Név
Becenév Kérdések
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A BA óránként ellenőrzi a ferihegyi taxiszolgáltatást. Az utas a pultnál kap egy bizonylatot, amelyen annak a zónának a díja szerepel, ahová utazik. Ám hogy végül a sofőr mennyit kér, azt már a szóvivő szerint nem lehet ellenőrizni. Ezért arra biztatja az utasokat, hogy panasz esetén jegyezzék fel a rendszámot, esetleg az autó típusát is, és tegyenek bejelentést a BA-nak. Januártól már az autóban panaszt tehetnek az utasok: az ülés hátoldalán lévő konzolon keresztül azonnal jelezhetik kifogásukat a központnak. (A magyarul nem beszélő, a hazai viszonyokat nem ismerő külföldi utasok számára ez persze aligha járható út.) A kedden indított szolgáltatással kapcsolatban egyébként eddig egy névtelen panasz érkezett a BA-hoz, ez szintén az árra vonatkozott. Szollár szerint a társaság elégedett a Zónával, mivel gyorsan megoldják a problémákat. Csütörtökön például harminc-ötven perces várakozási időt észleltek a BA emberei, tegnap ezért a szerződésben szereplő 150 autó helyett 170-et állítottak szolgálatba. A szóvivő szerint a hosszabb várakozási idő oka az volt, hogy a vártnál sokkal nagyobb a kereslet a többieknél olcsóbb taxiszolgáltatásra.
Pedig a ferihegyi taxitendert éppen az átlagosan 31 százalékkal alacsonyabb díjakkal nyerte meg a Zóna Sevice Konzorcium, amelynek taxivállalkozással foglalkozó tagjai többségében a Ferihegyen több mint egy évtizede lényegében egyeduralkodó, a BA által kifogásolt minőségű szolgáltatást nyújtó Tourist Taxihoz kötődnek. A pályázaton vesztes budapesti nagy taxicégek szerint a nyertes annyira meg akarta tartani a repteret, hogy ajánlatával jóval az önköltségi ár alá ment. Lapunk szerette volna megkérdezni a Zóna képviselőjét, a Citadella-terasz építésével elhíresült Veres Istvánt, ám lapzártánkig nem tudtuk elérni. A konzorciumban egyéni vállalkozóként részt vevő Szakál József, a Tourist Taxi ügyvezetője pedig a kérdéseinket azzal hárította el, hogy nem kíván többet újságírókkal beszélni. Az új szolgáltatás keddi startja alkalmából tartott sajtótájékoztatón Veres annyit közölt, hogy havonta ötmillió forintos veszteséggel számol 2008-ig, onnantól nyereséget hoznak a reptéri fuvarok. A BA nem tud mit kezdeni kollégánk esetével, mivel nem jegyezte fel a taxi rendszámát. Ha a rendszám meglenne, kivizsgálnák az esetet, és ha bebizonyosodna a túlárazás, akkor eltávolítanák a sofőrt Ferihegyről, és pénzbírságot rónának ki a szolgáltatóra – mondta Szollár Domokos BA-szóvivő. A mulasztásokért százezertől egymillió forintig terjedő kötbért kell fizetnie a szolgáltatónak. A kontraktus felbontásához sok ilyen esetre lenne szükség.
A hivatalos 3600 forintos transzferár helyett több mint hatezer forintért akarta hazavinni kollégánkat Ferihegyről a Zóna Service sofőrje, némi alkudozás után beérte ötezerrel. Kollégánk tegnap hajnalban csak több mint tíz perc után kapott ugyan zónás autót, ám úgy gondolta, megéri a várakozás, mivel a kifüggesztett tájékoztató szerint a Pólus Center környéki otthonukig 3600 forint a viteldíj, a többi taxitársaság viszont ötezer körüli összeget kért volna a fuvarért. Legnagyobb meglepetésére azonban a zónás sofőr közölte: nem érdekli, mi van kiírva, ő annyiért nem viszi őket haza, mivel az a pénz, amennyi ebből marad neki, legfeljebb a benzinre elég. A Zóna leveszi a részét, a Budapest Airport Zrt.-nek (BA) is le kell adnia 450 forintot fuvaronként. Márpedig neki el kell tartania a családját. Amikor jelentkezett a Zóna Service-hez, álmában sem gondolta volna, hogy ilyen árakkal kell majd dolgoznia – panaszkodott a taxis.
A Zóna sem mindig diszkont Hallani sem akart az új ferihegyi taxistársaság egyik sofőrje arról az olcsó tarifáról, amellyel a cég megnyerte a reptéri tendert. A Zóna Service taxisofőrje arról panaszkodott, hogy a túlságosan alacsony viteldíjból alig marad neki valami. A reptér-üzemeltető arra kéri az utasokat: jelentsék, ha visszaélést tapasztalnak.
Érdemes megvenni a mai Magyar Hirlapot! Az újságírót a Mammuthoz 6000Ft-ért akarták elvinni a Zónások de szerncsére sikerült lealkudnia 5000Ft-ra. Lehet hogy érdemes megvenni a Magyar Hirlapot?
Sajnos az A-taxi rész csúsztatott és hibás. A többi részigaszságokat tartalmaz, lényegében ha szűken is de igaz.
Te ezt elhiszed? Itt már régen arról szól a történet hogy védjük a mundér becsületét mert nagyon nagyot hibáztak. Azt mondja amit megírnak neki egy két fiatalos jelzőt (marha jó üzlet)ami egyaltalán nem egy reptéri szóvivő szájába való. Szomorú hogy egy ilyen komoly cégnek ennyire tellik. Talán ezért tartunk itt országosan is. Mára is kivánjak jó munkát?
Videó kamerával lett levéve és idő a lementés!
Ez a Zóna taxinál 2990Ft lett volna hivatalosan! Másik: Tegnap estétől már a 124 Mecedes betegágyak is a csatasorba álltak. Lehet hogy ma este is?
Információ: A tetőre a mai napon felmentek magyar utasok akik Kőbánya kispestre utaztak volna a Zóna taxival, de mivel 6000Ft-ot mondtak ezért felmentek és egy társosági taxi elvitte őket 3200 Ft-ért. Érdekes?