekünk nincs szükségünk. Az az utas aki arra megsértődik hogy nem visszük mondjuk a 12-ből a 17-be ezen az áron az legyen az Ő gondja.
Ebből az egészből két dolog nem igaz: 1:Fogalmam sincs hogy ki vagy. 2:Soha nem álltam a Kálvin téren. Próbáld meg a számokat kicsit az agyadban elrendezni nem lehet hogy a hatos és a nulla után nem hetes volt,hanem valami más. Sőt továbbmegyek a ugyanúgy nagyon sok dologgal nem értek egyet,de a Tanulmány utam" arra jó volt hogy lássam hogy máshol sem jobb. "rátok olvassa a mocskosságokat" Ez most jól esett. Lehet hogy Én is vagyok itt valaki csak nem tudtam róla!
Azért Én először egy "díványos dokit" javasolnék,hátha sikerülne a 8 évvel ezelőtti traumát feldolgozni. Szegényt valószínű az etikások kirúgták maguk közül és azóta sem bírta megemészteni.
Hidd el,kiröhögnek bennünket a kábítószerüzérek,a bankrablók és a rablógyilkosok is. Kinek mit bír a gyomra.
Milyen minőségre gondolsz? Hátha megértjük,talán nem olyan magas,próbálj meg a MI szintünkre leereszkedni!