Hozzászólások száma: 3679
Oldalszám: 184
Témakörök > Droszt Híradó > Budapest Taxi mi is itt vagyunk! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Rocktaxi 2009.11.22. 15:07:29 / # 319433
Mondjuk jobban szeretem ha pénz van a zsebemben, mint csekk. :-)
bendzsoo 2009.11.22. 13:47:33 / # 319432
avatar
Nem tudom,hogy tudod-e a Taxistársaságok tulajdonosai minden hónapban össze röffennek a kamarában és ott döntenek a mi sorsunkról.
baupexim1 2009.11.22. 13:26:11 / # 319431
avatar
Robi : személyesen elmondom majd, miért nem megy ez:(
törölt felh. 2009.11.22. 10:31:11 / # 319430
avatar
taludniój: nyakkendővel emelkedünk???
törölt felh. 2009.11.22. 09:35:00 / # 319429
avatar
ZSEBSZERZŐDÉS!!!Csak az számit. Magyarország
sipi 2009.11.22. 08:38:30 / # 319428
avatar
Mint már írtam ennél korábban az árhűséges cégvezetőknek kell összefogni hogy ne kelljen lemenni az árral. Ez kb 2000 taxist jelent, ezt értetted félre. Utas kiszolgálás mester fokon a központjaik on-line összekötésével... Most vagy soha. Nem féltékenykedni kell egymásra, hanem bízni bennünk, már ennél nehezebbeket is megoldottunk.
sipi 2009.11.22. 08:30:27 / # 319427
avatar
Cartman utcai beülőséről írtunk.Miután korrekt áron haza vittük /Végre fél év után!?/ és a kezébe adtunk egy -15%os kártyát kmre, akkor mi baja lehet Nálunk az elkövetkező 20 évben? Sajnos az ártörők elvitték a nagyok 25%nyi címét a miénket is. T4,2000 is 80000db mint ott. Kérdés meddig bírják ? A szerződések egy két év múlva lejárnak vagy jön egy új vezető és költség csökkentés címén megválik a tx-partnerétől. Már lassan budai villát kéne neki venni kenőnek hogy megmaradjon.
sipi 2009.11.22. 08:16:39 / # 319426
avatar
Legyen éjjeli pénztár,lesz kúthálózat és üzletlánc amelyik majd elfogadja ne félj kapcsolatok és szerződések kérdése az egész. Csak az a cég marad fenn ahol partnercégek rendelnek akár csekkes formában is. Ez minden cég alapja.Nálunk kb 5 millió kellene havonta most rögtön! Aki tud hozni szóljon intézkednek. Fuvaronként jutalékot kaphatsz!
sipi 2009.11.22. 08:06:07 / # 319425
avatar
Anno rákényszerített minket az utcai helyzet hogy belépjünk egy cégbe. Folyamatos kiszorítósdi a drosztokról és elhajtás a frekventált helyekről,1991-et írtunk. Akkor még jónak tűnt a döntés. Az ár gond a többtarifás taxaméterrel indult amikor is a vezetők a régi telefonos ár mellé egy magasabb utcait engedtek betenni. Had keressünk a mezítlábas még ennél is magasabb,1993-94.Ez még az első utas csábítás időszaka. A fő gond akkor jött amikor a Verseny Tanács jelzett hogy mindenki válasszon magának tarifát de ne legyen egyforma.Tán '95.Úgy alakult hogy a főtaxi másod magával volt a legolcsóbb majd a Yellow ellépett a többiektől 40 ft-ra. Bele is rokkant majd a Rádió is mélyre süllyedt lassan az emberek vissza tértek az olcsó Fő-höz.Ekkor már a Főtaxi a sokadik tulajdonos váltás illetve a hagyományos megszüntetésénél járt.Tehát klasszikus maszek rendszerben csúcs címállománynál meglépte hogy a legdrágább lett kb.98-ban. Ez az a pont amikor a magánosok cégvezetői elérkezettnek látták az időt hogy tönkre tegyék a Főtaxit és nem emeltek maradtak alatta. Vártuk hogy mi lesz nem lett semmi még 5 év múlva sem bár majdnem megroppant de az utolsó pillanatban megmentették mindig a befektetők! Rt!! Azóta sem szabadulunk a drágább-olcsóbb fóbiától. A vezetőink színlelt egyezségben működtek de mindig volt egy aki megszegte ezeket. 10-15 éve folyamatosan. Nincs baj a céges formával az elsőt is mi magunk alakítottuk meg a többit is. Csak az árak távolodtak egymástól de nagyon. És már nem merik bevállalni hogy az utcai olcsóbb legyen /1980 ig Főtaxi/. Most az S-tx igen de milyen áron? Dátumok időszakok felcserélődhettek de már rég volt. A levezetés igaz.
r069 2009.11.21. 22:13:58 / # 319424
avatar
Sajnos mindenki összekever szegény 069-es Ricsivel.Azért van előtte egy r-betű is.
jóindulat 2009.11.21. 20:27:58 / # 319423
avatar
r069=divatpunk?
r069 2009.11.21. 20:08:22 / # 319422
avatar
Hello.Mátyás te a 903-as kóddal dolgozó ezüst kombi valamivel dolgozó kolléga vagy? Persze csak ha meg akarod mondani. Kösz a választ.
a-kinti 2009.11.21. 18:22:41 / # 319421
avatar
jo napot mindenkinek!!! ahogy látom benneteket is elért a nyakkendő mizéria.az a sok nagytudásu aki ezt szorgalmazza biztos össze keveri a taxit a limuzin service-vel.20 éves pályafutásom alatt azt a tényt közölhetem veletek,hogy az utas lasz@rja a nyakkendőt,ugyis háttal vagy neki. ez a sok monitorfejü,menedzserkalkulátor(kedves utas) fiucskát és lánykát csak az érdekli,hogyne üljön bele a kaja maradékodba és baleset nelkül elvidd ahova mondja. vajon ezek anyakkendő szorgalmazók ültek e már külföldön taxiba(nem hinném,mert nincs rá pénzük)érné őket meglepetés.nekünk mindig fel kell találni a spanyol viaszt.eggyel több indok hogy miért tilstanak le. van sapka nincs sapka!!!azokat az embereket akik nem tartják be az alapvető higéniai szabályokat ki kell rugni.ez ennyire egyszerű. na rágódjatok még rajta kicsit....

törölt felh. 2009.11.21. 17:33:51 / # 319420
avatar
Úgy van! És a nyakkendőn a csomó hátul van és még erre rávesz egy garbót + hasitasí!
jóindulat 2009.11.21. 17:27:53 / # 319419
avatar
Én még a bebek utcában léptem be kb 10 éve,s azóta nem fejlődöt a társaság semmit csak süllyedt.Túll kellene lépni már a korházos fuvarokon.A nyakkendővel nem túlőltözöd az utast hanem megtiszteled,hogy minket választott.
oregrokker 2009.11.21. 16:47:58 / # 319418
avatar
Gondolom,hogy nem régóta vagy ennél a társaságnál mert akkor nem mondanál ilyet.A nyakkendőről meg csak annyit,hogy át estünk tudod a ló túl oldalára.Én annak idején 30éve aszt tanultam az oktatáson, ami azért egy kicsivel komolyabb volt mint a mostani.Ne öltöződ túl az utast.Volt egy kolléga a ló garázsban az arany karláncáért meg a nyakláncáért állandóan a szőnyeg szélén állt.Tudom nagyot változót a világ.De szerintem azért még ez most is reális.Igen tiszta autó és tiszta ápolt kolléga ami ennél a cégnél nem mindig volt így.Voltak kollégák akik olyan koszos autóval meg ápolatlanul dolgoztak,hogy 1honapig be kellet mutatni magukat meg a kocsit munka kezdés előtt.Volt akire hatással volt.Olyan is akit a Bényei gőzborotvával takarított le.
jóindulat 2009.11.21. 15:56:15 / # 319417
avatar
Komoly mrgrendelőknél igenis számit s el is várják.Sajnos a BUDAPEST TAXINAK sosem volt komoly szerződése egy nagy cégel sem s egy mai szerződéskötésnél igenis számit hogyan jelensz meg a kuncsaftért nem csak a km-dij számit.Ma a szolgáltatást a legmagasabb szinten kell végezni ahoz,hogy életben maradj.Nem azt mondom,hogy mindenki viseljen nyakkendőt de legalább 70%-a a kiemelt cimeknél ha van ilyen.
törölt felh. 2009.11.21. 15:18:38 / # 319416
avatar
Magyarországon az a baj,hogy felöltözetett bohócok vannak.A régi taxis tudja miről beszélek.Egy foga van,nem tud beszélni,az a lényeg hogy fel legyen öltözve,és legyen A-kategóriája.

Rocktaxi 2009.11.21. 14:56:22 / # 319415
Senki sem részesíti előnyben a szakadt farmert. De ne mondd már, hogy attól lesz több utas, ha ingben, nyakkendőben feszengsz az autóban! :-( Normális utcai öltözet, szappan és meleg víz ismerete, kívül-belül tiszta autó. Ez azért szerintem vonzó lehet utas szempontból! :-)
törölt felh. 2009.11.21. 13:34:24 / # 319401
avatar
SOSE ADJ A LIZINGES LÁTSZATRA A LIZINGES LEHET HOGY HOLNAP NEM TAXIZIK DE A SZAKADT FARMEROS IGEN !!!!!
Oldalszám: 184