Hozzászólások száma: 1321
Oldalszám: 67
Témakörök > Droszt Híradó > PentaTaxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
cicu 01 2010.11.11. 13:29:25 / # 263478
avatar
Sziasztok Pentások. Többed magammal, komolyan fontolgatjuk a csatlakozást a Penta taxi csapatához, de jó lenne tudni, hogy mire számíthatunk munka szempontjából. Valaki közületek írja már nekem itt, hogy hányan vagytok most, mennyi cím van sacc / kb. egy műszak alatt, ( nappal- éjjel) a belváros megy inkább, vagy a peremkerületek, egyszóval valami kis infót. Előre is köszönöm. Ja! Csak pentás válaszoljon ha kérhetem. :))

tom888 2010.11.11. 02:55:00 / # 263477
avatar
Csumi! Már elég sokszor csak fél órát sorban állni, mert időben elfogy a pénz!
tomajer 2010.11.10. 21:01:17 / # 263476
Rajta leszek;-)
nagyonkedves 2010.11.10. 20:51:52 / # 263475
avatar
ja! az eleganciáról vót szó? bocsi...ahhoz én se értek :DDD majd legközelebb megmutatod mi az? :D
nagyonkedves 2010.11.10. 20:48:41 / # 263474
avatar
önkritika kérem... :))) de lehet hogy inkább elfoGOTT :DDD
tomajer 2010.11.10. 19:52:35 / # 263473
Jajjne! :-)
hiénakutya 2010.11.10. 19:30:59 / # 263472
Mit tudják ezek? A Pentának nincs is jövője! Hát most nézem, fórumot működtetnek a honlapjukon! Ebből még nagy cirkusz lesz... :-DDDppp
tomajer 2010.11.10. 19:19:46 / # 263471
:D
hiénakutya 2010.11.10. 18:54:37 / # 263470
Az jó nekem? :-DDD
törölt felh. 2010.11.10. 18:49:36 / # 263469
avatar
EGYETÉRTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hiénakutya 2010.11.10. 18:41:15 / # 263468
Hát kicsodák? Végezzük már el a történet ellenpróbáját! Tegyük föl, hogy néhány taxis összeáll és megalapítja a Punto taxi szövetkezetet, majd ezt követően úgy próbálnak meg fuvarokat szerezni maguknak, hogy belépkednek különböző társaságokhoz, ahol az adott társaság által kiközvetített utasoknak a saját cégüket ajánlgatják! Hát, erre azt mondanám, hogy... Mondjuk, gusztustalan, gátlástalan. Itt ez történt? Nem. Itt az történt, hogy mintegy hatszáz taxist, autóstul, fuvarállományostul bedobott valaki a közösbe, beterelte Őket egy nagy, közös karámba, mint valami birkákat, miközben nem volt tulajdonosa sem nekik, sem a szénájuknak. A magam részéről én ennek örülök, hiszen igazolva látom egy korábbi okfejtésemet, amely a fuvarkereskedői szemlélettel volt kapcsolatos, és amelynek lényege így foglalható össze: a taxis = haszonállat: eszik, iszik, tejel. Bevallom, az esetek túlnyomó többségében én magam is hajlamos vagyok ostoba, meghunyászkodó, önálló akarattal és gondolattal nem rendelkező állatot látni a tisztelt kollégákban. Csakhogy, mint minden általánosítás, ez is egy tévedés. Itt néhány haszonállat ugyanis nagyon határozottan emberként kezdett viselkedni. Egyesek eleve azt mondták a "gazdának", hogy "anyád menjen be a karámba!", mások pedig -látszólag lehajtott fejjel- besunnyogtak, de abban a pillanatban, mikor a gazda nem figyelt, elkezdték kidobálni a szénát a karámon túlra. A birkák kedves, békés állatok, de emberként alapvetően azt gondolom, hogy ennek a történetnek azok a pozitív hősei, akik megunták, hogy birkaként bánjanak velük. Akik pedig azt kérik számon embereken, hogy miért nem birkák, csak negatív mellékszereplők lehetnek. Ez a történet semmilyen vonatkozásban sem a korrektségről szól, így kár is keverni a dolgokat. Ez a történet arról szól, hogy emberek vagyunk-e, avagy birkák.
törölt felh. 2010.11.10. 17:57:35 / # 263467
avatar
Pentások szeretnék gratulálni!!A gusztustalan piaci versenyben ti tisztességes km díjjal próbáltok a piacra betörni!!Tudom nehéz lessz!Olvastam egy- két irást e topickba.Nem szégyen telefonszám tulajtól fuvart lenyúlni!!Ti taxisok szolgáltattok nem a telefonszám tulajok!A holdingtól vegyetek el minden fuvart!!Az utasokat évekig ti fuvaroztátok becsületesen!!Bennetek bíznak és nem a senkiházi Horváth fattyúnak aki megtagadta az apját.

tomajer 2010.11.10. 17:51:26 / # 263466
De ne hasonlítsuk már össze a két sztorit... /mármint a jelent és a múltat/ Itt ugye nem arról van szó, hogy azt hazudja valaki, hogy az egyik helyett a másik van, hanem azt mondja, és ezt mondjuk egy szórólappal is megtámogatja, hogy van alternatíva. Ennyi.
tomajer 2010.11.10. 17:48:51 / # 263465
Itt most egy kicsit mindenki "túlbuzgó"....
tzs 2010.11.10. 17:21:30 / # 263464
avatar
+Ők nyújtottak olyan szolgáltatást, hogy az utasok a kiélezett árverseny ellenére is kitartottak mellettük. Miért is kellene ezekről a fuvarokról lemondaniuk?" Mert ezek már nem ŐK!!!
tzs 2010.11.10. 17:12:04 / # 263463
avatar
Nem akartam vissza menni a 80-as évekig! Sok itt szereplő, akkor még az iskolába járt...
hiénakutya 2010.11.10. 17:09:03 / # 263462
Te meg ne relativizálj! A saját, vitatható piaci magatartásotokat nem lehet mások - általatok is elítélt - piaci magatartásával menteni. Nincs is erre szükség. A fúzióval olyan fuvarok kerültek a holdinghoz, melyek megszerzése valószinüleg nem, viszont megtartásuk alapvetően a korábbi T5-ös taxisok érdeme. Ők nyújtottak olyan szolgáltatást, hogy az utasok a kiélezettt árverseny ellenére is kitartottak mellettük. Miért is kellene ezekről a fuvarokról lemondaniuk? Miért is kellene ezeken a fuvarokon másokkal osztozniuk? Lényegében a sajátjukat veszik ki, vagy próbálják meg kivenni abból a közösből, ahová nem Ők tették be azt. Ezzel - szerintem - semmi gond nincs, különösen azért, mert -ahogy Te is írtad- egy szórólap önmagában még kevés ahhoz, hogy egy elégedett ügyfelet elcsábítson. Az elégedetlen ügyfél meg menni fog, szórólap nélkül is.
Csumi 2010.11.10. 17:00:52 / # 263461
avatar
Ez sajnos ............. Mondom ezt úgy, hogy Nekem a TAXI, az a GÁBRIEL TAXI volt, a Tele5 pedig később a szükséges rossz. (miután a Gábrielt a sok "szavahihető" cég tulaj , pld. "VÁLTOZATLAN ÁRON" /Buda Taxi/ kinyírta) Azután a "szükséges rossz"-ból egyfajta fanatizmus lett, amit hosszú évek munkájával szintén sikerült a saját(!) főnökeinknek "kinyírni". Most új útra kell lépni. Remélem, új "fanatizmus" lesz....
Csumi 2010.11.10. 16:52:28 / # 263460
avatar
Meg is értelek.. :-)))
Csumi 2010.11.10. 16:51:59 / # 263459
avatar
Még mindig 2,5-3 óra?
Oldalszám: 67