Témakörök > Droszt Híradó > TAXI SZOLGÁLTATÁSI SZABÁLYZAT Írjuk együtt! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
szálka | 2012.04.17. 10:59:44 / # 40445 |
|
Én se tudok mit kezdeni ezzel a szabályzatosdival.
Ha valakiben megvan a kellő jó modor -akár utas, akár taxis- akkor nincs rá szükség.
Ha nincs meg, akkor a szankció is értelmetlen.
Intelligencia kérdése, nem paragrafusoké.
Előzmény: #40444 2012.04.17. 10:46:36 |
törölt felh. | 2012.04.17. 10:46:36 / # 40444 |
|
Nekem nincs semmi építö jellegü ötletem. Majd ha lessz szólok.
Előzmény: #40443 tomajer 2012.04.17. 09:23:44 |
tomajer | 2012.04.17. 09:23:44 / # 40443 |
Én eztet értem:-)
De per pill. azokról a tárgyalásokról semmi infónk nincs. Majd ha elkezdődnek, látni fogjuk merre az előre.
Kaptam a Metáltól egy anyagot, amin rajta van a TGFSZ is mint beterjesztő,
A TGFSZ még nem mukkant meg, hogy akkor ez a végleges e, és nyilvános e???
Bevallom, még el se olvastam... mert ami időm van, azt az itteni vitákra fordítottam, a TGFSZ vezérkara helyett:-(
Nna sz'al ez a TSZSZ.
Nem tudni egyáltalán megvalósul e. De ha igen, és ki kell dolgozni, gondolom kapunk rá egy hetet, hogy kidolgozzuk. Kutya javaslatára gondoltam kicsit előre dolgozunk... de nem nagyon izgatja a társaságot......
Előzmény: #40442 2012.04.17. 08:52:56 |
|
törölt felh. | 2012.04.17. 08:52:56 / # 40442 |
|
Én értem, hogy mit szeretnétek ezzel a tszsz-el elérni.
Én annak szeretnék hangotadni, hogy ez a szabályzat alkotás eltereli a lényegröl a figyelmet.
Szerintem még midíg az a lényeg, hogy DROSZT, LÉTSZÁM, TARIFA, ELLENÖRZÉS.
Majd szépen elkészül a már meglévö etikai kódex egy mai friss verzióban, kiegészítve olyan dolgokkal ami szerintem tljesen sújtalan abból a szempontból, hogy most mire van szükség.
Aztán megkapjuk a mi négy pontunk helyett az ö TENGELYTÁV, ÉVJÁRAT, CSOMAGTARTÓ, KÖRNYEZTVÉDELMI BESOROLÁS négyesüket. Ök (hatóság) meg majd mondják, hogy ezzel szemben ott van nektek a tszsz:)
Hiába lessz leírva, hogy az utasnak tilos behányni meg bla bla bla.
Tudom most lehet sorolni, hogy mi mindent kell belefoglalni. De én azt mondanám inkább, hogy ezeket a dolgokat szabályozza a piac! (mert ugye a mi tarifa igényünkre meg létszám igényünkre mindíg az a válasz, hogy majd a piac) A tarifát meg a létszámot meg a drosztot azt kellene nekünk a mi kedvünkre megfelelö formára faragni.
Ezt szertettem volna sugallani.
Előzmény: #40435 tomajer 2012.04.16. 21:00:32 |
tomajer | 2012.04.16. 21:00:32 / # 40435 |
Két külön papír. Habár összefüggenek.
Egy ilyenben lehet részletezni és a javunkra fordítani, amit a másikban nem fognak a kedvünkért részletesen szabályozni.
Előzmény: #40434 2012.04.16. 20:34:11 |
|
törölt felh. | 2012.04.16. 20:34:11 / # 40434 |
|
De.
Csak szerintem ez a tszsz eltereli a lényegről a figyelmet és miután a lényeg még közel sincs megnyugtatóan rendezve ezért aggodalmaskodok :(
Szerintem ezt szabályozza a piac és a lényeges a TAXIS számára lényeges dolgokat kell papírra vetni.
|
tomajer | 2012.04.16. 20:25:46 / # 40440 |
???
Egy kalap alatt nem kaphatunk valamit mi is?
Ne szeretnéd leírva látni, hogy címreérkezéskor indítani kell az órát, hogy nem lehet tranyókat eszkábálni... (jó kis kampányos) hogy ha behány az autóba azt ki kell fizetnie, hogy nem bőfékocsim stb.stb....?
Előzmény: #40439 2012.04.16. 20:18:34 |
|
törölt felh. | 2012.04.16. 20:18:34 / # 40439 |
|
Évek óta hallgatom, hogy csak egyben egyszerre lehet ennek a négy témának a közös megoldásával eredményt elérni.
Most meg szabályozni akarjuk még az utast is?
Margit nooooormális?
|
törölt felh. | 2012.04.16. 20:15:07 / # 40438 |
|
Én még mindíg azt kérdezném, hogy ezek a fa@ságok fontosabbak mint a létszám, tarifa, droszt, ellenőrzés négyese?
|
tomajer | 2012.04.16. 20:08:42 / # 40437 |
Viszont mintha itt se sikerülne előremutató dolgokkal előhozakodni:-(
Itt egy lehetőség. Bele lehet venni a rendeletbe, hogy az ott nem szabályozott dolgokat, a T.Sz.Sz. -ben szabályozzák. És gyanítható, hogy egy sokoldalas ilyen dokumentumba sok számunkra hasznos dolgot bele lehetne írni.
Már ha azt szeretnénk, hogy hasznunk is legyen ebből a katyvaszból.
|
|
tomajer | 2012.04.16. 20:05:48 / # 40436 |
Kicsit szőrszálhasogató lettél:-)
Hatéves írásokról beszélsz. Én el se olvastam őket most.
Azt mindenképp vállalom, hogy akkor az volt a véleményem. De nem hiszem, hogy sokat változott volna....
Ha lesz egy kis időm átolvasom őket.
|
|
hiénakutya | 2012.04.16. 13:13:55 / # 40433 |
Történelem?
"Az írások eredeti állapotukban olvashatóak ma is. Biztos nem mindenben felelnek meg a "kor követelményeinek" de vállalhatóak!"
Hát akkor vállald, baszdmeg!
Előzmény: #40431 tomajer 2012.04.16. 13:01:38 |
|
törölt felh. | 2012.04.16. 13:04:08 / # 40432 |
|
Miért akarjátok még ezt is szabályozni?
Majd szabályozza a piac ezt is mint a tarifát, tagdíjjat, létszámot, drosztféröhelyeket stb.
|
tomajer | 2012.04.16. 13:01:38 / # 40431 |
Látom elolvastad a történelmet:-)
Előzmény: #40429 hiénakutya 2012.04.16. 12:45:57 |
|
hiénakutya | 2012.04.16. 12:58:34 / # 40430 |
Szerintem a TEK-et kellene átnevezni Taxi Elhárítási Központnak, aztán hadd szóljon!
Faszt kell itt ennyit tökölni!
Szopattassuk szarrá magunkat!
|
|
hiénakutya | 2012.04.16. 12:45:57 / # 40429 |
Na, szerintem kezdjük ott, hogy 170 cm testmagasság és 75 kg-os testsúly alatt senki se taxizhasson.
Mert egyébként könnyen az történhet, hogy a személyes sérelmei megtorlására rendeletet akar majd hozatni, benne "globális hatáskörrel rendelkező etikai bizotsággal", "szakmai bírósággal", járőrökkel, fedett egységekkel, kommandósokkal, azonnali letartóztatásokkal.
Azt a kibaszott liberális mindenségit neki!
|
|
hiénakutya | 2012.04.16. 12:36:56 / # 40428 |
„…mikor állhatunk be újra a Keleti-drosztra…”
Amikor majd „szerződik” rá valamelyik cég. Ott fogsz állni a fiatal Daciáddal, havi százezer tagdíjért, és boldog leszel.
Előzmény: #40427 tomajer 2012.04.16. 06:52:50 |
|
tomajer | 2012.04.16. 06:52:50 / # 40427 |
És nem utolsó sorban itt van, hogy mi volt a hallotaxi álláspontja a szakmáról több mint hat évvel ezelőtt:
[font size=3][b]
Az ellenőrzésről
A létszámról
A drosztokról
[/font]
És a TGFSZ 2005-ös véleménye a fix tarifáról:
[font size=3]
A szakszervezet álláspontja az aktuális szakmai kérdésekről.[/font][/b]
Az írások eredeti állapotukban olvashatóak ma is. Biztos nem mindenben felelnek meg a "kor követelményeinek" de vállalhatóak!
Előzmény: #40424 tomajer 2012.04.16. 06:44:21 |
|
tomajer | 2012.04.16. 06:44:21 / # 40424 |
És itt egy igen tömör változat:
Az utas jogai New Yorkban
|
|
tomajer | 2012.04.16. 06:42:49 / # 40426 |
Itt van Dodinak, egy jópofa megközelítése, az utasoldalról.
[b][url=/news/view/1970]ETIKAI SZABÁLYZAT
Utasok részére!!![/url][/b]
Érdemes komolyan venni....:-)
Előzmény: #40425 tomajer 2012.04.16. 06:40:02 |