Hozzászólások száma: 3679
Oldalszám: 184
Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
baupexim1 2011.10.06. 21:01:09 / # 321333
avatar

Dodi 2011.09.22. 13:55:25 / # 321332
avatar
(2) A sztrájkban való részvétel önkéntes, az abban való részvételre, illetve az attól való tartózkodásra senki nem kényszeríthető. A jogszerű sztrájkban résztvevő dolgozókkal szemben a munkabeszüntetés befejezését célzó kényszerítő eszközökkel nem lehet fellépni. 1989. évi VII. törvény a sztrájkról.

KényelemrettegőOő 2011.09.21. 23:32:47 / # 321331
avatar
Andris ha olvasod, képzeld az a bónuszsiránkozóseggnyaló csupa6 a kettesen diszkréten bevamzerolt a batyukeresgélővaskapunál hogy rendeljen be oktatásra.Ez aztán a kolléga . Remélem hamarosan egy teuton szopókaktusz ver tanyát a kakilósába.Szarházi

farugó 2011.09.21. 10:51:47 / # 321330
avatar
Vagy egész egyszerűen csak jobban nősült mint mi...-))))
Apuka 2011.09.21. 08:44:08 / # 321329
Nem mondom, hogy nincs igazad, de ez akkor is csak fél igazság és ha valaki külsős olvassa akkor a valóságtól teljesen eltérő képet kap! Neked meg van a fuvarod és a pénzed! Rendben! Azonban, hogy ez a cég minden alvállalkozójára is igaz lenne, kétlem! Nagyon egyszerűen kiszámítható csak a cég össz. fuvarszámát kell elosztani az alvállalkozók számával. Mennyi címetek van? én 20.000 körül hallottam, de mondtak már kevesebbet is. Hányan vagytok? 150 fő? Maradjunk ennél a két számnál és osszunk-szorozzunk: 20.000 / 150 = 133.3 vagyis 133.3 cím jut átlagosan 1 taxisra. Legyünk nagyvonalúak és átlagfuvarként vegyünk 2.000ft-ot (persze tudjuk, hogy ez sehol sem igaz) 133.3 x 2.000 = 266.600ft/hó Na ennyi bevétel jut átlagosan 1 taxisra havonta. Amennyivel több jön össze neked, a másiknak annyival kevesebb marad! számoljunk tovább: 209 ft a telefonos tarifa. 266.660 bevételt osszuk el a 209ft/km díjjal = 1.275.59 km-t mész utassal havonta. ez 50%-os kihasználtság mellett is 2.551km/hó ez 8 literes fogyasztással 204 liter üzemanyag. a 204 litert szorozzuk fel 380ft-os üzemanyagárral. =77.556ft Bevétel: 266.600ft/hó Kiadás : 77.556 ft (üza) 52.000 ft (tagdíj) ------------------------- marad : 137.044ft/hó és akkor még nem adóztál, nem fizettél járulékot nem fizettél GFB-t nem fizettél iparűzési adót nem fizettél súlyadót nem fizettél könyvelőt nincs benne a javításra a következő kocsira a műszaki vizsgára A droszt díjra félre tett összeg arról nem is beszélve, hogy enned, ruházkodnod kellene és ha családod van akkor nekik is, valamint ha nem sátorban laksz, akkor van rezsi költséged is! Amennyiben ezeket mind teljesíteni tudjátok akkor valóban ott a kánaán vagy valódi életművészek vagytok!
törölt felh. 2011.09.20. 23:35:49 / # 321328
avatar
tomajer te tudod ki vagyok.Minek hazudnék? Ja 159ft a Vip,telefonos tarifa meg 209ft.Persze szoktam vinni Vip-it 159-ért,az egyik tulajt.A kihasználtságom meg múlt hónapban 64%volt. Van élet a XIII-ker-en kivül is.
baupexim1 2011.09.19. 21:24:36 / # 321327
avatar
hm... mikor mondtad? azt, hogy ki mondta, nem kérdezem, úgysem mondod meg:))
Tökfej 2011.09.19. 11:58:56 / # 321326
avatar
Na látod!Mondtam én,hogy itt a helyetek!:-)
baupexim1 2011.09.19. 09:06:15 / # 321325
avatar
akkor ott a helyünk:) szeretnék 45000 tankból 345k-t csinálni:))
tomajer 2011.09.19. 08:54:15 / # 321324
Hasraütve 70% körül van a hatékonysága. Ez a duplája a budapesti átlagnak....:-)
baupexim1 2011.09.19. 08:41:04 / # 321323
avatar
mié? 150 a gurulója:) ahol megáll, vesz fel címet... lehet, hogy a budapest a megoldás?:))) hajrá Diósmetélt, csak így tovább, bp legjobb cégét építed:DDD
krapek70 2011.09.19. 06:54:01 / # 321322
avatar
Urak talán a tulajjal kéne leülnötök tárgyalni a tarifák emeléséről mert igy bizony bukó lesz kocsi ló.Óránként egy kanyar senkit nem tesz rendbe ahogy olvasom pláne 159-ért, ez nevetséges sőt szomoru.Lépni kell valamilyen irányba mert a végén nagy gáz lesz.

tomajer 2011.09.19. 06:03:12 / # 321321
[b][i]"1cím átlagban kb 1500ft. 230x1500=345.000ft [/b] Vicces vagy. Jó ha 2000-2300km körül megyek egy hónapban."[/i] Mindezt 159.-os tarifával? Irigylem a kihasználtságodat:-)
törölt felh. 2011.09.19. 05:40:22 / # 321320
avatar
Vicces vagy. Jó ha 2000-2300km körül megyek egy hónapban. Dizel abból is csak 5,2 az átlag fogyi.(igaz nem egy Safhausen).
osztap 2011.09.18. 18:29:57 / # 321319
Akkor van okotok rá,hogy 21-én ott legyetek.
baupexim1 2011.09.18. 18:23:45 / # 321318
avatar
4000 kilométerre 45.000 tank? hm... mennyit eszik a kocsid? 5,5 liter gázt? matiz?
törölt felh. 2011.09.18. 17:23:17 / # 321317
avatar
Én éppen hogy kijövök a felvett 230címből. Nem is értem te 120 címből tisztességesen,hogy tudsz gazdaságos lenni. 1cím átlagban kb 1500ft. 230x1500=345.000ft 120x1500=180.000ft Kiadások. Tagdíj 52.000ft,üzemanyag 45.000ft,járulékok 37.000ft, drosztdíj vizsga 5.000ft/hó, javításokra 15.000ft/hó biztosítás 7.000ft/hó, én havi 20.000ft-ot lerakok a következő kocsira. Ez 181.000ft. Ja és mi van a kocsi bérlőkkel, részlett fizetőkkel? Ne is firtassuk tovább.
Watson 2011.09.18. 09:08:08 / # 321316
avatar
LIMITES akarok lenni / 32000Ft / az ingyenes napjaimat maximálisan kihasználva TÖBB címet fölvéve , mint a mellettem ácsorgó dúsgazdag vállalkozó / 52000Ft /, aki napi 9ó dolgozik, heti 6-napon át, mert vasárnap az a bestia a családdal akar lenni.

Watson 2011.09.18. 08:51:30 / # 321315
avatar
Tegnap 09.17.-én reggel 06.ó-tol de 11ó-ig EGY darab címet / kerekes panzió / tudtam felvenni !! Az is egy belőtt csaj volt, aki pénz nélkül akart Szigetszentmiklósra menni / 300-as pacsi előre /. 3000 lemondott ugye , 52000 ugye ? Ki nézi és minek is a másikat tulajdonos úr ? 5.óra = O Ft !!!!!!!!!!! 1 hét 10db belépő = 520000 Ft oda, -1500 cím nekünk !!! Hónapok óta kínlódunk a levitt tarifával. Hol az ígért cím özön ? Azért tudunk valamennyit dolgozni mert kevesen vagyunk !!! A hétvégések / bárki lehet ! / automatikusan limites lett ! Tehát a limitesnek nem kell fő állás . Érthető ugye ?

krapek70 2011.09.16. 18:29:21 / # 321314
avatar
Mikor állnak le a törzsutaskártya osztásáról vagy a tarifát kéne emelni mert másféloránként egy gagyi kártyásfuvar igen karcsu. Igy már nem lehet ezzel a módszerrel rendelésszámot emelni az a vonat már elment régen.

Oldalszám: 184