Felhasználó hozzászólásai
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.10.03 10:03
Mennyi érdekes új régi arcok a zónánál.
Az összes szakma szemetét felveszik?
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.09.18 09:53
Nem lehet biztos, hogy egy agybeteg ember ez a reális gyerkőc aki nem vállalja magát ha már elköszönt.
Csak vissza ne jöjjön.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.09.15 08:44
Én is úgy hallottam még jó páran akarnak a süllyedő hajóról menekülni.
A Szollár nyilatkozatához csak annyit rövid karierje lesz.Én nem fogom sajnálni mert már idáig is hosszúnak tűnt.
A Hüvösvölgyi nagyszámoknál van szabad kapacitás az egész bagázsnak.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.09.15 08:39
Csogu gratulálok nektek 6 zónás lett főtaxis az elmúlt 5 napban.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.09.14 08:19
Nocsak megjött a reális!
Kiváncsian várjuk a beszámolót.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.09.06 16:02
Szerintem pont leszarja bár ki tudja meddig mehet el.
Szollárnak is van főnöke és ha nagy a blamázs akkor bizony repülni fog ő is.Remélhetőleg!
Már idáig is röhej volt amiket nyilatkozott.
Szembe hazudott a Magyarnak!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.09.02 11:53
Amortizációs költség:
Gumik,olajcsere,fékbetét,mosás,ápolószerek,motor km függő karbantartása(vezérműékszíj, vezérműlánc, ékszíj, klima feltöltés,ablaktörlő lapátok évenkénti cseréje,akkumlátor és minden egyébb várt és nem várt javítást vettem bele ezért csak 30Ft -vel számolva.
A teljes költség 60-80 Ft vel kellene számolni.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.09.02 10:55
Számtanóra:
20 napot alapul véve.
napi 10 kanyar 3500Ft /500Km és ez csak a legrövidebb utak./belváros/
Egy visszaút 5000Ft számolva.
Átlag 10l fogyasztással napi 15.000Ft üzemanyag költség
40.000Ft bruttó bevétel.
40.000Ft-15.000Ft=25.000Ft havi=500.000Ft
1 km amortizációs költség az üzemanyag nélkül min 30Ft
havi 10.000km az 300.000Ft
Maradt 500.000Ft-300.000Ft=200.000Ft
Ebből havi /egyenlőre 100.000Ft/A reptéri leadó+ tagdíj.
Maradt 100.000Ft
Ebből kellene fizetni a havi SZTK,Adó,gépkocsi biztosítást,súlyadó,(cascó,részlet ha van)
Nem vittünk még haza háztartási pénzt sem még!
Gáz ,villany, víz,csatorna,szemétszállítás,közösköltség,
ruházkodás,családtagokra költség pénz,(bérlési díj)telefon,televizió,stb!!!!!!!
Betegség vagy baleset esetén azonnali anyagi halál!
Nem saját taxinál ki sem számolom.
A lényeg:minnél többet dolgozik valaki a Zónánál annál több lesz a rezsije.
Ez csak egy nagyon kedvező számítási alap volt.
Az új gépkocsi avulása nincsen beleszámolva.
Nem csodálkozom a Mariottos 2 nap múlva elköszönt, na meg a többi is.
Csak hangosan gondolkodtam.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.08.31 15:00
Kirúgtak még egy embert!
A droidság felé vezető út a Fehérvári Mercédesz buli.
Rövidesen mindenki az lesz csak kevesen tudják.
A cél megtartani a repteret utána alkalmazott státusz.
Tényleg lesz zokogás!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.08.31 09:16
Mennyi érdekes új és régi hirhedt arc a Zónánál!