Felhasználó hozzászólásai
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.08.08 12:10
Igen ez szánalmas.
Méghogy a minőségen?
A SF taxinál nincs panasz a taxisok álltal nyújtott minőségi szolgáltatásra.
DE!Ezzel a lecsúsztató tarifával eljuthatunk oda is.
Szega van egy ajánlatom.
Próbáld meg a City taxisokat átcsalni a rádióhoz és nyomban javul a szinvonal.
A válaszukat ne várd meg,hanem fuss amilyen gyorsan csak lehet.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.08.08 11:54
Kedves Flipper öcsi!
Első lépésként merjünk bátrak lenni!
Merjük a számunkra lealacsonyító tarifájú fuvarokat nem elvinni.Azaz elvinni lehet,csak nem annyiért,amit ők diktálnak.Merjünk szembeszállni a maffia vezetőséggel és kérjük számon,hogy a havonta befizetett 54000ft-ért tegyenek is valamit,amivel a MI!TAXISOK!élet feltételei javuljanak.Merjük kijelenteni,hogy a jelenlegi "megélhetési"etikás csapat nem alkalmas hivatásuk betőltésére.PLD:Etikás makogás a rádióban.Egy árajánlatot sem mernek adni,mert még a várost sem ismerik.
Merjünk hozzáértő vezetőséget követelni magunknak,akik értünk lesznek és nem mi értük.
Merjük megtagadni a tagdíjbefizetést addig amíg a kéréseink nem teljesűlnek és a Cég helyzete nem lép felfelé ívelő pályára.
Ennyi az egész!!!!!
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.08.08 11:25
Kedves Kovács Zoli és okoska 1!
Bizonyára hallottátok,de ha nem akkor éppen itt az ideje,hogy leírjam.
Mégpedig azt,hogy a City Taxi hétfőtől emeli a km díjat.Frappáns megoldásként összehozta az utcai és a telefonos tarifát 240ft ra.A szerződéses tarifájuk is több 10ft-al magasabb,mint a futottak még kategóriájú taxicégek/pld:Rádiótaxi,Taxi2000,Budapest taxi stb./telefonos tarifája.Igyekeztek még a sziget rendezvény előtt megtenni ezt a korrekt lépést.Most értem igazán,hogy a citysek között miért nem látok lecsövesedett,lerobbant külsejű taxisokat.
IGEN!Ott vigyáznak arra,hogy a taxis olyan tarifával dolgozhasson,amiből nem csak vegetál,hanem ÉL is.Ellenben pld.Rádiótaxi:
Itt a leglényegesebb etikás feladat,hogy a reklama szóról szóra tőrténjen,valamint a tiltáspénz be legyen szedve.Fuvarszervezés,reklám,marketing az a nulla alatt sincs.Meddig kell tűrnünk a maximális kizsákmányolást?Mikor jön el a pillanat amikor egy rádiós azt mondja,hogy elég!!!Nem tovább!!!Kérek mindenkit az 5-ös és kettes tarifa megtagadására addig amíg azt olyan szintre nem emelik,ami nem sérti az emberi méltóságunkat.
Gondolkodjatok el azon,hogy miért csak minket csípjen a CSALÁN?
Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2008.07.20 01:56
Üdvözlet T2000!
Szerencsések vagytok,hogy ilyen magas tarifával dolgozhattok.
A SFRT 194ft-os tarifával hurcoltatja az utasok szaros valagát. !!JA!! és még az URH is kussol.Ma annyi bevétellel jöttem haza,mint 1979-ben egy jó fizetéses pénteken.
Aki teheti az most menekül innen.
Na jó éjt.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.07.17 17:39
Csogukám én is komolyan köszöntem meg a Csabikának az irántunk érzett jóságát és irgalmát.
Téma: Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!! Taxi2000!!!
Hozzáadva: 2008.07.17 17:37
Lehet még lejjebb csúszni az erkőlcsi csúszdán?
Le egészen a ganéig?
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.07.17 17:34
JWT
Ezen ne lepődj meg.Valóban aki 1x rendelt a cégnél taxit az tőrzsutas.:-)))))
Ez éppen olyan,mint a dohányzó-nemdohányzó.
Van egy utasunk aki erősen dohányzik.Egyszer rendelt az ismerősének 1 nemdohányzó taxit a telefonjáról.Azóta sem tudja elérni,hogy Ő dohányzó autót kapjon,pedig többször reklamált miatta.Végleg a telszámán maradt a nemdohányzó titulus.
194ft/km
Igen sajnos csúszunk lefelé,úgy az árral,mint egyébbként.Meglátszik a kilépők számának gyarapodásán.
Csogu tagdíj hírének örülök.A Horváth Csaba is rájöhet egyszer,hogy a tarifával a tagdíjat is illik csökkenteni.
KÖSZÖNJÜK A JÓSÁGODAT CSABA.
AZ ISTEN FIZESSE MEG!!!!!!!
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2008.07.15 17:15
Mi van veled rádiótaxi?
Befizetéskor véletlenül hallottam,hogy az előttem lévő kollega a Briginek mondja,hogy kilép.
Erre a pénztáros reakciója az volt,hogy a Csaba ideges lesz,mert nagyon sok a kilépő.
Tényleg sokan lépnek ki?
Mi lehet ennek az oka?
Bár sejtésem van,de ez még csak találgatás.
Az utóbbi hónapokban rohamosan csökken a címállomány.Már a hétvégén is csendes a rádió.Úgy érezzük az utcán,hogy sem fuvarszervezés sem a lakosság megnyerése nem cél.Mindenki panaszkodik és órákon át a tutiban azon gondolkodik,hogy melyik céghez kellene átmenni,mert itt a tagdíjon és a rezsikőltségen kívül semmi nem marad a családja részére.
Igen a fuvarszervezés is egy szakma.
Nem elég,csak a taxismúlt ahhoz,hogy egy cég fuvarokat tudjon nyerni a nála befizető Taxisok számára.Jelen helyzetben a befizetett tagdíj csak kidobott pénz amiért nem kapunk semmit.
Így senki nem csodálkozhat,ha beindul a tömeges kilépési hullám.
Remélem nem voltam sértő senkivel szemben,csak éppen szeretném tudni,hogy mire számíthatunk a közeljövőben.
Téma: Hajlandó lennél névvel, kóddal aláírni egy petíciót a cégvezetők felé, ami arról szól, hogy szeptember 1-től címre érkezéskor indítjuk az órát?
Hozzáadva: 2008.07.10 10:39
Jó reggelt kívánok.
Gyors fejszámolás a legalacsonyabb árakkal.
Napi 1óra címenvárakozás 50ft/perc=3000ft.
1 hónapban 30nap=90 000ft
1 évben 12hó=1 millió 80 ezer ft.
5 év alatt=5 400 000ft.
Vagyis amit az utasok nem fizetnek ki 5év alatt az egy új kocsi /pld:Passat/ára.
Ugye milyen gazdagok vagyunk?
Minek nekünk ez a pénz?
Téma: Unatkozó taxisoknak
Hozzáadva: 2008.07.02 09:53
A szereplők továbbra is az ország hajóját zátonyra futtató élcsapatból kerülnek ki, és csak egy cél lebeg előttük: a túlélés!
Bár már szinte senkit sem érdekelnek, a nagy túlélők közpénzen támogatott píárral igyekeznek továbbra is a képernyőn maradni.
Íme a beharangozó poszterük.
Nekünk, nézőknek pedig nem marad más, mint hogy a showt végigizgulva azért szorítsunk, hogy végül túlélőként egy (se) maradjon...
scenic