Hozzászólások száma: 35136
Ugrás a hírhez Oldalszám: 1757
Témakörök > Droszt Híradó > Főtaxisok ide KLIKK!!!! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
carlotax 2006.04.14. 11:56:03 / # 273197
Az elözőre gondolt,szerintem.Üdvözöllek sorainkban Davis:-)DDDDD

törölt felh. 2006.04.14. 11:32:10 / # 273203
avatar
Most zavarba hoztál, mert lényegében komolyan írtam, de csupán csak találgatok, mert igazán nem értem, hogy miért van ez így...

6ker 2006.04.14. 07:04:34 / # 273224
avatar
"Na igen, az egy érdekes megoldás:-) De gondolom azért van így, mert félő, hogy ha nem így oldják meg, akkor nem biztos, hogy minden megrendelést teljesíteni tudunk, de ettől még érdekes, hiszen nem egyenlőek az esélyek." Erosits meg legyszi, hogy ezt nem komolyan irtad..
Davis 2006.04.13. 15:56:25 / # 273222
avatar
Remélem nem generáltam indulatot senkiben.További jo melot majd a gyárban. Csá:-)

Davis 2006.04.13. 15:45:03 / # 273223
avatar
Bocs összekevertem a mostani 029-el.Igen jo srác mert nem hagyta magát az etikai bizotsággal szemben,ezért mondott le.Nem kell félni töllük ök is csak...(De ezt nem irom ide) Tisztelet a kivételnek.
törölt felh. 2006.04.13. 15:42:07 / # 273221
avatar
Az talán az ha bemegyek a diszpécserhez elörendelésért?:-) Na igen, az egy érdekes megoldás:-) De gondolom azért van így, mert félő, hogy ha nem így oldják meg, akkor nem biztos, hogy minden megrendelést teljesíteni tudunk, de ettől még érdekes, hiszen nem egyenlőek az esélyek.
Davis 2006.04.13. 15:39:50 / # 273220
avatar
Ezt itt jól megbeszéljük,de sajnos változáshoz nem sok reményt füzök.Mert nem a fötaxi filozofiájához illeszkedik a magántelefonon történö szolgáltatás.Mert ez nem esélyegyenlö.Az talán az ha bemegyek a diszpécserhez elörendelésért?:-)
törölt felh. 2006.04.13. 15:31:51 / # 273219
avatar
Nem skoda, hanem W? Nem? Lehet hogy fura elképzelései vannak az életről, de korrekt srác, vagyis inkább mondjuk úgy, emberséges. Jött egy ürge úgy 3 hete, nem volt igazán jó állapotba. Neki esett egy kolléga autójának. Ő azonnal kiúgrott és ment oda intézkedni, majd amikor látta, hogy nem csak az alkohol az oka az ürge fura viselkedésének, akkor mentőt hívott, és amíg a többiek pörögtek ezerrel (keresték a pénzt), addig ő megvárta a mentőket ( minimum 20-30 perc volt). De nagyot vigyorogtam amikor megtudtam miért C kategóriás:-DD
törölt felh. 2006.04.13. 15:29:02 / # 273218
avatar
Én is éjszakás vagyok:-))
törölt felh. 2006.04.13. 15:28:25 / # 273217
avatar
Az elején szeretném tisztázni, hogy én nem szeretem az állandó fuvarokat. Velem kifejezetten körülményes előre megegyezni egy időpontban. Jelenleg 3 olyan van, akit én külön (mondjuk úgy, lenyúlva) szállítok. Az egyik egy lány, akit 5 éve viszek és mint még tini ismertem meg, jelenleg 2 gyermek édesanyja. Rossz passzban volt, amikor beszállt hozzám, majd mosolyogva szállt ki és egy teljesen már ügyből kifolyólag kérte el, és kapta meg a számom, majd elkezdett hívogatni. Végére úgymond állandómmá vált. A másik ilyen fuvar ennek a lánynak a nővére. Vele is sok érdekes fuvarom volt, amit egy akkor először rendelt taxis nem ismerve a hölgyet, a körülményeket stb... nem biztos hogy simán lebonyolított volna. A harmadik, az nem olyan régi, az egyik kolléga egészségügyi okokból kifolyólag sajnos már nem munkaképes és neki az öccse is taxis, aki engem ismer, tudja, hogy normálisan taxizom, és amikor ő nem ér rá, akkor engem hív fel és én szívesen megyek, mert a hölggyel jókat tudunk beszélgetni és Újpestről kezdésként sem rossz. Igaz volt egy negyedik kanyar is, amit egy téves névjegy csere miatt kaptam, de az elveszett, mert a fiatalember visszaköltözött Pécsre. Viszont naponta kérik a telefonszámom, elképzelésem sincs miért (talán a beszélőkém tetszik nekik), de nem adom meg. Nem szeretem az ilyen fajta kötelességeket, arról nem beszélve, hogy ezek az emberek nem azokon a napokon rendelnek általában amikor kicsit gyengébben megy a meló, hanem akkor amikor egyébként is van rendesen. De nem értek egyet azzal, hogy fuvarlenyúlásért bárkit is retorzió érjen. Hiszen sok utas azért szeretne állandó taxist magának, mert sok a rossz tapasztalata. Manapság már elég ritka az olyan önálló fuvarokkal rendelkező kolléga, aki a cégtől kilépve megtudna azokból élni. Aki meg olyan, annak felesleges a tiltás, úgyis a zavarosban fog halászni. De amíg az ember a lenyúlt fuvart viszi, addig sem áll droszton, addig sem nyomkod címre és ha nem ér rá, akkor a saját cégétől fog autót rendelni az utasának. Ha meg olyan jó a kanyar (vidék-rendszeresség stb...), akkor hiába minden tiltás, úgyis lenyúlja, nincs mit tenni. Akkor meg minek ez a szigor? Ez csak azokat a taxisokat védi, akik kommunikáció képtelenek, akik nem taxisok, akik nem tudnak szolgáltatni, mert azoknak senki sem kéri el a számukat...és nekünk biztos ezeket a kollégákat kell védeni?
Davis 2006.04.13. 15:26:54 / # 273216
avatar
Carlo!Rosszkor voltál rossz helyen.
Davis 2006.04.13. 15:19:57 / # 273215
avatar
Ha a 029-es full skodás kollégára gondolsz ö azért c-kategoria mert kicsit örült,és önfejű.:-))
Davis 2006.04.13. 15:17:42 / # 273208
avatar
Ne haragudj nem tudok neked segiteni csekk ügyben mert éjjszaka melozom és még nem hallotam ezt a csekkleadásosdit:-)

törölt felh. 2006.04.13. 15:12:08 / # 273214
avatar
Na igen, ez a visszáság mindenhol meg van... De őszintén bajban lennénk ha csak olyanok lehetnének etikások, akiknek erre 100%-ig meg van az erkölcsi alapjuk, hiszen szerintem te is egy kezeden meg tudnád számolni azokat az embereket...és most itt az egész szakmát nézve értem ezt:-)
törölt felh. 2006.04.13. 15:10:05 / # 273213
avatar
Értem én a problémát, de a többi napon azt látom, hogy ők is velünk állnak sorban és nyomkorásznak a címekre rendesen. Volt egy cím, amire nagyon nyomkodott az egyik etikás kolléga. Gondoltam ez biztos valami zsír. Ráálltam és egyik nap sikerült felvennem. 1270 forint. Ha figyeled az István utca 8-at, akkor ott is lehet labdába rúgni, vagyis az sincs lenyúlva. Ezek mind olyan "apróságok", amik nem teszik egyértelművé, hogy itt nagy gazság lapul. Persze lehet én gondolom rosszul, de tudod sosem foglalkoztam mással addig, amíg nekem meg voltak a számításaim. Persze ezt csak az elmúlt 6 hét tapasztalata alatt mondom. Viszont ha akkora okosság lenne, akkor a volt 029 miért adta vissza a lehetőséget és miért C kategóriás (ami nekem kifejezetten tetszik:-D)? Legalábbis én így tudom, hogy ő magától mondott le, mert nem jött be neki anyagilag. MÁS Valami olyat mondtak, hogy aki választásos fuvart csinált az péntekig számoljon le vele, majd tegnap már úgy jött le, hogy aki a II. kerületből csinált ilyent, az menjen leszámolni a csekkel. Most én 1-et csináltam a 8. kerületből...kérdés: Nekem holnap be kell mennem?
Davis 2006.04.13. 15:05:15 / # 273212
avatar
Ja!Még annyit ezek az egyenlö esélyek.És ezek az urak keddenként majd szerzödést bontanak x-y kollegával fuvarlenyulásért.

Davis 2006.04.13. 14:57:30 / # 273211
avatar
Kedves Csogu!Van némi igazság amit irtál,de akkora a bevételi különbség,hogy én a választás alatt kerestem 17.500ft magyar csekket.Mig az egyik kedves etikás kollégánk 100.000ft felett.És emellet tagdij kedvezmény!Tudom hogy ez egy nap a sokközül,de mi mehet a többi napokon.
törölt felh. 2006.04.13. 14:36:33 / # 273210
avatar
Ezt elmentem:-)))
Csumi 2006.04.13. 14:35:28 / # 273209
avatar
egyetértünk....
törölt felh. 2006.04.13. 13:22:06 / # 273207
avatar
Urak, lehet nem fogtok sokan egyetérteni a mostani hozzászólásommal, de én így látom ezeket a dolgokat. Élni, és élni hagyni. Ebből induljunk ki, és mindig is ide kanyarodjunk vissza. Egy cégnél nagy szükség van egy jól működő etikai bizottságra, ha ez nem létezik, akkor az a cég az évek múlásával piacot veszít, az ott dolgozó kollégák csak szenvednek, de a normális munkavégzést alapban kizárja. Kell a fegyelem, mert 300-500-800 felnőtt férfi igenis hajlamos arra, hogy megszegje a szabályokat. Eleinte a jobb megélhetésért, a gyorsabb egyszerűbb pénzkeresetért, majd később a cég romlásával, magáért az életben maradásért. Vagyis, az ha egy ellenőrzés jól működik egy cégnél, az az ott dolgozók érdeke elsősorban, még akkor is, ha a szabályok sokszor minket sújtanak, korlátoznak. Viszont sok szabályt csak akkor hajlandó az ember betartani, ha annak látja is az értelmét, mert nem fog parádés kocsis lenni, miközben 2-3 órákat malmozik egyhelyben fuvarra várva. Vagyis csak olyan cégnél lehet elfogadtatni sok szabályt (ruházat, tiszta, jó állapotú autó), ha ezzel egyenesen arányosan van munka is. Élni, és élni hagyni. Talán egyetértetek velem, hogy kellenek az etikások. Ki, és miért vállalja ezt a szerepet?! Ez is cégenként változik. Van aki a hatalomért, van aki tagdíjmentességért, van aki kötelességtudatból. Természetesen az utolsó megnevezés az, ami elfogadható. Szeretne egy olyan céget stabilan, ahol megélhet, ahonnan a családját eltartja. Ez nem kis áldozat részéről. Messze nem fedezi az anyagi oldalát a tagdíjmentesség. Nálunk még ehhez jön az is, hogy hetente órákat vesz el az idejükből, hogy a kiemelt szórakozó helyeken felügyelik a rendet, ami szintén a mi érdekünk, hiszen már volt olyan cég, ami ennek hiányában nem kis piacot veszített. Vagyis a mi érdekünk ez is. Élni, és élni hagyni! Vannak kiemelt események, választások, Operabál stb... Itt vannak előre megrendelt keményebb fuvarok, amik nem mindig jutnak el a mezei taxishoz. Vagyis itt valamicske - és elhihetitek ez csak egy része annak, amit ezek a kollégák buknak az etikás státusszal - visszapörög hozzájuk. Tudom, ilyenkor jön az, hogy akkor miért vállalta, miért csinálja?!? Én ezt úgy nézem, ha valaki értem tesz, nem is keveset, és ezzel biztosítva van az nekem, hogy normális feltételekkel tudjak pénzt keresni, akkor én nem bánom, ha közben ő nem károsodik anyagilag. Élni, és élni hagyni!

Oldalszám: 1757