Felhasználó hozzászólásai
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.01.18 15:48
micimackó !
Ismered Te a kicsi-t?
Nem hiszem,hogy egy az egyben Ő olyan nagyon sokunkat meg tudna verni. Én régóta ismerem,azért se szóltam bele az utaslenyúlásos sztoriba,pedig tudtam volna mit írni,de én csak a zsiványságaira emlékszem vissza. Nem ő a hibás,hanem az,aki ezt eltűri abban az esetben,ha már túllépet egy határt. Abban pedig nincs kompetenciám,hogy ezt megitéljem,erre van a Tulajdonos,meg az Etikások,hogy túllépte-e a határt. Ritkán ülök a kocsiban,de nem csak 1 kicsi van úgy érzem.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.01.18 14:02
Akkor erre a 2perces nyomásra soha se kapok választ? Kérdezzem meg a csatornán? :)))
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.01.18 14:01
Erre mondják,hogy "lassú a fórummotor" ?
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.01.18 14:00
No,azért látatlanban,kamu nicknevekről ne nyilatkozz.:)
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.01.17 22:22
Nem neked,hanem egy szakembernek.:)
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.01.17 20:04
A freefórum ilyen és ingyenes,igaz más műszaki dolgokban gyengébb.pl: nem lehet videót feltenni,csak belinkelni.
Téma: (Eredeti RÁDIÓ???) TAXISOK TOPIKJA! / ami a közre tartozhat/
Hozzáadva: 2009.01.17 19:58
Csogu !
A 14848-ra nem kaptam választ,vagy csak elkerülte a figyelmemet? Én a megoldásra törekedtem:)))))))
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2009.01.09 07:35
Úgy látszik,hogy a soros balhé a HÉV-nél lesz...
Budapesti Közlekedési Zrt.
Dr. Kocsis István
Vezérigazgató
Tárgy: HÉV Zrt. kiválással történő létrehozása
Tisztelt Vezérigazgató Úr!
Tegnap, vagyis 2009-01-05.-én kaptam kézhez írásban a „Budapesti Közlekedési Zártkörűen
Működő Részvénytársaság HÉV Zrt. kiválással történő létrehozása” című dokumentumot,
valamint annak Ön által aláírt, 2008, december 23.-ra dátumozott kísérőlevelét.
A VTDSZSZ elnöksége a levek tartalmának megismerése után nem érti, hogy a Munkáltató
egy ilyen nagy horderejű kérdésben miért időzíti úgy az egyeztetési folyamatot, hogy az anyag
az ünnepek miatt biztosan ne jusson időben a szakszervezetek elé?
Nem világos számunkra, hogy a Munkáltató konkrétan milyen anyaggal, vagy dologgal
kapcsolatban kéri 15 napon belül a szakszervezetek álláspontját?
A Munkáltató a maga részéről mikortól tekinti megkezdettnek a 15 napos határidőt?
Milyen összefüggés van a 2008. december 18.-ra sztrájkot hirdető szakszervezetekkel kötött
megállapodás és a HÉV vagyonának 30 milliárd forintért történő apportálása között?
A VTDSZSZ álláspontja az, a megkapott, összesen kettő oldal terjedelmű anyag
tartalmában és minőségében nem felel meg annak, hogy az alapján a szakszervezetek az
Mt. 21. § szerinti jogaikat gyakorolhassák. Az anyagot jelen formájában nem fogadjuk el.
Olyan anyagot várunk a Vezérigazgató úrtól, amely kellő mértékben és alapossággal
bemutatja a HÉV Zrt. megalakításával kapcsolatos tervet, vagy terveket.
Álláspontunk az, hogy ellenkező esetben csak látszatra történne a témában egyeztetés, a
valóságban nem.
Az anyag tanulmányozása után a következő kérdések fogalmazódtak meg:
- Több koncepció is készül az elővárosi közösségi közlekedéssel kapcsolatban? Mert az
anyag erre tesz utalást. Akkor viszont az összes tervezetet meg kívánjuk ismerni.
- A BKV részéről a 30 milliárd forint vagyoneladás vagy apportálás? A kettő nem
ugyanaz, a szöveg pedig erre vonatkozóan pontatlan, félrevezető.
- Ha könyv szerinti értéken kerül a HÉV beszámításra, akkor minek a drága értékbecslés?
- Milyen részvényeket apportál a Fővárosi Önkormányzat a BKV Zrt.-be? Ugyanis ez
olvasható az anyagban.
- Hogyan alakul a HÉV Zrt.-ben a tulajdoni hányad? Mennyi részvény marad a BKV
tulajdonában?
- Hogyan és meddig maradhat meg a BKV Zrt. befektetett eszközei között a HÉV Zrt, ha
egyszer vagyonértékesítésről ír az anyag?
- A BKV KSZ meddig marad érvényben a HÉV Zrt.-nél.
- Miért nem vesz részt az állam képviselője is a konzultációs folyamatban, ha egyszer
jogutódként fog megjelenni az állam? (Mt. (85/A – 85/B §.)
- Milyen gazdaságossági számítások készültek a terezettel kapcsolatban?
- Hogyan néz ki a HÉV Zrt. Tervezett szervezeti struktúrája (forgalom, járműműszak,
infrastruktúra, HR területek) és létszámterve?
Tisztelt Vezérigazgató Úr!
Az ön által kezdeményezett konzultáción a VTDSZSZ részt fog venni, ugyanakkor arra kérjük,
hogy a korrekt együttműködés, valamint szakszervezeti jogosítványaink gyakorlásának
lehetővé tétele érdekében tegyen intézkedéseket fent leírt észrevételeinkkel kapcsolatban.
Budapest, 2009-01-06
Gulyás Attila
VTDSZSZ elnökhelyettes
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2009.01.07 08:50
Téma: A KÖKI átépítése és a METRÓ
Hozzáadva: 2009.01.03 22:15
Nem várt 150 millióba kerülhet a BKV-nak a Köki-építkezés
Tenczer Gábor - tenczer@mail.index..hu
Az Index információi szerint a BKV felügyelő-bizottsága vizsgálatot indít a Kőbánya-Kispest (Köki) buszvégállomás átépítésének az ügyében, ugyanis nem várt többletköltségek merültek fel.
Az Index úgy tudja, hogy a BKV felügyelő-bizottsága keddi ülésén úgy döntött, kivizsgálja a Köki átépítésével kapcsolatban felmerült többletköltségek ügyét. A metróvégállomás 1-1,5 éves átépítésének ideje alatt ugyanis ideiglenes buszpályaudvart kell létrehozni a jelenlegitől több mint száz méter távolságra.
Az Index információi szerint egy belső munkaanyag megállapította, hogy a kerülő a buszoknak 3-4 perc többletmenetidőt eredményez irányonként. Ezért 8-14 többletautóbuszra lesz szükség a menetidők betartásához. A nyolc busz abban az esetben kell, ha a Ferihegyi gyorsforgalmi úton a Kökinél megteremtik a balra kanyarodás feltételeit.
Ám a nyolcbuszos változat kialakítása is pénzbe kerül, ráadásul a Ferihegyi út gyorsforgalmi jellegét veszélyezteti egy ilyen kereszteződés. Tizennégy busszal többre abban az esetben van szükség, ha a végállomásuk a tervek szerint a metróállomás másik végére (a mostani P+R parkoló helyére) kerül.
Szakértői becslés szerint a 14 busz beállítása 150-200 millió forintos működési többletköltséget eredményez a BKV költségvetésében. Ráadásul a buszpark műszaki problémái miatt már most is feszített az üzemeltetés.
A Köki átépítésére 2003-ban kötött megállapodás szerint a beruházó R-Co Zrt. bevásárlóközpontot és új autóbusz-végállomást épít a jelenlegi, lerobbant állapotú végállomás helyén. Az építkezés több hónapig szünetelt, ám a napokban újraindult, mert a cégnek sikerült megegyeznie a környékbeli lakókkal.
Csakhogy a megállapodásban nem szerepel az, hogy ki fizesse a többletköltségeit annak, hogy a buszok az építkezés ideje alatt egy másik, ideiglenes végállomáson forduljanak meg. Az Index értesülése szerint a beruházó cég a fizetésre semmi hajlandóságot sem mutat. Ha pedig a BKV-nak kell fizetni a többletköltségeket, akkor könnyen előállhat az az eset, hogy többe kerül a leves, mint a hús.
Az R-Co Zrt. lapunkhoz eljuttatott közleménye szerint a KÖKI Terminál egy több tízmilliárd forint értékű komplex, városrész-megújító beruházás, amelynek során az R-CO Ingatlanforgalmazó Zrt. jelentős, több százmilliós nagyságrendű közösségi célú fejlesztéseket vállalt magára. Többek között új, fedett buszpályaudvar megépítését, és a csomóponthoz kapcsolódó metró-végállomás teljes felújítását, valamint egy új metróperon építését is vállalta a beruházó, több ezer négyzetméternyi új zöldfelület és rendezett közösségi területek létrehozásával együtt. A beruházó a megállapodás értelmében mindezeken felül az új gyalogos-felüljáró területén mind üzemi, mind kereskedelmi területeket kialakít a BKV Zrt. számára. A BKV-val és a Fővárosi Önkormányzat Közlekedési Ügyosztályával folyamatos egyeztetés zajlott az ideiglenes és végleges buszpályaudvar kapcsán. A Kerületi Szabályozási Terv kialakítása során az elsődleges szempont a tömegközlekedés megfelelő kialakítása volt, amelyet a BKV és a Fővárosi Önkormányzat alakított ki.