Név
Becenév Fotó
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

A főváros vezetése vizsgálatot kezdeményezett a BKV buszpályázatának ügyében, miután egy lapinformáció szerint az egyetlen jelentkező egy olyan cég, amelynél a BKV vezérigazgatójának fia dolgozott. A BKV állítja, hogy a fiatalember soha nem volt a cég alkalmazottja, azokra a kérdésekre azonban nem válaszolt, hogy kapott-e pénzt vagy volt-e valamilyen más szerződéses viszonya. A BKV vezérigazgató-helyettese, Regőczi Miklós kijelentette, hogy Antal Attila fia soha nem volt az Alfa Busz Kft. alkalmazottja. A tv2 híradójának nyilatkozva ugyanakkor nem válaszolt azokra a kérdésekre, hogy a fiatalember kapott-e valaha pénzt a kft-től vagy állt-e valamilyen szerződéses viszonyban a céggel. Regőczi a riporter többszöri kérdésére is csak ugyanazt a mondatot hajtogatta: "Antal úr fia soha nem állt az Alfa Busz alkalmazásában". A pályázattal kapcsolatban Demszky Gábor főpolgármester és a fővárosi ellenzék is vizsgálatot követel. A felhívást január elején tette közzé a cég, 60 darab használt csuklós alacsonypadlós városi busz beszerzésére. A tv2 beszámolója szerint a BKV pályázatára egy cég jelentkezett, a székesfehérvári Alfabusz Kft, amely Genfben használt, 2000 és 2002 között gyártott, tehát 6-7 éves buszokat adna el a BKV-nak, darabonként nagyjából 48 millióért. Volt kitől tanulniuk amikor a tourist taxinál dolgozott a fiúk.Az apuka meg csalt a megválasztásánál a veressel.
Jó kis cikkek vannak belőle! Fog történni valami vagy ez is megy a gégébe lefelé?
Kiváncsian várjuk a vocher storyt. A Billencs legfrissebb húzását mi cserébe leírjuk.
Valaki azt írta hogy hölgy.... talán csabcsicsa ez nem hölgy ez egy .......................................... nem kell védeni grál lovagi torna elmúlt
Szerintem a 402 zónataxis szeplős mint aki a teleszart ventillátor elé lépet, aki a városból a palijával levelet vittek a reptérre aztán kinnt maradtak. Vagy a 2000-ből vagy a teletaxitól jöttek. Tipikus eset hogy elfelejti honnan jöttek. Az egy dolog hová érkeztek a baromja.
Az első felvetésre : Sose volt taxis! Azért megérne egy misét miért is történt ez a tragédia. Őszinte részvétem a családjának
Tényleg mi van a motorcserés Passátokkal? Ki fizeti mivel nem volt vezetve a garifüzet. A sok agyament barom meg átvette a Passátokat veresherpeszttől jól tették mert sok a km bennük és a gari is lejár lassan. Megkimélték egy sor kellemetlenségtől herpeszkémet támogatni kell a szegényeket jelligére. Samesz délelöttönként mit sasolsz kinnt a reptéren? A rossz helyen parkoló zónataxisokat? Le vagy lakva adjál magadra menjél el szoliba szarul nézel ki!
mi pedig összegyűjtöttük a tender egyéb furcsaságait. Azért még a Ferihegyitaxizás tendertje is érdekes lehetne nem de ugye bár! Zsebbe milkák repkedtek ugye Lévay? A többi már elhangzott a fórumon.
Az új csuklós Volvo busz 70 millióba kerül, a BKV mégis 48 millióért akar 6-7 éves buszokat venni. A tenderen egyetlen versenyző verseng a Volvóval közösen, az Alfa Busz kft, ahol a Heti Válasz szerint Antal Attila BKV-vezér fia, Zsolt is dolgozik. A BKV cáfol, mi pedig összegyűjtöttük a tender egyéb furcsaságait. Az azonban nem köztudott, hogy Antal fia az Alfa Busznál dolgozna. A Heti Válasz állítását arra alapozza, hogy Antal Zsolt az iwiw [1] közösségi oldalon található adatlapján munkahelyként az Alfa Buszt jelölte be. (Az adatlap munkahely mezőjét, majd az egész adatlapot azóta törölték, ezt a Heti Válasz beismerésnek tekinti.) Milyen érdekes emlékszünk mikor csalással választották meg a kamara élére Antalt, a vér nem vállik vízzé!
Volt egy kis lemorzsolódás csak 380-an