Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Rocktaxi 2013.06.22. 12:38:19 / # 272119
Állítólag valami leszbikus picsa! :-DD
hiénakutya 2013.06.22. 12:29:36 / # 272118
Azé', milyen undorító egy alak vagy! Láttad, hogy kapcsolatban él, egyből kibasztad. :-DDD harmincnyolc
Rita 2013.06.22. 12:28:54 / # 272117
Tán má viccűni se lehet. Irány Siófok, már itt se. 21
hiénakutya 2013.06.22. 12:28:22 / # 272116
Még szép! :-D huszonnégy
Rocktaxi 2013.06.22. 12:26:38 / # 272115
Vissza izéltem! :-D
hiénakutya 2013.06.22. 12:23:11 / # 272114
Figyelj, törlöm, ha gondolod, de akkor Te fogod elhessegetni a pasikat róla. Jó, érdekel, csináljuk? hatvankettő
hiénakutya 2013.06.22. 12:20:14 / # 272113
Akkor rohadjál meg! :-Dp huszonkettő
Rita 2013.06.22. 12:17:40 / # 272112
És párkapcsolata is van, ez volt a legfontosabb, amit hírül akart adni a világnak! :-D* 79
Rocktaxi 2013.06.22. 12:17:22 / # 272111
Épp most basztam ki! :-)
hiénakutya 2013.06.22. 12:01:40 / # 272110
Na emberek, beugattam ide négyet, vagy ötöt, de egy sem látszik. Kimoderáltak, vagy én b@sztam el valamit ezzel a mocsok faszbukkal? ötvenhárom

hiénakutya 2013.06.22. 09:18:24 / # 272109
Általános közlemény Akiket Zugav Olga ismerősnek jelölt, azok jelöljék vissza, különben csúnya botrány lesz! Akiket meg nem jelölt ismerősnek, azok jelöljék meg! Kivétel nélkül mindenkit vissza fog jelölni, mert Olga rendes, aranyos és minden ilyesmi. Már a hallotaxit is lájkolta. :-D huszonkilenc

Mat 2013.06.21. 23:40:53 / # 272108
avatar
Államosítják a taxipiacot? Múlt héten módosították a még életbe nem lépett taxirendelet korhatárszabályát. A 168 Óra online rádió Közvetlen kapcsolat című műsorában erről is beszélt Pásztor György, a Tele5 Taxi ügyvezetője, aki attól tart: a Fidesz-állam a taxipiac kisajátítására készül.

Rocktaxi 2013.06.21. 18:27:58 / # 272107
A "pupák" jól értette, hidd el! :-) A cikk írója nincs képben. Erre reagált "pupák". :-)
puccos 2013.06.21. 18:13:40 / # 272106
avatar
Biztos nem olvastad át körültekintően az írást, igy nem is tudtad értelmezni azt. A "húsz taxis vállalkozás" az a fuvarszevezők körülbelüli száma, akik ma garázdálkodnak a Budapesti taxis piacon. 78
666666 2013.06.21. 17:21:38 / # 272105
Nem!!!!Értem! Mi az,hogy kijátszák a FIX tarifát?Miért?Van olyan taxis akit el lehet küldeni egy kijátszós fuvarba?Mert,ha van az szégyelje magát.Amenyiben bárki észleli,hogy kijátszanák a hatósági fix árat az rögtön telefon a NAV-hoz és bejelenteni. Vegyék tudomásul végre a fuvarkufárok,hogy vége a himi-huminak.Nincs tranyó a reptérre.Nincs dugdfelkártya és egyáltalán semmi mutyi.Egy valami van.Az pedig a :450-280-70. Aki taxikázik az ezt fizesse meg. 666666 65
pupák 2013.06.21. 15:46:56 / # 272104
avatar
Már megint fogalma sincs a dolgokról a cikkírónak: "Budapesten ma mintegy 20 taxis vállalkozás működik,"...akkor ezek szerint a többi 5880 az valami más, csak taxinak tűnik? Értsék már meg végre, hogy itt mi vagyunk egyénileg a vállakozók saját autókkal és nem pedig valamiféle vállalkozás tulajdonában levő gépkocsipark sofőrjei vagyunk.
baupexim1 2013.06.21. 12:33:09 / # 272103
avatar
:)
tomajer 2013.06.21. 11:50:09 / # 272102
Édesjóistenem! Hogy van az, hogy a cikkben egy szó sincs arról amiről a cím szól??? [b]Kijátszanák Tarlós tervét - így lehetne olcsóbban taxizni Egyes fuvarszervezők már keresik annak módjait, hogy a fix áras fővárosi taxiszolgáltatásban hogyan adhatják meg az eddig bevett 5−15 százalékos kedvezményt céges partnereiknek.[/b] A Napi Gazdaság keddi számának cikke A taxisok egy része már keresi a kiskapukat a nemrég megszületett fővárosi taxirendelet kapcsán − legalábbis szakmai körökben erről lehet hallani. A budapesti rendelet fix árassá tette a taxiszolgáltatást, ezzel azonban megszűnik annak a lehetősége, hogy a fuvarszervezők a céges szerződések elnyerése érdekében egymás alá ígérjenek a vállalási árakban. Egyes piaci vélemények szerint ugyanakkor a "trükközésre" nem marad lehetőség, mert a jogszabály mindent "lekorlátoz". A Budapesti Közlekedési Központ Zrt. (BKK) ráadásul 3 hónaptól 5 évig terjedő időtartamra be is vonhatja a taxis vállalkozó engedélyét. A társaságok szeptember 1-jétől bónuszokkal vagy egyéb kedvezményekkel sem versenyezhetnek, de megszűnik az utascsalogató reptéri transzfer, illetve érvényüket vesztik a fuvarszervezők és megbízóik közötti − határozott vagy határozatlan időre szóló − szerződések is. A jogszabály az árak kapcsán éles határvonalat húz szeptember elsejével, ha nem így lenne, a fuvarszervezők a jelenlegi árakon és kedvezményekkel kezdenének szerződéseket kötni − mondta a Napi Gazdaságnak Tamás Miklós, a City Taxi Fuvarszervező Szövetkezet elnöke. A City Taxinál a megrendelések 20-30 százaléka származik cégektől, a szerződéses kedvezmény mostanáig átlagosan 5 százalék volt. Hasonló arányban, mintegy 30 százalékban származnak a cégektől a Rádió Taxi ügyfelei is, a társaság átlagosan 10-15 százalékos kedvezményt ad − a nagyjából 200 forintos kilométerdíjból − az ilyen megrendelőknek − tudtuk meg Horváth Csabától, az RT5 Taxi Holding Kft. ügyvezetőjétől. A cégvezető szerint a verseny szeptembertől a szolgáltatás minőségében, a fizetéskönnyítő megoldásokban, illetve a járműpark méretében nyilvánulhat meg. Tamás arra számít, hogy az új szabályok eredményeként megszűnnek a piacon tapasztalható visszásságok és letisztul a piac, feltéve, hogy jól működik majd az ellenőrzés. Budapesten ma mintegy 20 taxis vállalkozás működik, számuk eddig gyakran és gyorsan emelkedett, némelyek azonban 3 havonta csődbe mentek, majd újraéledtek. A fővárosi rendelet azonban komoly elvárásokat fogalmaz meg a vállalkozásokkal szemben, amelyeknek ősztől például nem lehet köztartozásuk, illetve be kell vezetniük a hangrögzítéses címkiadást. A várakozások szerint éveken belül a jelenlegi felére csökkenhet az aktív vállalkozások száma − tette hozzá Tamás. A fővárosi taxipiacon nagyjából havi egymillió fuvart bonyolítanak le. Idővel ezen kevesebb szereplő osztozhat, növekedési potenciált jelenthet ugyanakkor, hogy Magyarországon a lakosság 3-4 százaléka ül taxiba, miközben Európában ennek duplája. Tamás Miklós szerint egyszázalékos növekedés is komoly eredmény lenne.

hiénakutya 2013.06.21. 09:35:12 / # 272101
Na, akkor ezt a Magyarósit is lehet osztani. "Igazad van, ez elsősorban egy esztétikai kérdés. Ugyanakkor megállapíthatjuk, hogy amennyiben te ezt a dizájnt esztétikusnak találod, úgy az esztétikához sem értesz." nyolcvanhárom

Nevem senki 2013.06.21. 09:15:50 / # 272100
avatar
Köszi:-)
Oldalszám: 469