Név Medgyesi György
Becenév Bbetyár
Honlap hallotaxi.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

tettem be neki szavazási opciót, hogy jobban tudja cizellálni a véleményét! :)
hagyd, csak a rőzsét hordja.
nekem 10,000 felett van, hülyék vagytok ehhez a szakmához! Tegnap 1 óra és 7 percig voltak utasok a kocsiban, nekem csak az a munkaidőm amikor viszek valakit. Rezsim meg nincs.
Tegyük fel Kamion sofőr vagy a Waberernél: Akkor munkaidőd-e mikor a cég telephelyén elszámolsz, mikor sorban állsz egy határátkelőn? ---------------------------------------- Tegyük fel egy irodában dolgozol, hasonló remek jövedelemmel: Akkor is járnál-e taxicégedhez csekket beváltani, és töltenék-e időt ezzel? nem folytatom mert már én unom. Érezzétek jól magatokat matematikusok.
különösen szeretem azokat akik kiforgatják a szavaimat, ez a válasz Téged jellemez. próbáld meg mégegyszer szépen lassan elolvasni. Látok rá esélyt, hogy felfogd! :)
Kedves Központosok! Ti fizetett alkalmazottai vagytok egy vállalkozásnak, aki azért fizet benneteket, hogy dolgozzatok, hogy szakadjon a víz rólatok 12 órán keresztül, mert egyetlen dolgot fektettek be a munkaerőtöket. Nem azért vagytok ott, hogy nektek bármi is könnyebb legyen, legyen nektek nehéz és nekünk könnyű, mert mi ezért FIZETÜNK, hogy könnyebb legyen javuljon a kihasználtságunk. Igaz ezeket a dolgokat gazdáitok és az ő láncos kutyáik kiforgatták oda, hogy Budapesten a fuvarhoz jutás egyetlen aránylag tisztességes módja lassan a minimálbért meghaladó védelmi pénz megfizetése a munkaadóitok valamelyikének. Magam részéről teszek rá, hogy nektek milyen nehéz, ezért kapod a fizetésed, ezért van bejelentett állásod, ezért van 30 nap szabadságod, hogy regenerálódj és újra áruba bocsásd az egyetlen befektetett eszközödet a munkaerődet.
Működhetne, nem működik. -havi 2 millióért adta helymeghatározást a szolgáltató, kis cég ezt a költséget nem bírta. (jelzem, akár több ezer taxit is elbírt volna a rendszer) -A taxisok hozzá állása: vándorolt a fuvar a saját mobilokra. Ne kelljen a fuvarért sem fizetni, valamint a jobbak csak az enyémek legyenek, tehát a szokásos. Ez a két alapvető ok amire emlékszem. jelenleg a hagyományos rendszerben működik a Mobil, azzal a különbséggel, hogy be lehet jelentkezni a virtuális drosztokra (körzetekbe). Tehát nem lehetőséget kap a pénzéért a taxis, ha elég ügyes, elég fitt, elég erős a rádiója, elég nagy komálósa diszpécser akkor felvehet egy fuvart. Ha mindezekkel nem rendelkezik akkor repkedhet idő ajánlattal, sokszor azért a forintot nem érőért amelyre a környék HŰBÉRESEI, onnan dolgozói már nem vesznek fel. A virtuális droszt rendszerben nem lehetőséget kap, hanem fuvart mikor sorra kerül.
100.- forintra kellene lemenni, minimum!! 1/2 óra ingyé várás, dugóban ne menjen az óra, mer az csalás :)) fél év múlva rend kezdene lenni, a 16 órás műszakot húzok befejeznék ezt a remek pályát. Mielőtt rákényszeritenek mindnyájunkat, hogy kövessük a példájukat. Előre a 80 forint/per kilométerért. Gyors tisztulást hozna!
Sok bevállalós taxista :))