Név Liszka Antal
Becenév antika
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Riadó!!!

Hozzáadva: 2007.08.01 04:38

Gyors vagy,és jól használod a helyzeti előnyödet. Elolvastam a cikket,meg ide is bekukkantottam,de maradok a saját topicunkon. Azért remélem sikerül majd személyesen beszélnünk. Jó pihenést!
Szia kedves exRádiós ! Lehet,hogy igazad van. Akkor céget váltok. Csak segítsetek,hogy hova menjek : ahhoz amelyik már pénteken kimatricázza a kedvezményesebb tarifáját,ahhoz amelyiknél 10 Utasból 9 csekkes,vagy ahhoz amelyiknél minden Utasnak van valamilyen kártyája az egyestől az ötösig ? Várom az ötleteket. Bár a Tomajer az imént közzétette,hogy ostoba vagyok,így pedig már nem vennének föl egyik céghez sem,úgyhogy kénytelen vagyok maradni. Mivel ezeken a dolgokon már nem tudunk változtatni,így kénytelenek vagyunk megfelelő fórumokon,egy normális mértékű tarifaemelésért harcolni.
Attól,hogy ostobának nevezel,első számú közellenségnek tartasz,és nem akarsz velem beszélgetni,attól nem fogunk előrébb jutni. Sajnálom ha ez a véleményed rólam,de Te tudod. Mindenesetre én szivesen beszélgetnék Veled személyesen,ha majd valamikor úgy gondolod. Üdvözöllek
Ostoba nem vagyok szerintem,de lehet,hogy egy-két vezetékem fordítva van bekötve,mint pl Neked. Ettől függetlenül nem szabad úgy nekiindulnunk ennek a dolognak,és semminek sem,hogy reménytelen. "Nincs lehetetlen,csak tehetetlen". Másrészt pedig nem csökkentünk tarifát,és nem tapsolok ennek a helyzetnek,mert nincs miért. Jelen helyzetben sajnos ez van. És ezen szeretnénk változtatni. Te is,én is,és mindenki. Azért kár lenne azt gondolnod,hogy ezt a Pali,a Rádiótaxi,vagy én találtuk ki. Az egyik cég kiosztott 100.000 db kedvezménykártyát,a másik 200.000 db szórólapot a postaládákba,mi pedig kimatricázunk,mert kénytelen követni egyik ba.om a másikat. Tényleg nem látok különbséget,de nem mi kezdtük. A kiutat pedig csak az összefogásban,és az emelésben látom..
Nem tudod ugyan,hogy mikor ébredtem föl,de szivesen elmondanám Neked,személyesen. Nem várok Tőled semmit,de szerintem van/lenne miről beszélgetnünk. Vannak helyzetek,amik meghaladják a topic lehetőségeit/korlátait,és ez most szerintem egy ilyen helyzet. És ilyen lesz még egy pár,úgyhogy kár lenne érte,ha már az elsőnél megszakítanád velem a diplomáciai kapcsolatokat. Én szivesen belátom ha hűlyeséget írok,de akkor győzzél meg róla,és beszéljük meg. Nem miattam,vagy Miattad,hanem a pár ezer csendben szenvedő kollégánk miatt.
Akkor most befogom a számat,és nem beszélek,csak írok. Most mindenki bereklámoz egy olyan tarifát,ami benne van az órákban sajnos. /Vidéken szerintem nem így törptént./ Mi a különbség a matricázás,és több ezer darab kedvezménykártya kiosztása között ? Szerintem nem sok. Az miért nem baj ? EZÉRT KELLENE EMELNÜNK ! Ha nem megy a kilóméterenként 100 forint,akkor használjuk ki a tarifaplafont. Vagy találj/unk ki mást! Jelen pillanatban, -reklámmatrica nélkül- 10 Utasból kb 7 úgy ül be,hogy jár Neki a kettes tarifa. Ez nem most lett elbaltázva,és nem azért,mert én most leírtam egy olyan dolgot,amit már sokan,sok helyen felvetettek,és megpróbáltak.
Jó reggelt kedves Tomajer ! Nagyon örülök Neked,pontosan ilyen hozzászólásokat várok. MEG ÖTLETEKET ! SZERETNÉM HA EZ AZ ÁLLÓVÍZ VÉGRE FELKAVARODNA ! Már lehűlyéztek páran engem az elmúlt hetekben,de ez sem zavar.
Amúgy szerintem ezek a dolgok is kellene,hogy sarkaljanak minket az ÖSSZEFOGÁSRA,és a VÁLTOZTATÁSOKRA ! A nyavajgásokat,illetve az utcán dolgozók egymás közti kóstolgatását,és piszkálását, ABBA KELL HAGYNUNK. Amíg erre nem vagyunk képesek,addig nemhogy komolyan venni nem fognak minket,hanem egyszerűen kiröhögnek, -mindenhol. Ezt kell tennünk céges szinten,és aztán szakmai szinten is. És ezeket tehetjük úgyis,hogy mindenkivel kompromisszumra jutunk,olyanokra ami mindenkinek megfelel. Szerintem találhatunk mindenben ilyet. Én ezeket is vállalom a nevemmel,mert normális módon szeretném a változásokat,és a normális körülményeket elérni.
Mi Rádiósok,ezen a múltkori megbeszélésen tárgyaltunk erről,hogy megpróbálkozunk egy ilyen dologgal. Igazán senki nem tiltakozott,és ennek biztos megvannak az okai. A saját véleményem ezzel kapcsolatban,hogy semmi nem okoz nekem nagyobb kárt annál,hogy egy helyben állok. Inkább pörgök 184 forinttal,minthogy egy helyben álljak 208 forinttal. Igazából ez akkor lenne kifizetődő,és akkor tetszene mindenkinek,ha km-enként ott lenne az a plusz 100 forint,amit előbb írtam. De addig is kell próbálkozni mindenfélével,amivel lehet. Ha valakinek ennél jobb ötlete van,az dobja be,ne titkolja. Ha fél,akkor pedig juttassa el hozzám,ahogy már páran megtették.
Kedves wolfy,kedves Gyurcsányi ! Az okosság az,hogy megpróbálunk a sz.r közepén a felszinen maradni,vagy legalábbis nem süllyedni tovább. Természetesen ahhoz,hogy kimásszunk,ahhoz idő kell,de meg fog történni. Hatásos lenne például,ha MINDEN CÉG,MINDEN TARIFÁJÁN EMELNE,100.-, AZAZ KEREKEN EGYSZÁZ FORINTOT. MINDENKI - MINDENHOL ! Ha ez mindenhol pontosan így történne,abban az esetben,megmaradnának a cégek közötti arányok,és megmaradnának a cégeken belül is,a tarifák közötti arányok. Ráadásul ezzel senkinek nem ártanánk,sem a cégeknek,sem a cégvezetőknek,sem magunknak. Az Utasoknak picit drágább lenne a szolgáltatás igénybevétele,de mivel mindenki 100 forintot emelt kilóméterenként,így hát ... Gondolom/remélem mindenki folytatni tudja a mondatot. Viszont amíg ez nem valósul meg, - saját korlátaink,és hűlyeségünk miatt - addig maradnak ezek a lehetőségek.