2006.11.08.
Ha ezt az APEH megtudja!
A Párizsból érkezett személyszállító kisiparos autójában 614 kilométer megtétele után, viszonylag hamar megadta magát a taxióra, a mindössze 999,9 eurós összegnél megállt a tudománya. Stuttgartból érkező kollégája autójában azonban jobban működött a technika, így abban 5 766 eurós (másfél millió forintos) számlát kellene kifizetni annak az utasnak, aki Párizsból az orosz határig tartó fuvart venne igénybe.
Két taxi is részt vesz a Mercedes által szervezett Párizsból Pekingbe tartó, az E-osztály nagyszerűségét hirdető utazáson.
Sajátos módját választotta a Mercedes, hogy demonstrálja dízeltechnológiájának minőségét. 36 autóból álló konvojjal vágtak neki a Párizstól Pekingig tartó útnak. A résztvevők között két darab, ketyegő taxaméterrel induló taxi is volt.
A Párizsból érkezett személyszállító kisiparos autójában 614 kilométer megtétele után, viszonylag hamar megadta magát a taxióra, a mindössze 999,9 eurós összegnél megállt a tudománya. Stuttgartból érkező kollégája autójában azonban jobban működött a technika, így abban 5 766 eurós (másfél millió forintos) számlát kellene kifizetni annak az utasnak, aki Párizsból az orosz határig tartó fuvart venne igénybe.
Legtakarékosabban a két lengyel riporterből álló csapat vezetett az eddigi szakaszokon, ők 6,8 literes átlagfogyasztást értek el autójukkal. A leggazdaságosabban a Riga és Tallin közötti út volt teljesíthető, ott éppen 6 literes fogyasztást mértek a lengyel párosnál.
Összesítve 120 000 kilométert tettek az autók két kontinensen és hét országon keresztülhaladva. Az út során semmi baleset, műszaki hiba nem történt, csupán egy kilyukadt kerék okozott kellemetlenséget.