Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
focilabda 2014.02.06. 16:04:49 / # 272621
Nekem már a 2014-es évi takkdíjam is be van fizetve. Mit tudok még tenni?
baupexim1 2014.02.06. 14:27:00 / # 272620
avatar
kemény banda:))
666666 2014.02.06. 14:24:43 / # 272619
Na most mond meg Roland. Tudnak ezek élni. Bár vóltak sokan akik be sem jutottak a megbeszélésre.Ők az utcán be/bé/szélgették meg a helyzetet. Kép: . 17
anyad 2014.02.06. 14:09:05 / # 272618
avatar
Tudod elvárjuk a TGFSZ-töl,hogy csináljanak valamit de,hogy csináljanak ha csak 1-200 ember áll fel mögé.Ha legalább 4-5000-ren részt vennénk a megmozdulásokon az lehet,hogy eredményes lenne de igy azt mondják,hogy eltapossák azt a maréknyi embert.
baupexim1 2014.02.06. 14:01:26 / # 272617
avatar
kaviáros szendvics volt a kaja?: :)
anyad 2014.02.06. 14:00:03 / # 272616
avatar
Sajnos az a baj szerintem,hogy nem egy oldalon állnak a taxisok és a fuvarszervezők.Egy kívülálló azt látja na Taxisok ölik egymást.Persze,hogy öljük egymást mert mint a két tábornak mások az érdekei.Sajnos a fuvarszervezők jobban összetartanak mint mi Taxisok.Ők havonta tartottak vagy még mindig tartanak összeröffenéseket és azokon megbeszélik,hogy,hogyan tegyenek bennünket tönkre.Mi meg széthúzunk.Csak akkor lehet a létszám 1/10 ét összecsődíteni mikor már nagyon nagy a baj.Hát szerintem most is nagy baj.
focilabda 2014.02.06. 13:54:28 / # 272615
Ez jó! Mint szines hír valami napi pletykalapban! :-) És akkor a végszó? Minden nagyon szép, minden nagyon jó? A taxis meg menjen a pénztárba befizetni és kuss?
anyad 2014.02.06. 13:42:01 / # 272614
avatar
Bocsi de mutassál már rajtunk kívül még egy szakmát akiket ennyire szopatnak mint bennünket. De nem ők szopatnak bennünket hanem mi szopatjuk saját magunkat.Amik a Taxisokat ilyen Horváthok képviselik addig mit akarunk.Sajnos a sztrájk óta egymásnak uszítanak bennünket és mi vevők vagyunk rá addig szopatni is fognak bennünket.Mert sajnos idáig amíg az volt a lényeg,hogy az rádió szóljon.Hát már nemszol a rádió.
szálka 2014.02.06. 13:33:02 / # 272613
avatar
Nehéz helyzetben vagyok, mert illenék számot adni arról ami történt, de érzelemmentesen képtelenség, az objektivitáshoz nem higgadtam le eléggé. Fogalmam sincs még, hogy mit fogok ezután írni, ezért maradjunk annyiban, ez egy döntően SZUBJEKTÍV helyzetjelentés a mocsárból. És, hogy az örök csalhatatlanság birtokosai, a bölcs megmondók, a "frankóntudomatuttit dekinyílikabicskaazsebembe ezektől" is jól érezzék magukat...én sem pusztán egy parton ülő szemlélődő vagyok. Úgyhogy: le velem, le velem!! Ami konkrét: A kamarai összehívás viszonylag hirtelen jött, nem volt miről előzetesen beszámolni. A megfogalmazott célja szerint, az 5 hónap áttekintése, illetve a csendes címkiadás körül kialakult feszültség. !!!Szerintem!!! a valódi cél annak a két srácnak a megmérése volt, akik tevékenyen részt vettek a legutóbbi megmozdulás szervezésében, ugyanis meglepetésszerűen meghívták őket. Kíváncsiak lehettek a háttérre, felkészültségre, esetleges kapcsolatokra. Kaptak is hideget-meleget, ott alázták őket ahol fogást találtak rajtuk. Dicséretes fuvarszervezői összefogás mutatkozott abban, ahogy az élettől is próbálták elvenni a kedvüket, nemhogy a Tarlós-féle meghívástól. Szerencsétlenek addig védekeztek- rúgkapáltak, amíg aztán a szakszervezetbe is sikerült belerúgniuk. Mindenki fantáziájára bízom, hogy elképzelje a kaján örömöt... Ami még a tényszerűséget illeti: a fuvarszervezők túl sokat fektettek a csendes címkiadás hátterének biztosításába, nem is akarnak lemondani róla. Sőt, tulajdonképpen szerintük már nagyszerűen működik, és csak kis lépések választanak el bennünket a tökéletestől. Kicsit feljelentgetik egymást a BKK-nál, mindegyik abból remél hasznot, hogy a másik minősítését szeretné visszavonatni. Azt -TALÁN- sikerült Komáromival megértetni, hogy mi a különbség a rendeletben leírt "legjobb pozícióban lévő autó", és az általa követelt "legközelebbi" közt. Már szó nincs arról -amit mi régóta állítottunk- hogy a City rendszere a körzetesítéssel szabálytalan lenne. Nyitva van egy lehetséges irány a fuvarszervezőknek, hogy a fejlesztést elvigyék ebbe az irányba. ( őszintén szólva, a szándékot nem érzem) Komáromi is óvatosabb volt, de lehet hogy csak taktikázik. Várható egy olyan Kamarai állásfoglalás-kérelem-követelés- mely szerint a cégek kapjanak szabad kezet a fejlesztések tekintetében úgy, hogy jobban figyelembe vehető legyen a taxisok igénye. Meglátjuk... És, hogy kiszolgáljuk a kis színesért sóhajtókat is. Amikor kezdetét vette a hülyeségmondó verseny, akkor természetesen magához ragadta a szót a szakma ikonja, a taxis nagyszerűség felkent papja, az innováció bajnoka. Öröm volt hallgatni, én egyébként is különösen szívelem. -Csak fokozatosan elvesztettem a türelmem amikor olyasmiket kellett végighallgatni, hogy mi (taxisok) csak hőbörgünk, mert nem akarjuk a csendest, pedig mennyit zokogtunk az URH-s visszaélések miatt. -A csendes címkiadással nem lehet visszaélni... Idegenkedünk az újtól, pedig milyen nagyszerű döntés volt kiosztani a kártyalehúzókat anno. -Sok a taxis, az a baj. -A 280 forint a baj stb,stb, Aztán a magam keresetlen stílusában nem hagytam szó nélkül, - hogy tulajdonképpen azt sem érti, hogy mi a gondunk a csendessel. -Ha nem lehet visszaélni a néma címkiadással, akkor adjon magyarázatot a Zafirák körül kialakult szóbeszédre. -Nem zavarja-e, hogy az általa sommásan elintézett, kiosztottuk a kártyalehúzókat, az 80.000 és 90.000 forintba került. ( megjegyzem egy a témát nálam jobban ismerő szerint, már akkor szinte elavultnak volt tekinthető a készülék programostul, mindenestől, amikor az elsőket eladta) -Az általa gúny tárgyának kitett taxisok nagy száma annak is köszönhető, hogy olyanokat alkalmaz a Zafirákra, akiknek komoly szakmai kihívás a Lánchíd megtalálása. Bedurrant a fejem a szemkápráztató mesedélutántól és beígértem egy nyaklevest, meg halkan imádkoztam érte. Be kell látnom, az első bálozók szerénységével megáldott, és az Opera-bál kifinomultságához szokott fuvarszervezők közt megütközést keltettem. ( csak egy hölgy volt, a Plus képviseletében, tőle ezúton is elnézést kérek) Szó mi szó, én marokra fogom a kaviáros szendvicset, és nem a két ujjam közé csíptetem. Szar nevelést kaptam, ez van... Sok más egyéb nem történt. Mondhatni szokásos. A Max-taxi képviselője kicsit ordítozott velünk, hogy mindet a 280-nak köszönhetünk. Én visszaordítottam, hogy igen, és újra 167-ért szeretnék járni...aztán meg 334-ért visszafelé, ha megengedik hogy én is megálljak a belvárosban. Volt egy gyöngyszem még: Pásztor Gábor egy Akadémiai székfoglaló tudományosságával elmagyarázta, miszerint óriási tévedésben vagyunk, ha azt hisszük, hogy ők (fuvarszervezők) belőlünk élnek. Nem kérem. Ők az utasból élnek, és mi abból fizetjük a tagdíjat, amit az általuk biztosított utazóközönség nálunk hagy. Sűrű és egyetértő bólogatás övezte az igényes felszólalását. Én itt már csendben a szívemet markolásztam, és kussoltam. Amúgy is beígérték, hogy ki leszek tiltva. Remélem kielégítő volt!
tomajer 2014.02.06. 12:14:06 / # 272612
Előfordul, hogy az ember időnként olyanokkal kerül egyoldalra, akikkel nem biztos hogy szívesen inna meg baráti társaságban egy sört. De ez nem mindig kívánságműsor... Lehet ezt ragozni századszor, százeggyedszer... de a következő menetnél (létszámkorlátozás) megint mindenkivel össze kell majd fognunk, és lehet (sőt biztos) hogy megint kemény alkudozással, érünk csak célt.
hiénakutya 2014.02.06. 11:05:47 / # 272611
"Több mint egy évig húztuk, alkudoztunk és próbáltuk a negatívumookat csökkenteni..." Azokkal egy oldalon állva, akik a negatívumokat kérték... hetvenhét
focilabda 2014.02.06. 10:48:31 / # 272610
Ugyan nem engem kérdeztél, de én ideírom a válaszomat. Azért zavar a körzet mert nem felel meg az ELÖÍRÁSNAK!!!!! A súlyos százmilliókból gazdálkodó fuvarkufár azt csinál amit akar. A csöves taxist meg spektrométerrel szopatják az asztalos sándor utcában. Ez a baj. Nem azon kell rugózni, hogy melyik rendszer szar vagy sem. A lényeg azon a gusztustalan felháborìtó megkülömböztetésen van amivel elönyben részesítik a fuvarszervezöket. És ez most nem a city ellen szól. Ez az összesre érvényes sajnos.
tomajer 2014.02.06. 07:51:06 / # 272609
"a negatívumokra meg legyintettetek" Megáll az ész. Több mint egy évig húztuk, alkudoztunk és próbáltuk a negatívumookat csökkenteni. (mondj még egy szakmát ma Magyarországon, akinek mostanság sikerült ennyi ideig húznia a számára megálmodott sz@r bevezetését?!?) Egyszerűen érthetetlen, hogy itt vagy olvashatod, olvashattad a folyamatot, és mégis a "tudatlanság" állapotában leledzel. Mert nem akarom feltételezni, hogy direkt rosszindulatból állítanál a valóságtól teljesen elrugaszkodott dolgokat. Csak példaként. A szívatások bevezetését pont egy évvel előbb tervezték, és a fix tarifát, csak a folyamat lezajlása (tehát a rendeletnek teljességben megfelelő autók minden átmeneti idő nélkül) után vezették volna be. (ráadásul a műszaki követelmények is rosszabbak voltak mint a végeredmény lett) Háát tényleg semmi "siker".....
tomajer 2014.02.06. 07:42:15 / # 272608
Hááát... azért ezt majd az idő dönti el. Én látok jó irányba mutató jeleket, még ha most a negatív több is. És akkor megint ez a majd a bevezetés után megtámadjuk..... de háát még mindig nincs bevezetve. Az átmeneti állapotban vagyunk. Ráadásul egy csomó minden "meg is van támadva" még ha ezek nem is látványos dolgok... hisz a tárgyalások (alkudozások) nem a Hősök terén zajlanak.
Laufenauer 2014.02.06. 06:44:39 / # 272607
avatar
Azért a siker szó létjogosultsága - még idézőjelesen is - erősen megkérdőjelezhető. Ez az egész, jól el lett ba..va. A felkent képviselőinket - és persze sok mást is - elvakított a fix tarifa fénye. A negatívumokra meg legyintettetek, hogy azokat majd a bevezetés után megtámadjuk. Igen Tomajer, ezt mondtad (írtad)anno. Sok dolgot nem lehetett előre látni, de mivel is lett jobb, nekünk taxisoknak? Összességében szerintem nem pozitív a végeredmény. Kicsit sem.
tomajer 2014.02.06. 06:30:22 / # 272592
Csak azt tudnám, miért tetted elé, hogy a viccet félretéve??? :-(

no name 2014.02.05. 21:20:35 / # 272606
avatar
Egyébként a viccet félretéve. Konkrét dolgokra szivesen ad pénzt majd minden kolléga. Lásd pertársaság.55

no name 2014.02.05. 21:16:47 / # 272605
avatar
Én felajánlom az adóm egy százalékát.:o)

Franky 2014.02.05. 21:03:19 / # 272604
avatar
Remélem nem pont nekem címezted a fikázásos részt, kedves Boborján! Tomi nagyon szépen levezette az előbb az összefogás kontra sóher hozzáállás kérdését, és ezt olyan szépen tette, hogy hozzátenni nem tudok. Én magam is többször elmondtam, hogy a szakszervezet Te vagy, illetve minden taxis. Azt is sokszor említettem, hogy a benzinkúton elfogyasztott kávé pont egy havi tagdíj. Mégis jobb napi 2-3 kávét inni, mint valamiben bízni és egy kicsit fizetni. Mert amíg nem fizet, addig lehet szidni, nincs felelősség. De ha ennyire jól tudsz ötletelni, rajra, keresd meg a TGFSZ-t, és aktivizáld magad! Várnak szeretettel. (Bocsi, az álnévből nem tudom, hogy esetleg már aktív tag vagy-e) :)
telepes 2014.02.05. 20:44:53 / # 272603
avatar
Személyeskedéssel, számonkéréssel, vádaskodásokkal tarkított kis megbeszélés híre jutott el hozzám, nem éppen irodalmi stílusban, pedig mindkét nem képviseltette magát. Szeretnénk bővebb beszámolót hallani az egészről, immáron két nap távlatából, ha már Ti is ott voltatok, bár beharangozót nem olvashattunk róla. Ennyit kérnék Szálka barátom, remélem azért nem okozott nagyobb streszt a "gyógyszerelgurulás", mert Neked vigyázni kell magadra. Egy TGFSZ tag kérése és nehogy megpróbálj kiérezni belőle iróniát:-)
Oldalszám: 469