Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Rita 2013.04.10. 17:48:08 / # 268993
A szemtelen szúnyog... Nem is tudtam, hogy lapára került.
aog156 2013.04.10. 17:45:03 / # 268992
avatar
Régi szép idők km spirál kikötés a Priellébe. A mostani technikával is lehet majd igy matekozni??

törölt felh. 2013.04.10. 17:43:22 / # 268991
avatar
na b+
baupexim1 2013.04.10. 17:42:36 / # 268990
avatar
1 autó/3 ember.
aog156 2013.04.10. 17:42:32 / # 268989
avatar
Ja jogos . :))
C-Roy 2013.04.10. 17:40:53 / # 268988
avatar
Amit te vizionálásnak gondolsz itt van előttem leírva !Címe: Sárga Taxi Vállalat ! Készítette: Surányi Attila ! Dátum 2011 ! Ami most történt azok kísérteties pontossággal itt vannak leírva : Szin,tarifa,paraméterek ! Ami következik: Bkk fuvarszervező központ felállítása,befektető által finanszírozott szerződéses üzemeltetésű járműpark, 1 autó 2 ember ( később 8/3 ?) szoros elszámolás,garázs váltás ! Al'a Régi Főtaxi !!! Ezt az tervezetet felajánlottam tanulmányozásra 2011 őszén Tomayernek és Farkas úrnak !!! Még csak el sem olvasták ! Surányi jó pénzért eladta
törölt felh. 2013.04.10. 17:40:06 / # 268973
avatar
Én a cseh fóliás kalandor felbukkanása óta erre gyanakszom. De azzal, hogy megtaláljuk a bűnbakot, nem leszünk ki a szarból.

hiénakutya 2013.04.10. 17:36:24 / # 268972
Bojár Iván András városarculati főtanácsnok, vagy mi a faszom volt az ötletgazda. Azóta már menesztve.
hiénakutya 2013.04.10. 17:34:03 / # 268971
Már bocsánat, de... MIBEN NINCS? :-D
belataxis 2013.04.10. 17:33:01 / # 268970
avatar
OK! Van egy valamiféle rendelet, ami néhány sebből vérzik, egyesek érdekeit sérti, sokaknak nagy anyagi terhet jelent, ha talpon akarnak maradni. Egy valamit nem szabad elfelejteni. Akik talpon maradnak, azok lehet, hogy meg fognak élni egy ideig. Lesznek újra gondok a drosztokon, ha visszatérnek a beülősök, mert újra elindul a drosztfoglalás. Ennek kevés esélyt adok, de lehetőség. Az emberek rászoktak a telefon rendelésre, és a szokásokból nem engednek. Emlékezzünk! Nem tudom már melyik képviselő zavarta meg a pocsolyát, amikor felvetette az egységes taxiszínt. Akkor kezdődött el a egész kommunikáció a taxis szervezetekkel. Az Én teóriám a következő, ami csak feltételezés: Ezt a x Urat aki a tűzhöz közel melegedett, felkereste néhány a fólia bizniszben érdekelt ember, hogy mivel Budapesten rengeteg taxi van és elég nagy a káosz köztük, amúgy meg a felszín alatt változást akarnak, tegyenek érte lépéseket fentről. Elég ingoványos talajnak tűnt, amit könnyű megmozgatni. Dobja be valamelyik Testületi ülésen ezt a javaslatot, és ha végigviszi, akkor részesednek ebből a nem kevés pénzből, a fóliások, meg tudnak dolgozni, mert ugye a kocsikat folyamatosan kell cserélni. Lehetőleg olyan színt kell választani, ami nem fényezett alapszín, és természetesen az egész kocsit telibe, mert abban van igazán a nagy lóvé! Ezért lett metálsárga.(Na meg a Metál Zoli miatt :-) Ez csak vicc volt) Ezek után már megindult a lavina és jöttek az ötletelések, most pedig ezek mind elöntötték a Fővárost és itt a vége. Lehet faragni, alakítani, de a LÉNYEG MEG FOG MARADNI és a taxisok ebből nagyot fognak szívni. A fóliások meg eléldegélnek majd belőlünk. Alapszínnel nem lenne különösebb baj, hiszen az nem terhelné meg a zsebünket, ha a kocsi oldalán jól látható sárga csík futna végig, de ezt nem akarták mindenféle mondvacsinált indokokra hivatkozva. Köszönjük!

aog156 2013.04.10. 17:30:33 / # 268969
avatar
Hát barátom ebben teljesen igazad van. Nekem az utolsó sokk Belv Vécsey- Arany J trafik. Taxit rendelt kártyával fizetett a törzsutas.

hiénakutya 2013.04.10. 17:26:29 / # 268987
Nem cinkellek, csak egyetlen dolgot próbálj meg megérteni. Nem lehet a tarifát a legárérzékenyebb - és most nagyon finoman fogalmaztam - utashoz igazítani. Azért nem, mert az olyan tarifát fog eredményezni, amely TISZTESSÉGES MUNKAVÉGZÉS MELLETT, BELEÉRTVE AZ ADÓZÁST ÉS JÁRULÉKFIZETÉST IS, nem hajt hasznot, sőt, a költségeket sem fedezi. Azért nem érdemes dolgozni, hogy elmondhasd, van munkád. Ezeknek az utasoknak - szerinted sajnos, szerintem nem - el kell engednünk a kezét.
forest95 2013.04.10. 17:20:50 / # 268986
avatar
Nyilván meghatároznak majd nekik egy csinos leadót, aminek a kitermelésébe belerokkannak, de be lesznek jelentve 8 órába. Persze ez csak vizionálás egyelőre, kicsit elébe szaladtunk a dolgoknak. A tomajerék a segítségünkkel vagy nélküle, megoldják majd ezt a "piti problemet", mert ügyes fiúk! Legalábbis bízom benne, mert ha nem......... :((((
baupexim1 2013.04.10. 17:10:28 / # 268919
avatar
faszé olvasol szennylapokat :)

strikt1 2013.04.10. 17:10:04 / # 268892
avatar
néha itt publikálok..mostanság itt is ritkán http://edentol.gportal.hu/

strikt1 2013.04.10. 17:06:42 / # 268866
avatar
Nem hát! Nekem viszket a bokám :-D Amúgy ne cinkelj, sok mindenben igazatok van és egyetértek veletek

törölt felh. 2013.04.10. 17:06:37 / # 268985
avatar
Kádból írtam telón, bocs. Ma=Na.
hiénakutya 2013.04.10. 17:05:47 / # 268963
Várjál, azért azt a járulékot majd a droidnak kell kitermelnie! Nem lesz az olyan egyszerű. A droidnak sem lesz ez mindegy, hidd el!

strikt1 2013.04.10. 17:05:20 / # 268984
avatar
sok mindent nem olvastál, amit írtam, így megértem, hogy "csak" ezt írod. Többek közt a tagdíj felső határának limitjéről és a minimalprise-ról. Felesleges erről vitázni, hiszen sajnos nem mi döntjük el.
hiénakutya 2013.04.10. 17:03:54 / # 268983
Ez a kibaszott Mandiner sok munkát ad nekem. Strikt, nem te vagy ez a turul?

Oldalszám: 469