Hozzászólások száma: 6418
Ugrás a hírhez Oldalszám: 321
Témakörök > Hírek fórumai > Újjá alakul a TGFSZ! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
baupexim1 2012.01.12. 15:48:41 / # 325052
avatar
perpill meglátásom szerint akkoris a legolcsóbb taxicég. és lehet emlegetni a t2000-ret, a minit, de mindenhol magasabb a tarifa... talán a max, de nem számottevő létszámot képvisel. utolsó mondatot megadom:)
666666 2012.01.12. 15:44:30 / # 325051
Nem értik,vagy nem akarják megérteni,hogy ehhez a plusnak már nincs köze.Ott is mindenki lázad és köpköd a cégre. Ez most kizárólag a birkasággal függ össze. Egyszerűen kell egy bűnbak ami tisztázza a saját tehetetlenségünket és ezt most mindenki a plus-ban látja. Ott is 63500ft a tagdíj + kaució +terminálrészlet.Higyjétek el egy szikra kellene csak és robbanna minden. Tibi igazad van DELETE.
málna 2012.01.12. 15:35:43 / # 325049
avatar
Háát cimbi, ez már nem a plus-ról szól szerintem..A taxisok nagyjából 20 %-a aki hajlandóságot mutat az ár alatti fuvarozásra. A piac ehhez alkalmazkodik. Ha nem a plus, akkor lesz más. És való igaz az alábbi írásból...A 6x6-nál vannak igen gyenge fuvarok szép számmal..Jelenleg a legdrágább tagdíj és a második legnagyobb kaució jellemzi a városban? Sosem kaptam elfogadható választ arra a kérdésemre, hogy vajon mitől lenne vonzóbb ez a cég, mint a többi másik a a taxis számára...? A taxisban kéne delete gombot nyomni, a piac pedig alkalmazkodna. :)
666666 2012.01.12. 15:25:10 / # 325048
Nézd már meg te orális szexező,hogy mennyivel jár a plus? Írd már ide,hogy hány cég fuvaroz ennél olcsóbban?Na!Írd már!!! Miért nem ugattok a holdingra + a horváth csabikára,mert éppen lefelé tervez tarifát változtatni? Nézd már meg,hogy mennyivel köt szerződést? Vidéken is akciós árral. Mi van a mobillal vagy a T2000-el? Max,T4 és társai.A 6x6 szerződései.Na akkor ki a szotyi?Na ki? Ugye,na erről van szó birkák.
baupexim1 2012.01.11. 21:07:14 / # 325046
avatar
nem mondom, hogy szívemből beszélsz, de ja, szívemből beszélsz. addig, amíg szar van, veréb is... azt gondolom, a plus taxi miatt nem lesz a szakmában érdemi változás, hosszú-hosszú évekig:(
tom485 2012.01.11. 20:50:18 / # 325045
avatar
Nem csak az a baj, hanem ha össze is fognának, ami ugye ennyi birkáról elképzelhetetlen, akkor a plüss taxisok lennének akik dolgoznának életre halálra , és fizetnének a gazdájuknak. A plüss taxi nem lett volna szabad, hogy több legyen mint egy gittegylet, csak a sok birka támogatásával kinőtte magát! Gratulálok is mindegyiknek nagyon nagyon, hogy ezzel is hozzájárultak a taxisszakma hírnevének öregbítéséhez! Faszkalapok!
baupexim1 2012.01.11. 19:30:59 / # 325044
avatar
csak Ti plusszosok maradtok fent:)))
tomajer 2012.01.11. 18:08:59 / # 325029
[b]Kiskapukat tartalmaz a drosztrendelet? Az érdekvédők szerint joghézagok kerültek a fővárosi taxiállomásokról és taxitevékenységről szóló jogszabályba, ezért vissza kellene vonni azt. [/b] Az iparűzési adó megfizetéséhez és adóalanyi bejelentkezéshez köti a fővárosi közgyűlés drosztrendeletének január elején életbe lépő módosítása a taxiállomások használatát és a taxitevékenységet – olvasható a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) honlapján. Erről a BKK 2012-től igazolást kér a vállalkozóktól. Az intézkedéstől elsősorban a fővárosi taxisok létszámának csökkenését várják. A jogszabállyal együtt emelték a taxiállomások használatának éves díját is, amiért nettó 30 ezer forintot kell fizetni a korábbi 20 ezer forint helyett. Kijátszható szigor? A szigorításról Fárbás Tibor, a Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezetének (TGFSZ) sajtószóvivője a Hír24-nek elmondta, üdvözlik a szakma kifehérítésére irányuló törekvéseket, ám a drosztrendelet tavaly júniusban elfogadott módosításában joghézagokat, kiskapukat véltek felfedezni. Példaként említette azokat a taxis vállalkozókat, akik nem Budapestnek adóznak, mégis a fővárosban folytatják a tevékenységüket. A szóvivő megjegyezte: nyílt levélben fordultak Tarlós István főpolgármesterhez és Komáromi Endréhez, a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Kft. vezetőjéhez, hogy vonják vissza a rendelet módosítását és az érdekvédelmi szervezetekkel közösen dolgozzanak ki egy új jogszabályt. Hangsúlyozta, értékelik és nem kritizálják a főváros szándékát, de a kivitelezéssel problémák vannak. Úgy látják a kiskapuk miatt a taxisok létszáma nem fog csökkenni, tehát az egyik fő célkitűzés nem fog megvalósulni. Fárbás szerint a döntéssel az egyéni vállalkozóknak okoznak plusz terheket, hiszen az igazolás kiváltása pénzbe kerül. „Megint azon csattan az ostor, aki eddig is betartotta a szabályokat” – vélekedett a szóvivő. Kérdésünkre, hogy a rendelet módosítása a fuvarszervező cégekkel dolgozó vállalkozókat, vagy az úgynevezett „mezítlábas” taxisokat érinti-e inkább, úgy reagált: nem lehet definiálni, hogy ki a jobb adózó, ezért ezzel kapcsolatban nem lehet párhuzamot vonni. Cinikus indoklás Az érdekvédő közölte: ígéretet kaptak arra is, hogy az droszthasználati díj éves nettó 30, bruttó 38 ezer forintra történő emelésével a főváros kezébe került taxiállomásokat gondozni, ellenőrizni fogják, és 500 új férőhelyet alakítanak ki rajtuk. Ennek ellenére eddig semmit sem kaptak, és úgy látják, a jövőben sem fognak, viszont várják a közterületis ellenőröket – szögezte le. Az indoklás kapcsán megjegyezte: cinikusnak tartja, hogy a főváros a díjak 5 éves változatlanságára hivatkozik, holott a taxisoknál 11 éve nem volt drágulás – tette hozzá. Egy esetleges tarifaemelésről elmondta, hogy a lakosság tűrőképessége véges, a bizalmat pedig nem szeretnék elveszíteni. Az érdekvédők kívánatosnak tartanák az egységes, 240 forint per kilométeres nappali díj bevezetését, de erre a főváros nem hajlandó. Fárbás kifejtette: a minimálbér emelésével a taxisok járulékkötelezettsége havonta átlagosan 17 ezer forinttal emelkedik, a dráguló üzemanyag pedig mintegy 2000 forint pluszköltséget jelent nekik naponta. E-mailben megkérdeztük a BKK-t: találtak-e joghézagokat a drosztrendeletben, illetve mikor kezdik el a taxiállomások ellenőrzését? Amint megérkezik a válasz, közöljük azt a Hír24-en. Szerző: Varjasi Viktor

művészúr 2012.01.11. 17:26:26 / # 325043
avatar
:-) Manapság az se' "két buznyák"...
málna 2012.01.11. 16:22:27 / # 325042
avatar
Volt úgy, hogy 2 csomag pelenka árát keresetem meg pluszban, jogosan.
málna 2012.01.11. 16:21:02 / # 325041
avatar
Rajtad múlik szerintem..
málna 2012.01.11. 16:19:57 / # 325040
avatar
Nincs panasz az utas részéről. Hogyan is szól a dolog? Kapcsolatfelvétel után indul az óra. Magyarázzam még?
művészúr 2012.01.11. 16:10:15 / # 325039
avatar
Nem akarok bujtogatni, sosem voltam forradalmár típus, de úgy kb. 500 - nál nem járna már itt valami?! A qrva anyjukat!
művészúr 2012.01.11. 16:07:00 / # 325038
avatar
Kössz, még én sem... Amíg élünk, remélünk! :-)
művészúr 2012.01.11. 16:06:06 / # 325037
avatar
...meg még egy - lehet, hogy hibás - gondolatom: Nem értem, hogy miért a taxis adja a kedvezményt GYAKORLATILAG a céges ( ?! ) partnernek? Én nem kötöttem szerződést egyik céggel sem, hogy fuvarozhassam a seggét... Én a taxi társaságnak fizetek azért, hogy ő méltóztasson nekem utast ( címet ) biztosítani. Tehát, a taxi cégnek az érdeke, hogy nekem "címet adjon", hogy tőlem ennek fejében pénzt kapjon. A szerződött partnerének tehát neki kéne kompenzációt adni, hogy tőle rendeljen, nem pedig még nekem kedvezményt adni a lassan már elévülő 240 - ből. Nem?!
666666 2012.01.11. 16:01:52 / # 325036
Aha Tibi és a telszámtulaj mit szól hozzá? Etikások is így tesznek? Nem lehetne ezt egységesíteni valamennyi cégnél? Csatlakozva a Művészúrhoz bizony itt néhány hónap múlva mindenki kibukik.
hiénakutya 2012.01.11. 16:01:38 / # 325035
Sajnos nem találtam billentyűzetet.
művészúr 2012.01.11. 15:57:23 / # 325034
avatar
...és nem ugatnak érte? Nehogy "elkaszáljon" a Kedves Drága próbautas!
málna 2012.01.11. 15:55:41 / # 325033
avatar
Sehogy. Bár megtehetnénk, hogy bekapcsoljuk az egyes és csakis az egyes tarifát...Az azonnali óra indítást én már gyakorlom.
művészúr 2012.01.11. 15:51:09 / # 325032
avatar
Engem nem lehet megvádolni "kormány - ellenességgel"... Mégis félve, de azért megkérdezem: Hogy állunk a fix tarifa ügyével, mert - lehet, hogy én vagyok béna és antitaxis - egyszerűen ezekkel a szánalmas tarifákkal nem adok egy - két hónapot sem magamnak... Nem válik lassan okafogyottá ez az egész kezdeményezés, ahogy manapság emelkednek az üzemanyag árak?!

Oldalszám: 321