Hozzászólások száma: 5463
Ugrás a hírhez Oldalszám: 274
Témakörök > Droszt Híradó > ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2018.01.23. 13:56:57 / # 347484
Igen.
De.
Amíg, csak az állandó, megbízható megrendelőknek küldik ezeket, addig sose fognak megdőlni.
alelölülő 2018.01.23. 13:44:57 / # 347481
Ilyesmiért szerintem vissza kellene vonni a társaság minősítését.
Főbuher 2018.01.23. 13:43:46 / # 347480
avatar
A fővárosi törvényben vagy rendeletben pedig az van hogy gps pozició alapján a legközelebbi taxit ( nem fehér rendszámos annak látszó tárgyat ) kell kűdeni. Vagy különben ejnye -bejnye van.
tomajer 2018.01.23. 07:54:58 / # 347478
Erről, mint először írtad bármeddig lehetne vitázni.
A taxisé, az akit az utcán talál, aki őt hívja telefonon ...  Ezért is fizet.  A Bkk-nak.
Aki egy fuvarszervező számát hívja, az sajnos már a fuvarszervezővel kötött szóbeli szerződést. 
Viszont taxiszolgáltatásról!
Hiszen taxit rendelt.  
Tehát, nem küldhetnek érte, fehér rendszámos fekete autót ...  ahogy buszt se, meg vonatot se.
Taxit kell küldeniük, mert azt rendelt.
De hogy a taxisok között, ő miként válogat, milyen módon osztja el a fuvart, ez annyiban tartozik a többi taxisra, amennyiben a szerződésükben ez rögzítve van.  Mivel ma a szerződésekben nincsen erről semmi, csak ígéret arra, hogy a fuvarszervező közvetít fuvarokat, sokat nem lehet tenni, hisz ezt teljesíti. 
Habár ugyanezen az alapon, egy pert arra is lehetne alapozni, hogy a szerződésben nincs leírva, hogy én a fuvarszervezési díjért, második ..  harmadik soros vagyok....  és vannak egyenlőbbek, akik kimazsolázzák előttem a pitlit.

A taxis kezében a saját tagdíja van.  Ha úgy érzi átverik, nem kell oda befizetni.  Kizárólag ezzel tudsz nyomást gyakorolni a fuvarszervezőre.
focilabda 2018.01.23. 05:51:11 / # 347476
Igen. Ez nagyából a valóság.De ez a párbeszéd most itt abból indult, hogy állítólag a szinespityu azt mondta, hogy övé az utas annak adja akinek akarja....Ezért jött a kérdés, hogy kié az utas?
anyahajókabinajtóhajtogató 2018.01.22. 17:40:53 / # 347474
avatar
Lehet, hogy elfogult a véleményem, de szerintem a kufár lopja a taxist. 2 év alatt egy autó árát kifizetjük nekik, és cserébe vagy kapunk címet, vagy éppen nem. Nyilván nem látok bele a pénzügyeikbe, de erősen kétlem, hogy olyan nagyon sok pénzt visszaforgatnának a fejlesztésekbe. A reklámtevékenységet maguk a taxisok végzik, azzal, hogy fel vannak matricázva (na jó, néha a rádió bemond valamit, hogy ezt meg azt hívd). 
Szerintem csak ebben az országban vannak így a dolgok, hogy fizess előre egy vagon pénzt, aztán vagy lesz munkád, vagy nem. 
focilabda 2018.01.22. 16:19:01 / # 347473
Azt is törvényt sértve.De az itt senkit nem érdekel 🤕😷
balga 2018.01.22. 14:50:01 / # 347472
Nincs NT szám. Általában a céges fuvarokat viszik. De hallottam olyat is hogy bankkártyával vagy kp-val fizettek nekik
focilabda 2018.01.22. 11:00:36 / # 347471
Jó.Ezt tudjuk...De ez válasz arra, hogy kié az utas?Tehát a taxis lopja a fuvarkufárt?Vagy fordítva? A fuvarkufár lopja a taxist?
tomajer 2018.01.22. 06:24:08 / # 347466
Végre.  Köszi.
cheater 2018.01.21. 22:58:18 / # 347460
                                                                           

Kié az utas? Ami biztos az az hogy egy taxi viheti el. A taxin pedig sárga rendszám van, nem fehér.

Ha valaki NT vállalkozásban látja a jövőt csinálja és mikor nem tud autót biztosítani vásároljon további autókat és vegyen fel újabb sofőröket. De ő itt nem ezt csinálja. Ő a taxisok nyakába ülteti a fehér rendszámos merciket, a taxisok által fenntartott rendszert pedig arra használja, hogy a merciket prioritással küldje az általa kiemeltnek ítélt címekre.

Ha pedig az aktív fehér rendszámos autók nem tudnák ellátni a kiemelt címeket az sem probléma, hisz ott a taxis. Ezért van, ez a dolga. A mercis sofőr keze alá dolgozni. És mindezt teszi saját maga ellen. Az hogy befizet havonta százezret csak hab a tortán. Ahogy az is hogy az évek alatt ő érte el, hogy adott megrendelő akit most a merci visz el egyáltalán ezt a céget rendeli már rég el van felejtve, a taxisnak megint csak az a dolga, hogy kaparjon, a taxis egy kutya.

Tisztelet a taxisnak a munkájáért? Fel sem merül benne.

Mi lenne a taxisok értelmes válasza erre a sztorira? Mikor besokalnak a mercik mi nem segítjük ki őket, nem megyünk oda, oldd meg ha annyira okos vagy.

De őszintén, meg lehet ezt oldani erős és hatékony érdekvédelem nélkül? Nem.


Már ott megállt a sztori, hogy a szóban forgó kolléga annyit tett rászólt a fehér rendszámos mercisre, hogy ne álljon be a taxidrosztra. Egyrészt mert ő nem tud beállni, másrészt a budapesti taxisok nem azért fizetnek évi 400M forintot, hogy neki legyen kényelmes parkolóhelye. A mercis csak legyintett rá, lezárta az autót és felgyalogolt az "utasáért".

Vita volt, de nem volt agresszió, az csak egy mendemonda, hogy nekiesett volna a mercisnek, nincs ilyenről szó.

Ezen a droszton állt további két taxis, egyiknek sem jutott eszébe kiszállni és a kollégája mellé állni - miközben ő épp az ő érdekeikért harcolt.  De itt még nincs vége.. behívták elszámoltatni. A Budapest taxi központjába. Várjatok, leirom erőszakosabban, hogy mindenki kiragadja a lényeget: a budapest TAXI központjába. Ott felelőségre vonták, hogy ő hogy mer rászólni a fehér rendszámos mercire a taxidroszton. Hisz azt mindenki tudja hogy ez az övék. És feltételezem mindenki tudja a sztori végét:  ki is rúgták.


Felmerült pár kérdés a fejemben fentiekkel kapcsolatban.

Az első, hogy mi a sztori vége? Kezdődött a taxisokkal. Aztán jöttek - maradjunk ennél a cégnél - a gázos opel zafirák. Természetesen a taxisok nagy nemtetszése mellett. Aztán jöttek az elektromos autók. Na, ez már a zafirásoknak sem tetszett. Milyen nagyot fordult a világ, ugye? Na de még nincs vége:-) Hisz megjelentek a mercik. Most már igazán utál mindenki mindenkit.

És ha még ez sem a vége? Erre gondolt már valaki? Mert ha ezt lehet - lehet? - miért kéne a mercikhez ragaszkodni? Miért ne lehetne fehér rendszámos dacia loganokkal teríteni a várost 150Ft/km díjért?

Van ezeken a merciken NT-s szám? Ha nincs, miért nincs? Ha van akkor miért nincsenek elszámoltatva? Az ellenőrző szervek közel kétmilliárdot kaptak két év alatt arra, hogy kitakarítsák a személy- és kisteherfuvarozói piacot.

Még sok sok kérdésem lenne, de már igy is túl hosszú lett - amiért elnézést kérek - csak egy utolsót.


Mi a fenét könyvel a szolgáltatást igénybe vevő cég, taxiszolgáltatást? Milyen alapon? Nem taxit vett igénybe, igy azt - legalábbis taxiköltségként - nem számolhatja el.

focilabda 2018.01.21. 07:06:54 / # 347453
Ez egy olyan örök vitaalap mint a tyúk vagy a tojás.Mindíg mind a két oldalnak lesznek komoly érvei a maga igazának az igazolására.Kié az utas?A fuvarkufár sajátította ki?A taxis sajátította ki?Egyáltalán valakié az utas? 🤔
tomajer 2018.01.20. 20:10:54 / # 347448
jogging421 2018.01.20. 20:06:29 / # 347447
avatar

jogging421 2018.01.20. 19:56:53 / # 347446
avatar

Én már olvasni is félek ilyeneket nem,hogy hozzászólni.

jogging421 2018.01.20. 19:55:08 / # 347445
avatar

Zoli nem lesz ebből gondod?

zoli578 2018.01.19. 17:54:24 / # 347426
avatar
Köszönöm elsőre is értettem
balga 2018.01.18. 19:02:11 / # 347404
Azt mondja hogy annak adjuk akinek akarjuk.
tomajer 2018.01.18. 19:01:41 / # 347403
Hogy ahol azt érzem, hogy hülyének néznek ..  /az átlagnál jobban :-) /.. onnan odébbállok, és keresek másik helyet magamnak.
zoli578 2018.01.18. 18:49:30 / # 347402
avatar
A tietek a tagdíj (amíg oda nem adjátok) azt csináltok vele amit akartok. Tomi nem értem ezzel mit akartál mondani
Oldalszám: 274